Kan ingen copy/paste:a ALLA ändringar på alla berörda klasser och liknande här? Sitter på jobbet och dom har spärrat ALLA sidor gällandes detta Skulle verkligen uppskattas!
rapperted.se
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
ReM word. eller jag menar idd
du är kär i mig.
Fick precis Server shutdown, betyder det att den restartar lr inte? Kmr inte ihåg.
Producent
2007-03-07 20:09
Samma med Aggramar. Lirade på min 14 BE Warlock när alla low-lvls i ghostlands började klaga på Blizz :P
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
dags att få upp lite fler servrar nu va
du är kär i mig.
Jaja, då tog man inte 69 igår för min server kom up försent. :<
aaargghh...fick en varning igår på mitt konto hahahaha.... Hade en Rogue som hette Shagwagon....i och med att jag kunde skapa den med namnet Shagwagon så tycker man ju att det är OK. Men icke...fick ett ingame whisp av en GM...(Hi I want to discuss you name Shagwagon...) Då sa han att det var emot deras regler å att jag skulle få en varning på mitt konto. Jag frågade varför man inte fick veta att det var "olagligt" att heta detta redan när man skapade karaktären....men fick inget svar å då blev jag disconnectad...sen så när jag skulle logga in igen så var jag tvungen att ändra mitt namn som han sa...... Jag blev jätte ledsen...not.....men iaf...tycker ju att dom borde ta bort alla namn med shag inuti...isåfall....men men..... Någon annan som har några spännande anekdoter med Blizz?
tut!
Jag fick byta namn på min priest förut >_> Tydligen var Klitmeister inte ett bra namn trots att jag försökte påpeka att det var baserat på min gamla rogues namn och att alla kallade mig klit, synd bara att dom där jävla shitfagsen till retard gm´s gråter. Döpte iofs charen till Meisterklit Xd Spelar man på en engelsk server så stavar man väl förmodligen Clitoris med C och inte K, sen att kalla sig clitorismästaren i wow = nein då skulle jag väl garanterat göra något annat med min tid
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Polaren fick även en 3 dagars ban på sin lowbie shaman Xd för racial och andra harrasments men just den dagen så hängde han bara och körde zf med 2 polare och kanske spammade sin RAJ RAJ macro några gånger :P dom såg iaf inte några racial harassments O_o
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Hur funkar det...om man får varning å grejer...är det typ som gult kort å sen om du "klantar" dig igen så blir det rött kort hej då kom hit igen om hundra år?!? eller får man ban i några dagar bara? eller tar dom kontot?
tut!
dom kan aldrig ta kontot helt vad jag vet, man har fan betalat för skiten.
MisguidedAngel P23 visst, det är lite konstigt att namn med shag kan få finnas över huvud taget, men kom igen, hur många ord finns det inte dom måste hålla reda på då, är säkert en massa dom har glömt att spärra. btw så har en i guilden två gubbar som heter mashag och nashag, och det är väl inget fel på det :P
du är kär i mig.
Ja men det kan ju inte vara särskilt svårt att lägga in fler "spärrade ord" eftersom dom rapporterar detta hela tiden...men men nog om det...idag ska det rerollas hunter BE....pew pew!!
tut!
ReM: Jag är mage, vilket förklarar varför jag surar =)
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Caliber P22: fan gråter du över? Fattar inte va fan man kan whina över som mage atm måste vara hårt att kunna köra 5k instant pyroblasts imo alternativt kan ni kasta en fireball för 2.8 men det tar ju några sek QQ
Ny tråd ffs.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Yeah, OM man är speccade 31 eller mer points i Arcane kan man, var tredje minut, dra en pyroblast som tar runt 2-2,5k hit och OM den crittar uppåt 4-5k beroende på gear / debuffs på din target. Jag klagar iofs inte, jag gillar att vara Mage, har alltid tyckt det varit den roligaste klassen och skulle nog inte vilja börja spela något annat. Men det är ett faktum att Mage's vs i stort sett alla klasser just nu är väldigt svaga.
peterpan P1: mage svaga? va fan är det för fel på er? tips om ni vill överleva längre är ju fan bara köra cold snap och iceblock kolla på vurtne kom tillbaka sen efter att ni lärt er ett och annat
du är ju fan keff på riktigt ibland :) Man kan ju inte kolla på en jävla film för att se om en klass är bra. Fatta hur många jävla miljoner scener han har klippt bort när han har knullats totalt. dessutom är typ alla han möter totala jävla idioter.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rogues är överlägset den bästa 1on1 klassen just nu
På tal om vilka namn som är tillåtet.. Jag skapade massor av gubbar för att se vilka namn som gick genom. -RudolfHess -DrMengele och massor av andra. Fick en ingame whisp. av en GM som frågade om namnet "RudolfHess" och jag förklarade att jag testade vilka som funkade, så sa han "Ok, well, that's nice!. Have a nice day, and may your blades never dull"... hahahaa
*snaark*
The_Sun_God P19: går fortfarande att lära sig lite knep >_< jag skulle spelat rogue ännu sämre om jag inte kollade på shaman windfury crit filmer tex!
"Rogues är överlägset den bästa 1on1 klassen just nu" Helt tappad eller? Rogues är ju gimp, mest gimp. Både pvp och pve.
Någon som är sugen på en lvl 70 hunter? Kan tänka mig och byta den mot en mage eller warlock. Har bra PvE samt PvP gear(inge kara gear dock men tillräckligt bra för det) sen attuned till Karazhan samt heroic key till Coilfang, Auchindoun, Keepers of Time och 2.5k till hellfire citadel. bryr mig inte vad för gear du har på din warlock/mage. dra ett privv om du är intresserad.
T-Röd P25 Finns väl ingen spelare som är nöjd med sin klass? ^^