Shade of Aran är lite C'Thun fight över det hela =) lätt roligaste fighten i Karazhan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nick: Wegemo Level: 62 Class: Priest Race: Undead Guild: Sloth Server: Dentarg Specc: Holy/Disc där har ni min ögonsten :)
"är du full eller dum eller bara höger?"
Nick: Naabcake Level: 70 Class: Mage Race: Undead Guild: Don't kill me im jesus Server: Sylvanas Specc: PoM Frost:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MC_kötthuvE Jävla noob! :P
Nä men, det är väl ifall man tappar bort sitt lösenord för att logga in så har man secret question som bara du ska kunna.
Nått sånt...
rök miljövänligt, rök grönt
Så jävla nödvändigt, jag sålde mitt acc.. ångrade mig som fan ett par månader senare, köpte nytt spel, levla upp en Mage (Mage som main på accet jag sålde) och sen tröttnade jag stenhårt ca en vecka efter 70. Jag vill ha en priest! :<
Nick: Kheldar Level: 69 snart 70 Class: Rogue Race: Human Guild: JAG ÄR DIN PAPPA Server: Grim batol Specc: shadowstep smuts rogue XD fy fan suttit och lvlat ihop med en polare sen i fredags, började ihop på 61 båda är 69 nu och har runt 270k kvar =/
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Skivsamlare
2007-03-01 09:39
CMON! BE rogue är det enda rätta! åååhmiigadd, hoppas att daggern från moroes droppar denna vecka då o.O är epixkåt känner jag. som grädden på moset skulle daggern från julianne kunna få droppa med, om vi nu tar henne xD hehehehehe. gief purple stuff, eh?
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Skivsamlare
2007-03-01 09:44
För övrigt så var jag i wetlands igår och levlade min lockpicking i murloccampsen. Så ser jag en lvl20 mage kommer o springer med 5 murlocs efter sig, han hade ca 10%hp och 0 mana, så jag tänkte vara bussig o döda dom åt honom. så bandagerar han och drar en firebolt på mig? :P jag orkade inte bry mig så jag drog, men han följde efter och ville döda mig xD så jag dödade honom och fortsatte lockpicking. då kommer en 29hunter en 33 hunter och en bajs 20 drenei mage och ska raida mig :O ojojoj. dom är kloka. Det påminner lite om när jag började spela wow, rollade ally (doh!) och det var horde i westfall, det var som en refelex att slå på alla horde då. så blev man gankad :O haha. det var skoj. jag har tråkigt..
rollade också ally med första charen, tyckte det var den roligaste tiden i wow :P blev klar med kara pre-q igår, har haft sjuk otur med den.... så nu blir det mumma mumma rensa hela första gången!
du är kär i mig.
Skivsamlare
2007-03-01 12:18
haha ja, jag gjorde en nightelf male rogue först, som hetter gharr. så frågade mina kompisar mig om jag tyckte det var nice o stealtha. jag fattarde nada av vad de snckade om, jag brukade ju bara rusa in i mobsen o kötta!:O då sa det att jag skulle rolla warrior, vilket jag gjorde xD female ne warre blev det. men som sagt, nu spelar jag lvl70 bloodelf rogue på spinebreaker^^
Skivsamlare
2007-03-01 12:20
Nick: Scifen Level: 70 Class: Rogue Specc: Combat atm Race: Blood elf Guild: Demitrion Server: Spinebreaker är det ngn som lirar horde på spinebreaker? /w scifen ^^=)
update: jag har speccat om till Fury och lvlat till 47.
Kickshit represents the fat and the strange ones..
hehe, jag har nog gjort det klantigaste :) Råkades köpa tbc över internet idag när jag skulle fylla på mer playtime, tänkte inte var jag skrev in så skrev jag in i fel :) Nåja, blood elf blir det börja lira nu :)
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Hur går det, någon som tagit sig in i Tempest Keep ännu? :)
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Skivsamlare
2007-03-02 11:48
äre karazhan -> Gruuls Lair -> Tempest Keep (The Eye) ?
Jag tror att Magtheridon's Lair är innan Tempest Keep, Coilfang Reseveroir vet jag om den är före eller efter Tempest Keep. Finns en del bilder från Tempest Keep på beta.worldofraids.com
kara > heroic > gruul > magth > coilfang > tempest
Jag hade rätt, caen it hugsteim be now plaes?
+ mitt account har fått sitt pw ändrat, vet inte varför och får inget svar från blizzard när jag försöker retrieva pw eller nåt..
Eldon så går det när man ebayat =)
har inte ebayat, mister funny boy hur går det på öken servern
Klart du har ebayat du har aldrig spelat upp en hunter, du är för slö.
Jag spelar inte på huntern, men ok :-) Är ni ally?
Nick: Hidan Level: 70 Class: Hunter Race: Orc Guild: Phoenix Legion Server: Kor'gall Specc: 5-41-15(något sånt) Fan, vill in i Kara som fan. Pvpat senaste 2 veckorna pga guilden är SEGA som fan och lvla till 70. Typ 30st som är 70 därav 2-3 st healers OCH ingen av dom har äns skaffat key än :<. Hur kul är det inne i Kara? Är lite skeptiskt pga att det är 10 manna :/
Eldon. Ni bytte accs va? Hört många som blivit blåsta pga en password recovery eler va fan det nu är, som original ägaren kan göra. Tror du har blivit blåst.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Eldon vi är inte ally
Nån på Sylvanas som vill låna ut lite pengar till en fattig lvl48 som jag försöker twinka men jag har ingen main på den realmen :D om nån är sugen är ja UD mage och heter Tredos.
En lvl48 mage utan cash är troligen bara jävligt lat... AoE grind + Humanoids = Flis.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Någon som vill köpa Joana's leveling guide för 20kr? ;P
Nån som vill ha joanas lvling guide gratis?
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
glädjedödare :O
7 Bossar nere i Karazhan nu. Hur går det för er andra som raidar?
Jag har tillbaks gubben. Somsagt var det blizzard som tabbade sig. Okej Paprika
Psycholess P26 Jag vill ju inte bli högre än 49 och skit segt att grinda på mobs som inte ger exp
är rested och halva lvl kvar till 49
Eldon Nickar du Paprika och lirar mage?
no, rogueh
ReM Vi har kommit ända till Shade of Aran. Inte downat han än ;/
Karazhan klart förrutom sista summon draken. High king nere i gruuls Slave pens, Bog, Steamv, Mechanar och Ramparts nere på heroic. Dock inte testat några andra än då polaren inte fixat alla nycklar.
rapperted.se
Var börjar man epic flying mount questen? är den också i Shadowmoon? Köpte den vanliga fjäderfät igår, men vill ju ha epic såklart.. Where to go??
tut!
ehm den köper du där också? finns ju 2 olika KOlaviL coolt, min halvbrorsa och hans typ 4 polare lirar på kor'gall fast alliance :p
du är kär i mig.
MisguidedAngel P23 Vadå quest, är väl bara att köpa i Shadowmoon som vanliga mounten? Riding skill cost på 5000g.
The_sun_god är gay! JÄZPÄR l2p! fucking nubcake mage som inte sheep spammar >_<
Mä wtf...jag pratade ju med samma riding instructor, men missade väl i såna fall att han sålde den riding skillen....suck å stöön
tut!
Skivsamlare
2007-03-06 22:46
orka att alla har börjat skriva idd, hur jävla jobbigt kan det vara att skriva indeed, jag menar förkortningen är knappt logisk, och det tar längre tid eftersom alla jävla naabcakes ska fråga vad fan idd betyder
du är kär i mig.
Svensson Jadu, men bäst var nog när det var abuse på imo,idd och soz.
Priest * The base healing percent from "Vampiric Embrace" has been reduced to 15% from 20%. In addition, this ability can no longer get critical heals.
Tack blizzard, nu suger Vampiric mot rogues.
Men i PvE så drar den mindre aggro, aja. :)
De kunde inte låta bli att slänga in åtminsone en mage-nerf i patchen..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Caliber, vad lirar du för class?