The_Sun_God P19: hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahah skulle du tänkt på din jävla förrädare ;) själv ska man lira arena med 70 pala, dags att höja standarden på eran jävla pve server. För mycket skräp på grim batol imo
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
djkicko P25 kanske är dags att logga in lite på min human priest på dragonmaw och sparka lite arsle >:)
du är kär i mig.
Svensson vilken lvl är din priest?
Kickshit represents the fat and the strange ones..
Nån som vill byta till sig en lvl 70 hunter med flying mount? lite sugen på o testa något nytt:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SledNeck P16 Jag vågar inte kolla min played, gjorde det på min bank 1 gång och det gör jag aldrig om.
Ja har en BE palai lvl 14 vill du byta :D
Den Svenske Fanclub
re rollat nu. Alliance på Nagrand. Testa Druid tänkte jag, jävla rolig klass faktiskt.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Min guild gick precis in i Karazhan först på servern. (Startades på TBC realese.) Vi är jätte sega jag vet.
doggson förrädare jag? kk 3man team, jag är bestämmer.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
FuelDOg P22 Som sagt, vi började lire på TBC realesen från lvl 1, inte från 60.
Vi tog 4 bossar iaf.
lira karazhan för första gången idag. gick väl sådär, plocka första bossen åtminstone, dåligt ja men vi kommer igen :)
The_Sun_God P19: lawl no guild = no drama fooor you ;) 3 man suger kuken btw
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
djkicko P25 60, inte lirat sen BC släpptes. raidade med den innan jag starta min lock som e 70 nu. tyvärr annan server :p
du är kär i mig.
Nån som har en rogue som vill byta mot en 70 lock (gnome)?
[email protected] om ni är intresserade så kan vi snacka mer :D
Ska börja igen... har fixat bc o allt idag... nån som har nå kul idé på horde... char/race o spec?
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
eller den nya racen Necromancer..?
necromancer lätt, sjukt imba från början
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nån som ska sälja nån gubbe palla lvla om:( ingen hunter/präst/warrior
ingen playtime på 1 månad :(
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Skivsamlare
2007-02-22 08:55
jag vill byta min hunter mot en rogue/be pala/ eller nått annat skoj. kom igen!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Vem vill köpa min level 70 Druid med full tier 5, Exalted med alla factions, 70 000g, Netherdrake flying mount, och level 400 i alla professions?
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
ARJ- SOM-FAN Gå och var arg någonannan stans och sluta ljuga.
har ni kört många heroic än? körde heroic slave pens för första gången igår och blev förvånad över hur lätt det var... endast wipe på sista bossen 2 ggr (pga en rogue som var helt out of controll) innan vi tog ner han... hur ligger ramparts, underbog, botanica mm. till gällandes detta? lättare, svårare, liknande? lite heroic feedback tack
rapperted.se
Nick: Toysoldier Level: 70 Class: Paladin Race: Human Guild:ingen Server: Outland Specc: Retr. Nick: Helig Level: 70 Class: Priest Race: Human Guild:ingen Server: Laughinskull Specc: Shadow har en mage på lvl47 på burning steppes , rouge lvl39 outland
-.-DMX-.-
Nice med två 70! dmx
Den Svenske Fanclub
jo , tar inte så lång tid som man tror:P
-.-DMX-.-
freakinhell Trevligt, jag sitter också på AN...har suttit där sen den var ny....skön server med 3-4 gillen som är sinnesjukt seriösa å rensar å slaktar som dårar. Sen är det som vanligt...tusen andra gillen som försöker vara lika duktiga...å tusen andra som bara vill latja lite.
Uglyface (main): 66 lock...
Mellon: 60 präller
Bootstrap: 60 mage
Smygfot: 50 rogue
Stryk: 38 Warrior
Bagger: 36 hunter
Pinball: 20 DroOd
Sen har jag å en polare precis börjat reroll på horde sidan för lite omväxling och ha lite skoj. Har precis startat upp ett gille där vi självklart snodde namnet: Ur Mum is my Epic Mount.
Jag kör Druid lvl 14 å han är BE mage 12 eller nåt....sen har vi en engelsman med oss som är trevlig som fan. Så man kan säga att vi är ett fett end game guild....not.....
Namn på horde:
uglymoomoo min druid
sweetass min Blood Elf lock...mest gjord för namnet =D
Bara att whispa så dundrar vi runt å härjar lite..
tut!
haha
freakinhell Såg precis din application till FoL...där sitter jag med uglyface...dom är sjyrre...inte super duktiga å överambitiösa men dom är helt ok. =D lycka till!
tut!
Skivsamlare
2007-02-23 11:13
ammigadd, ska bytamed huntard mot en be rogue idag. hoppas på att han inte är scammer bara.
Skivsamlare
2007-02-23 11:17
69 drood, du får så mycket mer då. Gå Feral och du kan vara tank/rogue eller resto och du har healer prälle style. (JA, jag lvlar just nu en drood, för jävla skoj)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Skivsamlare
2007-02-23 11:42
Missguidedangel haha FoL wispade mig igår när jag frågade efter guilder i /4....xD Fan vad soft. Jag är inte direkt över seriös heller så men det skulle va kul o lira lite. kan ju hälsa ingame Ciao
mainec jag har för tillfället 0,5 mbit och det funkar! kan hacka lite ibland om det är mycket folk inne på servern..
Kickshit represents the fat and the strange ones..
Inok Jag tror faktiskt att Locks ligger närmare en nerf än en drood.
Skivsamlare
2007-02-24 12:24
Skivsamlare
2007-02-24 12:54
vafan kommer inte på ngt namn på den! Vill inte heta Turbotomte som jag gjorde på den andra huntern. vill ha ngt nytt. men ändå småroligt, och svenskt. bahh..
* The rage normalization equation has been adjusted to grant more rage. The typical warrior should see an increase of 15% to 20% in their rage generation. * All warriors had their critical strike chance adjusted upward slightly (about 1%). * "Thunder Clap" is now useable in Defensive Stance. In addition, the tooltip has been adjusted to indicate it causes additional threat. * The cooldown on "Victory Rush" has been removed, and it can now be used up to 20 seconds after killing an enemy. * "Unbridled Wrath" has been modified so that rather than a fixed chance to grant rage, it has an increased chance when using slower weapons. "Charge", "Intercept", and "Intervene" now remove all snaring effects. Lite fett att vara warrior igen =D
70 Night elf Female Rogue Säljes eller bytes :) Grand Marshall Mh och CTS i Off-hand och 2 lvl 70 blåa daggers i banken, finns på en PVE Realm. Skicka medelande ;p
Inok Jag tror faktiskt att Locks ligger närmare en nerf än en drood. Inte spelat på 6-7 månader?
Såg nu dessutom:
Bear Form" now grants 25% increased stamina instead of 25% increased health. "Dire Bear Form" now grants 25% increased stamina instead of 25% increased health. In addition, the armor bonus has been reduced from 450% to 400%. The multiplier on base weapon damage for "Mangle (Bear)" ability has been changed from 130% to 100%. In addition, the bonus damage has been reduced by the same ratio. "Savage Fury" no longer affects "Mangle (Bear)". "Savage Fury" no longer applies to "Maul" or "Swipe". The critical damage bonus on "Predatory Instincts" reduced from 3/6/9/12/15% to 2/4/6/8/10%. "Improved Leader of the Pack" can no longer get critical heals.
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."
Drömt om WoW under tre nätter den senaste veckan, fyfan säger jag :P
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
jag drömde hela natten om min kommande twink prälle haha, man blir lite rädd för sig själv då!
bögen som bajsar
Jag blev helt livrädd om nerfen för locks....men så läste jag lite och det var ju bara 5% nerfen som försvann/blev utbytt..... Det var ju lugnt =D locks är ju fortfarande imba =D
tut!
MUHAHAHA! nu fattas det bara att dom byternamn från moonfire till noobfire
Karazhan är svinkul!
rök miljövänligt, rök grönt
Skivsamlare
2007-02-27 11:39
no shit sherlock. nämen vi har dödat 4 nu!:P big bad wolf nabass åkte i marken iförrgår! var dock inte med så jag kunde inte bidda på fistweponet till min (bögiga) BE rogue=( gick dock shadowlab härom dagen och assassins legsen droppade:O har aldrig sett dom droppa för:O blev något glad då! mohaha.
Hehe, ja vi gick ner The Big Bad Wolf här om dagen. Har kommit ända till Shade of Aran, inte downat han än :l
rök miljövänligt, rök grönt