Fyfan va tråkigt det är att levla, slutade spela 50k xp innan 61....
Svensson för att vara exagt, 4 dar och 26 timmars playtime till 58 =)
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
26 timmar? Skumma dygn du har du... skulle säga 5dar och 2 timmar
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
man får skumma dygn av att spela wow man vet tillslut inte hur många timmar det är varje dygn
bögen som bajsar
Svensson : Skulle vara kul, men nu står det mellan transfer tillbaka till al'akir som jag faktiskt saknar jävligt mycket (allra mest pga pvpn :)
eller att jag stannar på ragnaros och hittar ett skönt guild med laid back attetyd.
Jag tänker
INTE börja raida igen.
frost: jag saknar dig =( kooooooom till mig
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
finns det nåt bättre sätt att få över lite grejer till horde från alliance än att använde Gadgetzan å deras horor som snattar 5%?
tut!
Körde ni Scryers eller Aldor btw?
tut!
sry många inlägg men jag kom på en till fråga.. Var kirrar man en feting elefant? draeneis mounts är ju överlägset coolast...är det exodar?
tut!
Någon som ve4t vad det var för skillnad på scryers o aldor?
Den Svenske Fanclub
SledNeck P16 Aldor vs scryers rewards.. jag valde Scryers det känns mer som att det ger mer dmg för spellcasters och aldors med healing...plus att jag e alchemist å får ett sjysst recept.
tut!
Doggson Miss you too =/ Jag levlar min druid på Grim Batol atm, Fearbear :D
MisguidedAngel P23 Elekk breedern står precis utanför Exodar, det går inte att missa.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Valde scryers precis som MisguidedAngel P23 sa
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Köpt mig en 58 hunter, drog den till 60 på en dag. Nu har jag köpt TBC; 70 på en vecka!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Någon som lyckas få någon TBC epic ännu?
tbc epics är ju enbart lvl 70 och ingen har ju postat att dom är 70 än :P
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
blev lvl 67 igår.. slackat dom senaste 4 dagarna dock men kommer bli 70 till helgen :) man ska inte spela för fort hehe
Drog 63 nyss före shutdown, satat vad lätt det var och lvla.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2007-01-24 08:21
frost P19 dr00ds är helt sjuka nu:P sjukt jobbiga o pvp xD
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Skivsamlare
2007-01-24 08:22
FuelDOg P22 hur mkt slår (biter?) ormarna för? och hur lätt går dom ner? och hur länge finns dom om man inte dödar dom?
Hur är när kan man göra sitt ställningstagande ang Scryers eller Aldor. Skulle vilja börja grinda rep så fort som möjligt så jag får daggern i samband med ding, om nu det ens är möjligt..
Dingar 70 idag med 7 timmars played på lvl 69, hade tagit 70 inatt om inte slacker blizzard haft maintenence
Knäckande, internet har vart nere i 2 dygn och killen som har modemet i huset är bortrest, abstinens!
http://www.myspace.com/dirtydonline
shit ni människor som är 70 är fan inte friska hah
bögen som bajsar
hittar inge bra på wow-forumen, nån som har en uberbuild på warlock? är inte säker på om jag vill ha felguard... har just nu SM/ruin och är lvl 60, men vettefan hur jag ska fortsätta. älskar shadowburn och höga crits, och älskar mina dots...
du är kär i mig.
Producent
2007-01-24 13:55
bajsbög P19 ne, lr hur :S jag är bara 63 :P skäms faktiskt lite :$
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
bajsbög P19 det går skitfort att lvla, kör bara Blood furnace hela vägen till 70, jag ligger på 150k timmen
T-Röd P25 Ja, men det blir ju sjukt tråkigt o göra samma instance hundra gånger... Förstör spelkänslan också.
du kan vara lugn Blades Edge mountains förstör den också
T-Röd P25 hehe, har inte testat där än... Questar just nu i terokkar. Sen tycker jag att det är sämst att tier 4 och 5 har bara 5 delar. Några weaponsmiths här som satsar på o crafta epic vapen? Vad är bäst o bli? Sword, hammer eller axe smith? är själv en 64 fury warrior och funderar på o välja hammersmith bara för att chance on hitten på epic hammaren är grovt nice. En till fråga... Hur mycket arena points får man igenomsnitt av varje 2 vs 2 runda? om man vinner såklart.
Fan, hade jag känt till den här patchen hade jag inte ens köpt TBC. Nerfa frostbolts och fireballs med 10% är ju löjligt... Ännu en gång får mages känna på Blizzards kärlek.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Caliber P22 läste om det men vet igentligen inte hur mycket det är, om du nu hittar för en ca 1000 firebolt så är det ca900 nu, det är inte så jättestor skillnad i pvp etc men mages gorde lite för bra skada imo, inte på frost sidan men i övrigt
Skivsamlare
2007-01-24 16:36
YEEEY, vad fick hunters för nerfs? fan att sitta på 0,5 mb här. tar ju år och dagar o tanka patchen.
Fatcaesar Ja, det beror ju på hur mycket bonus damage man har, men ändå. INOK Hunters - "Silencing Shot" now does only 50% of weapon damage instead of 75%. - The base damage for "Arcane Shot" has been reduced by about 9% and the bonus damage from ranged attack power reduced from 20% to 15%. - The bonus damage for "Barrage" is now 4/8/12% for ranks 1/2/3. - The bonus damage for "Improved Barrage" is now 4/8/12% for ranks 1/2/3.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
nån som vet hur man gör för att inte lira i helskärm ? har sett på lite screenshots å så att det ska gå, men får det inte att funka : / så jävla drygt å hålla reda på msn å grejor i helskärm, är tacksam för all hjälp jag kan få :)
"är du full eller dum eller bara höger?"
Det tog 3 dagar och 2 timmar eller nått för den första draeneien och bli lvl 60, och han var även den första som var shaman lvl 60 med allience. Rätt ballt ;D Jag blev lvl 17 med min draenei palla på 24 timmar, var as stolt! Sen kommer den här killen och knockar mig right out XD
Källa
You already know, den e on lean!
vilken level är det för de första instancerna? och hur många är det upp till lvl 70?
om nån spelar på Shattered Hand och känner för att hjälpa lilla mig (lvl 16 rouge troll), så kan ni ju skriva till mig här eller till Pherome i spelet... mest för skoj skull =). thanx you!
Frost 19, det finns endel instancer på väg till 70 men många är sega , tråkiga och har dålig exp.
Usch vad jag hatar träsk skit området! 2timmars sömn på 2dygn nu :OD
5 mans instances: Hellfire Citadel - Ramparts - Level 60-62 Hellfire Citadel - Blood Furnace - Level 61-63 Coilfang Reservoir - The Slave Pens - Level 62-64 Coilfang Reservoir - The Underbog - Level 63-65 Auchindoun - The Mana Tombs - Level 64-66 Auchindoun - Auchenai Crypts - Level 65-67 Caverns of Time - Escape from Durnholde - Level 66-68 Auchindoun - Sethekk Halls - Level 67-69 Coilfang Reservoir - The Steam Vault - Level 68-70 Hellfire Citadel - The Shattered Halls - Level 70 Caverns of Time - Opening the Dark Portal - Level 70 Tempest Keep - The Mechanar - Level 69-70 Tempest Keep - The Botanica - Level 70 Auchindoun - The Shadow Labyrinth - Level 70 Tempset Keep - The Arcatraz - Level 70
10 mans instances: Karazhan - Level 70
25 mans instances: Blade's Edge Mountains - Gruul's Lair - Level 70 Hellfire Citadel - Magtheridon's Lair - Level 70 Coilfang Reservoir - Serpentshrine Cavern - Level 70 Tempest Keep - The Eye - Level 70 Caverns of Time - Battle for Mount Hyjal - Level 70 Shadowmoon Valley - The Black Temple - Level 70
more info, please post.
HEROIC MODE KEYS
Auchenai Key (Everyone in the party needs this key to be able to play this heroic instance) Requires Lower City - Revered "Unlocks access to Heroic mode for Auchindoun dungeons." Sells in: Shattrath City, Lower City
Flamewrought Key (Everyone in the party needs this key to be able to play this heroic instance) Requires Honor Hold - Revered "Unlocks Heroic Difficulty for Hellfire Citadel dungeons." Sells in: Hellfire Peninsula, Honor Hold (Alliance)
Key of Time (Everyone in the party needs this key to be able to play this heroic instance) Requires Keepers of Time - Revered "Unlocks Heroic Difficulty for Caverns of Time dungeons." Sells in: Tanaris, Caverns of Time
Reservoir Key (Everyone in the party needs this key to be able to play this heroic instance) Requires Cenarion Expedition - Revered "Unlocks Heroic Difficulty for Coilfang Reservoir dungeons." Sells in: Zangarmarsh, Cenarion Refuge
Warpforged Key (Everyone in the party needs this key to be able to play this heroic instance) Requires The Sha'tar - Revered "Unlocks Heroic Difficulty for Tempest Keep dungeons." Sells in: Shattrath City, Terrace of Light
OTHER INSTANCE KEYS
Shattred Halls Key (only one in the party needs this key to be able to play the instance) Kill a Blacksmith orc called "Smith Gorlunk" outside The Black Temple Loot the ("this-begins-a-quest")item "Primed Key Mold" from him and take: -Entry into the Citadel (Completes in Honor Hold for Alliance) -Grand Master Dumphry (Completes in Honor Hold for Alliance) -Dumphry's Request (4 Fel Iron Bar, 2 Arcane Dust, 4 Motle of Fire -Hotter then Hell (kill a Fel Reaver in Hellfire peninsula) Questreward for the quest "Hotter then Hell" is the Key to Shattred Halls
Shadow Labyrinth Key (only one in the party needs this key to be able to play the instance) Unlocks the gate to Shadow Labyrinth
Key to the Arcatraz (only one in the party needs this key to be able to play the instance) "Unlocks the Arcatraz satellite of Tempest Keep." Questline: Starts in Netherstorm, Stormspire -Triangulation Point one --Triangulation Point two ---Full Triangle (elite) ----Special Delivery to Shattrath City -----Breaking in to Arcatraz (Completes in The Botanica and The Mechanar)
The Master's Key (Everyone in the raid needs this key to be able to play the instance) Unlocks the Karazhan Instance Questline: Starts just outside Karazhan -Arcane Disturbances --Contact from Dalaran ---Khadgar ----Entry Into Karazhan (Completes in Shadow Labyrinth) -----The Second and Third Fragments (Completes in The Steamvault and Arcatraz) ------Can be more quests here, dont know yet
Tempest Keep, Eye of the Storm key Questline starts in Shadowmoon Valley at a guy named "Oronok Torn-heart" First you do some small quests for him, then he sends you out to find his 3 sons. After you have found them and done all quests you get a quest to kill a golemagg-lookalike (5 man group) When you have done that Oronok Torn-heart sends you to Shattrath City and there you can pick up 3 quests and in all 3 it stands like this: "Four trials you must pass before you are deemed worthy of the Tempest key" "Trial of the Naaru: Mercy (Heroic)" Completes in Shattred Halls, Heroic "Trial of the Naaru: Strength (Heroic)" Completes in Steamwault and Shadow Labyrinth, Heroic "Trial of the Naaru: Tenacity (Heroic)" Completes in Arcatraz, Heroic After all this is done, you get the Tempest Key
Caverns of Time, Mount Hyjal questline First you need to save Thrall in Durnholde keep after that is done you can do Black Morass In Black Morass you can take a quest from a guy in the beginning of the instance and when you have killed the last boss in that instance and completed it, you can take the quest: "The Vials of Eternity (raid)" just outside Black Morass. Completes in Eye of the Storm(Tempest Keep) and Serpentshrine Cavern(Coilfang Reservoir) After this is done, you will most likely get the key to Mount Hyal
Serpentshrine Cavern Questline Halfway through The Slave Pens Heroic (Coilfang Reservoir) there was a guy that gave me the quest: The Cudgel of Kar'Desh and the quest reward is: "The following Spell will be cast on you: 50000 yd range Instant Allowes the wearer to enter Serpentshrine Cavern: Lair of lady Vashj" Quest Objectives: Loot the Earthen Signet from Gruul in Gruuls Lair and the Blazing Signet from Nightbane in Karazhan
jag har gjort alla 5 manna instancer nu ska börja köra heroic mode idag ska bli kul och se hur det går^^
Skivsamlare
2007-01-25 09:15
massaghetto P27 Tackar :) Btw, vart lirar du?
finns det ingen imba warlock här som kan langa en nice build? gärna en felguard och en inte felguard ;)
du är kär i mig.
69