doggson Det var en guild som levlade en gnome mage från 60-70, upp mot 40st hjälpte han att levla.Svensson Precis, det var bara snack om att det skulle ta lika lång tid från 60-70 som 1-60, står dock ingenstans att det skulle ta så lång tid, falskt rykte.
Trippel X ~ X - X-ett - Xpekt
Ärligt talat förstår jag inte riktigt hur det gick till när 40 pers hjälpte en kille att expa, kan någon förklara?
pjotor: quests?
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
ahh vad man blir sugen på att du upp lirandet nu när BC kom. Är det värt det tycker ni?
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
Jag måste typ köpa ny dator för att kunna spela skiten. Har en kass laptop som är fylld till bredden med samplingar och musikprogram, 10 GB går fan inte att gå fram.
http://www.myspace.com/dirtydonline
dinga 63 igår....sen dog hela servern hundra ggr,..
tut!
haha jag är fasn inte 61 ännu och har kört 10 timmar typ
bögen som bajsar
pjotor P20 : Han wandade första hitten på moben och resten av gänget nukade sönder den. Han får alltså xp'n, och lewten också för den delen :P
Skivsamlare
2007-01-18 16:17
jag är 62 jag. jag lirar dock asmkt instans, inte för att något är spec mkt bättre än gearet jag har, men det är så jävla roligt att lira med polarna:D
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
xpekt P18 : jak föztå intä ängelsk!?!?!?!?!?!????? du tror inte man såg det i dom 18 trådarna som låg på blizz´s general forum?
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Hahahahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ett bevis på att tyskar borde avlivas
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
pjotor P20 precis som valero skrev, kanske bör tilläggas att han inte var med i partyt som nuka ner moben :P
du är kär i mig.
Kungen från nihilium var tydligen den första som klarade 70 på vanligt vis dvs utan 39 pers som dödade mobsen han taggade :P
Tror inte kungen var först, Fs från Borked, samt Nelle från Borked var före (vill jag minnas, kan ha helt fel). Såg båda två dinga 70 och jag fick inte höra något från Kungen förens några timmar efteråt. Men jag kan ha helt felsom sagt, iaf det är sjukt vad snabba de är. Tror Borked kör sin första 25 manna instance nu till helgen också, imba Ravencrest.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
bara jag som inte lyckas komma in? fastnar på authenticating~
du är kär i mig.
precis discad och fastnar också på samma gg
jävla skitspel asså :p funkar aldrig som det ska
du är kär i mig.
Sicken otur. Just införskaffat expansionen men när det väl är installerat och man lyckats få ner några av patcharna, då kan man inte logga in : (
Fyfaan, tbc just installerat o nu så e servrarna nere! datorn åker snart åt helvete!!!
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
YES nu funkar det igen :D
du är kär i mig.
Skivsamlare
2007-01-20 00:28
dg tare lugnt, andas...
Den Svenske Fanclub
Lvl 44 protection paladin tog just min lvl52 warrior kompis i duel ;D Men jag suger mot casters -.-
Hammarby Alcoholics
bra jobbat. hatar att köra mot paladins btw, så jävla tröga o döda .
Den Svenske Fanclub
Ravencrest nere igen, jag vill döda blizz.....
Jag har inga pengar att köpa TBC ;< Har fan nött AV av någon anledning...
rök miljövänligt, rök grönt
Hehe drog igång allting idag :) Känns rätt så vant trots att jag inte rört wow sedan juni typ :D Går ju fan fort att lvla också, my ass att 60-70 = 1- 60, snarare 40-60 kanske. Är tyvärr redan helt hooked, så jävla stämmningsfullt att döda alliance fjantar once agen.
Började spela idag, jääävlit roligt måste jag säga. Men levelandet går fan för fort. 60-62 på fem timmar, var av en av de timmarna har jag tillbringat att ganka hordes.
Keep crushin'!
Gjorde nyss en riktigt välgjord quest för draenei, the prophecy of akida. Några helt unika moment som jag aldrig stött på inom wow. GG blizz! :D
Besökte just alliance staden "Telredor". Natt, regnade, härlig musik, Lätt coolaste platsen so far.
Hangaround
2007-01-21 05:06
"Tome of arcane brilliance 2" Vad kan man sälja den för?
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Prone: är level req 67 ? eller 70?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Woho! Precis installerat TBC, äntligen! Har en fråga dock. Det finns ett addon som gör att när man håller musen över en item så kan man se hur mycket en vendor ger för grejjen. Någon som har någon aning? :)
Jag hittade en BOE epic idag från en scorpion i Shattrah. Plans: Felfury Gauntlets (blacksmithing 365) Level 70 Req. BOE - Mail - Hands 27 Stamina Red Sock Blue Sock Sock Bonus: +3 hit rating 27 Crit rating 38 AP Undra vad man kan sälja den för?
doggson : Hur är det på al'akir nu? Mycket action, bra outdoor pvp osv?
Tänker lvla till 70 sen är frågan om jag ska transfera.. :S
Trist att komma tillbaka o9ckså och vara guildless, inte för att jag någonsin tänker börja köra 40 manna raider igen, men det är rätt trevligt att ha en /g..
Talazemico Dom får du mycket för. ett par hundra g
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
tänkte bara droppa in en tråd jag inte har någon aning om och ställa en fråga: en polare till mig visade en klan som infiltrerade sig hos andra och förstörde för dem. det var typ världens roligaste idé men jag har glömt vad de heter. Vad heter dem?
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"
Skivsamlare
2007-01-22 13:09
FUELDOG går din polare på tjack?
bögen som bajsar
Eller joltcola?
Nu vill jag ha lite hjälp. Jag har en 60 rogue (alliance), 60 mage (horde), 60 shaman (horde), 40 druid (horde) och så har jag startat en Draenei warrior, lvl 16 på PVE servern Hellfire. Jag orkar inte hålla igång alla dessa chars utan jag tänker fokusera på en av dem att föra upp till 70. Lirar på de andra när min "main" inte går att komma åt (t.ex när servern går ner etc). Nu vill jag bestämma mig för vilken som ska vara min "main", jag tror inte att jag fortsätter med roguen och magen. Druiden, warriorn och shamanen lockar mest för tillfället. Druids: Hur roliga blir de när man kommer åt Outland? Älskar konceptet och tanken bakom klassen druid och hur flexibla de är. Warrior: Den här warriorn tänker jag faktiskt testa protection specc med, när jag når 60. arm/fury warriors finns det för många av och att tanka ger så mycket mer spänning än att dpsa. Shaman: Från 1-60 gick det lite segt, mycket beroende på att jag speccade elemental/restoration och hade mycket downtime. Någon som lirat shaman i outland? levlat upp till 65+ kanske? Är inte ute efter att raida atm, vill bara levla och pvpa. Så vad säger, några visa ord som ni kan dela med er av?
FuelDOg P22 : KK , då flyttar jag inte tillbaka än så länge iafall :)
Rätt bra outdoor på ragnaros just nu faktiskt.
frost P19 : Druiderna är ju tydligen helt imba atm, så om du vill smiska mycket rumpa så är det ett klart val(?).
Men om vi ska lägga personliga värderingar i det hela så säger jag rogue ^
Valero Jo det svider lite att lägga en T2.5/T3 rogue åt sidan. Jag har också hört att druider är helt fucking imba, så risken finns att de får smaka på nerfbaten när som helst, och let plötsligt blir less imba.
Känner många som blev lvl 70 efter ett par dar bara, folk som har spelat i Ad Noctum/Praemium Callidus/Khadgars rage på magtheridon och det är riktigt hardcore spelare, själv är jag snart en 67 paladin och njuter utav spelet fullt ut =) hjälper också en vän som är 58 Shaman på 6 dar =)
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
1-58 på 6 dar? :O har inte märkt att druider är så imba, än iaf, lallar med mina chars i outlands, 59 wl (ny main) & 60 priest, älskar det :) btw valero kom till mig på emeriss istället, jag skulle behöva sällskapet ;P
du är kär i mig.