pixlarna är utanför ramen Wut?
You already know, den e on lean!
Aha nu såg jag! Oh, it's a fake allright.
Skivsamlare
2007-01-10 21:39
Skivsamlare
2007-01-10 21:55
Den är antaglien fake då yxan går utanför bilden :), iaf fett vapen dock!Svensson Vänstra vapnet Högra vapnet Kombination Och för er som säger att Kombinationen är fake, icke sa nicke utan det är ett GM vapen, dvs att det finns.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
ja det har funnits i ett par år nu :P så du har koll!
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Moderator
2007-01-11 12:31
Yo Whoa! Jag har haft, mer eller mindre, ett halvårs break från Wow men nu när det nalkas TBC kan jag inte hålla mig längre. Har dock inga skyhöga förväntningar på det, men inbiten Woware som jag är så känner jag endå att jag måste testa :>
Så, vad jag har hört så ska det droppas en rad nya realms nästa vecka. Är det någon här som ska rerolla? Personligen vet jag inte om jag kan hålla fingrarna borta från Draeni.
Jag har inte läst hela tråden, så det kan hända att denna postats förut. Lätt bästa Wow-låten sen "MC Raiders":
http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=32687
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Vad är adressen till den största sälj/köp WoW konton sidan? har glömt bort...jag är emot det som fan, men polarn vill inte börja om från början nu när tbc kommer..
tut!
Squirtle P18 Jag kör PvE server Alliance. Jag har 2 lvl 60 på samma server men main är Dwarf hunter.. Jag ska rerolla horde i TBC, jag spelar nästan enbart Battleground och jag är trött på skiten nu. Har en 31 game loosing streak i alterac valley lol.. Jobbigt som folk inte vet ett skit om sammarbete.. OM du ska välja server så rekomenderar jag att om du ska köra aliiance, kör då inte på någon av de rekomenderade PvE servrarna för det är random servrar där alla 13 åringar som fick det i julklapp hamnar..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Förresten Frost är ditt konto fortfarande fryst? :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nix jag har fått tillbaka det samt att jag har fått polarens rogue.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
iblis, GM longsword, perdition's blade, Gm dagger, bonescythe gloves, 2 delar death dealer och bloodfang resten.
Lät soft:) om jag inte körde hunter så skulle det vara rogue Funderar fortfarande på rogue när jag rerollar men naaaah jag ska pressa fram en flippat bra pvp hunter tror jag ska gå in lite på survival trädet oxå, men mest Marksman.. Man har ju svårt att uppskatta det men beastmastery är inget dåligt PvP träd heller, pets kan hjälpa en mycket.
Förrsten kan du inte skicka player prfile så man kan få se gear på din Main?:)
soft men alla stats stämmer väl inte? typ armor och dps och sånt
lol vart droppar Prestor's Talisman of Connivery?
rök miljövänligt, rök grönt
Någon som har PvP guild på Maghterion?
Och tack frost
Skivsamlare
2007-01-12 13:19
Skivsamlare
2007-01-12 13:19
Varför skulle folk byta server så jävla ofta? bleh squirtle kom till alákir istället ;)
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
rök miljövänligt, rök grönt
Skapligt loot^^
vem fan är det där? nån wannabe-kazzak?
du är kär i mig.
aafasi P15 Det finns knappt några =/
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Svensson om du hadde läst nyheterna så vet du att kazzak har flytt till outlands och Kruul har kommit till azeroth :) tror det var så iaf
Moderator
2007-01-12 19:00
doggson Sant. Men mina rl homies vill köra på en fresh realm och jag vågar inte gå emot grupptrycket ;)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Fatcaesar P20 mm nu vet jag det ;P e han likadan (alltså funkar på samma sätt) som kazzak? eller e han helt annorlunda?
du är kär i mig.
Svensson tror han är anorlunda :s dock ser han likadan ut
Skivsamlare
2007-01-13 12:13
han chillade utanför ogri på våran server här om dagen^^
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
hörde det, fast någon måste ha kitat honom dit, han ska ju inte spawnas i Durotar, närmaste stället är Azshara.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Fan jag vart intagen till en ny guild idag och vi ska till MC ikväll och jag har aldrig varit där.. Dem bablar om att jag måste få nån quest av någon elf och sen gå till BRD bla bla och röra en sten är det någon som vet vad questen heter så jag kan thottbotta det?
Nån som vet om det kommer upp nya realms när burning crusade kommer?
L-BiaN jag drog dit och killen hade inget quest märke över sig sen när jag snackade med han säger han Do u want me to transfer u do Molten Core, Lothus.. Det måste menas att jag har gjort questen?
otroligt segt o tanka nya patchen -.-
du är kär i mig.
funderar på att sälja mitt account.. nån som har erfarenhet om tillvägagångsätt, priser osv kan gärna få pma mig.. och om nån e sugen på en 60 warrior och 60 priest med t1/t2 plus annat på båda kan ni också höra av er ;)
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
Hur kommer det bli med proffesions och skills osv i TBC. Är dte firtfarande 300 max? och är det någon som vet om det kommer större väskor typ Felcloth bags kan jag tänka mig.. Kanske 20 slottare?
ja det kommer större väskor, för proffessions och shards tror jag att det kommer att finas 28 slottare. för övriga saker har jag hört ryktas om 20 slot bags. profession lvls kommer att höjas såvitt jag vet, tror det är 400 i skill som gäller nu.
http://www.myspace.com/dirtydonline
softish
Jaha ja då var det fixatt uppåt tjack, mat för veckor, coca cola, redbull. Det ända som saknas är TBC. Nej jag skojja, ha-ha. Har inte beställt TBC ännu. Hur många tror jag får det på:A.) Tisdag. B.) Onsdag. C.) Jag vet inte och jag bryr mig inte.
A lol Fan vad drygt det börjar bli sista dagarna innan släppet:( var nere och gjorde dn där questen vid portalen haha. Gratis tabard:)
Det är 375 i skills som gäller, och nej du lär inte få tag på ett tbc exemplar om du inte börjar köa långt innan =/
Yey, nattöppet på Game i Lund, ca 1000+ pers kommer dit, kommer bli kul =)
Så jävla gött, hela datorn har lagt av. Lagom till TBC, helt sjukt
Keep crushin'!
TBC hysteri like whoa!