yeeeees fick Kang the Decapitator vid elit-trollen i hinterlands :)
du är kär i mig.
behöver hjälp snabbt ! jag rensade min dator för att där var bara en massa skit och mitt wow laggade sönder, och nu när jag installerade om det och patcha det så började skärmen att flimra typ och den bara håller på och en massa färger bara hackar runder på skärmen å sånt, svårt att förklara men det hände mig för ett tag sen också men då laddade jag bara ner nått, men kan inte komma på vad det är -.- så skulle behövt hjälp hära snabbt! tack i förskott!
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
kan någon hjälpa snälla?
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
Stizze P22 Seriöst, det har varit så innan talent rewamp kom ut också. Eller spiler du med ögon bindel?
ReM Hade inte några problem med någon speciell klass innan patchen kom. Men nu efter är warlocks jävlit jobbiga. Men i övrigt är det ungefär detsamma för mig.
Keep crushin'!
warlocks <3 drog lvl 50 idag med min sötnos till orc
du är kär i mig.
Stizze P22 Vad lirar du för class?
Rogue, du? Min vilda gissning är warrior eller shaman. Ni har fått det sämst.
Keep crushin'!
vafan nån mer som har problem me o logga in? blir disconnected direkt när ja loggar in...
KajamaN P22 Typ att färger dras från julkulorna som pilar rakt in i huvudet och typ träd fastnar i huvudet på dig?
Det har jag iaf och det blir värre med tiden sålänge jag spelar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nä men det är fixat nu, var nått knas med grafikkortet bara
Vet någon hur man skapar en egen private server? Om någon gör det, kan människan vara så snäll och skriva det i ett mejl - eller något sådant - till mig? =)
*snaark*
Skivsamlare
2006-12-31 13:19
furder P16 : du får tanka ner client och hela kört det är väl bara söka runt. dock laggar dom servrarna något groteskt. spelade med en polare för skojs skull när han hade en egen och det var ingen höjdare, sjukt mycket buggar. Kunde som rogue köra ambush från vilket håll som helst och skadan var helt buggad trots att jag var lvl 250 :P gick aldrig ur stealth heller :P
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Doggson: Jo, jag har spelat på private servers, men på en egen ^^. En lan hosted borde inte lagga så mycket ;). Aja, får väl ladda ner den från Torrentspy eller något!. Tackar iaf ;D
*snaark*
Bah, vad är det för client jag skall hitta?. Jag vill bara kunna skapa en egen server som jag kan latja runt på :/.
*snaark*
www.ragezone.com så ska du hitta enligt polare Xd jag är packad men gl hf =)
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Stizze P22 Jag lirar Warrior / Warlock. Har bra gear på båda gubbara men det spelar fan ingen roll. Warlocks suger i PvP nu allt är bajs.
Suger Warlocks i PVP? Kul att du kan spela din class O_o
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lmao warlocks suger i pvp? årets jävla skämt
Dom är helt jävla cp nerfade.. Dom är nu mera helt gear depended. Jag har lirat Warlock sen realesen.
ReM du kan ju inte vara seriös, Warlocks är väl dom mest imbalancerade just nu. Dotsen är ju verkligen inget kul, fear hit o dit, death coil ifall nån skulle lyckas komma nära, fear igen hit o dit, more dots, crowd controllen osv.
ReM Suger Warlocks i PvP? Frågan är nog mer ifall du kan spela lock isåfall, jag har sjuuukt stora problem med dom. Dottarna tar fan död på en, och jag har över 5k hp.
Keep crushin'!
Stizze: Exakt, en Warlock som kan sin klass är riktigt farlig.
Essen sie mein scheisse!?
Skivsamlare
2007-01-02 02:06
ReM alla klasser är gearbaserade.. lär dig, och warlock suger i pvp? en warlock kan döda mig med enbart sina dots, om jag inte kommer fram så ..
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
-MDMA F0 Stranglethorn Vale Desolace kör dom tills du är ca 34-35, sedan kör du Scarlet Monestary * en instance*
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
-MDMA F0 Stranglethorn, Desolace, Arathi Highlands är väl de första ställen man tänker på, dungeons är ju Razorfen Kraul och Scarlet Monastery (graveyard & library) kan du börja göra.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Haha min Lock är så jävla imba och inte fan har han blivit nerfad sen patchen...Locks är så jävla grymma däremot så hatar jag folk som säger till andra L2P men vafan det är bara ett lir...sen att jag är övermäktig som lock är ju inte konstigt...jag är bara bäst....1a på killing blows 7/10 matcher igår...haha sååå lätt.... Men jag ogillar att det är så lätt att fixa pvp gear nu =(... såg en rogue igår med lite gröna å nå blåa items...och så kutar han omkring med en jävla GM Sword...wtf!??! ångest
tut!
norra stv är stället för dig:) du börjar med lite q i campet längt upp i norr sen kommer du bli skickad till ett litet camp syd väst om det norra campet och där kommer du får q till du är lvl 24 eller nått sen vill det till att ta sig till booty bay för att få vidare q.
bögen som bajsar
Alltså, är det egentligen bara att installera wow med skivorna?. För det är väl ingen skillnad på Wow Clienten eller? För private server alltså.
*snaark*
dom flesta privat servrarna har inte dom senaste patcherna, så du behöver en client av den versionen du vill installera
warlocks suger i pvp? ROFL har spelat upp min orc-lock till 51 nu, det är löjligt, plockar fan 60's i 1v1 i AV ibland. sen att bara stå o kasta dots och få nightfall av corruption ungefär HELA tiden är inte helt fel
du är kär i mig.
Tyckte jag läste nånstans att det ska finnas någon form av reward för att vara exalted med alla 3 BG's. Någon som vet något om detta?
Vasastan JAO!!
Skulle dock inte förvåna mig faktiskt, dom vill nog att man spelar alla 3s så mkt som möjligt.
-MDMA F0 kolla
wow.allakhazam.com och kolla olika delarna i ditt fall desolace, finns ett ally kamp
Game skulle ringa när mitt ex kom in.
CDON har garanterat sina 100 första kunderna som bokade, att spelet skulle komma 5dagar innan TBC aktiverades. Helt sjukt egentligen, var över 1½år sen jag förhandsbokade spelet, otroligt att man fortfarande spelar spelet.
Keep crushin'!
Skivsamlare
2007-01-04 13:11
FuelDOg P22 Nä dom sitter och häckar på skiten och tar bort lager yta. Vad tror du?
Keep crushin'!
Ja men naturligtvis skickar dom det direkt, varför ska dom ha det på lagert? Spelet aktiveras ändå den 16, så om du får det imorgon, den 12'e eller den 16'e spelar ingen roll. Du får inget försprång då du ändå inte kan åka till Outlands innan den 16.
Keep crushin'!
kanske börjar bli dags att boka skiten >_<
doggson Tror inte det behövs om jag ska vara ärlig. Visst WoW spårade ur och dom hann inte med att producera efter efterfrågan. Men denna gången bör Blizzard vara förberedda. Annars är det skandal och inget annat!
Keep crushin'!
Servrarna lär ju bli smockade...
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
tror man kan räkna med måttligt lag i nån veckas tid minst >_>
haha ni som tror ni kommer kunna lira från release dag å 4-5 dagar framåt kan ju sluta drömma hahaha......om ni nu inte sitter på någon low pop server, (men jag tror det är kört iaf). Vi får ju se hur länge servrarna kommer hålla....10000 pers i samma portal in till outlands.....humungous lag deluxe... en annan tänker ta ledigt på en vecka för att sen testa köra lite...men jag betvivlar att det kommer att fungera då med... jaa jag e pessimistisk... 3e char på 60 nu btw....hinner nog kirra en till innan TBC...blir spännande att välja vilken man ska dundra upp först..
tut!
gick det o spela på release av wow går det nog att spela på release av tbc med, visst första typ 2 timmarna var förjävliga men sen funka det ju fint.
Suck me beautiful :D
Om inte blizzard redan har tänk på dettta, kommer världen gå under. 9 miljoner spelare kommer sammlas up och gå berserkar gång.
tänk er alla BEs/draneis som kommer att ploppa upp i startområdena, jesus jag kan bara se allt lag/whine/kick/slap/lfg guild tjafs framför mig, får fan huvudvärk.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Jag kommer spela enbart på nätterna under första veckan av releasen då det är för jävla fullt på dagen