Nån som har samma problem som mig? Står bara connecting när jag försöker logga in sen kommer inget fram bara "unable to connect".
Du och några miljoner till,
ali0418 :)
Fett, sålde ännu ett acc nu för 2100 :) Ska sitta och vänta på TBC, sen blir det Undead Mage dags! Female eller male, hmm.. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2007-01-05 23:36
Wääääääh, varför kan inte Blizzard fixa skiten? -.- Har stått "Unable to connect" för mig ett bra tag nu..
finns ingen ETA heller så vi kan ju glömma att komma in inatt..
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Bawhawha, ännu ett acc sålt. köpte en tier 2 eqqad mage av en 11 åring för 700 o sålde den för 1900 nån timme senare, im makin a buisness out of this shit.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är det nån som säljer en alliance warrior på Stormscale?
jag menade Daggerspine ^^
Ursäkta om jag låter fett noob nu men jag skulle fan vilja fråga en enkel fråga om macros.. jag hade tänkt att assigna ett macro till att skriva i en chatt-channel som vi säger ligger på 1 (att man skriver /1 när man ska skriva där) men jag vet inte hur man gör! Om man gör ett macro där det står /1 så funkar det ju inte! hjälp
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
Uhm ett macro för att skriva i general är ju "/1*space*medelande" mer än så ska det inte vara, du kan dock scripa mycket mer avancerat men det kan inte jag
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Fatcaesar P20 jamen jag vill ju bara ha en tom ruta där jag kan skriva in vadsomhelst.. alltså så jag slipper skriva /1 varje gång jag ska skriva i general.
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
då ska det bara vara "/1*space*"
funkar ju inte..:((
då måste fixa ett riktigt script som antaglien är kopplad till till hur man skriver eller något, lite för avancerat för mig
Dd_Dj P16 Finns ett addon som heter ChatBar som är ganska bra.
Länk: http://wow.curse-gaming.com/en/files/details/2073/chatbar/
rök miljövänligt, rök grönt
Skivsamlare
2007-01-07 22:29
ååhåå, snart 2xHWL axe till min hunter. ska enchanta 22int på båda ist för 15agi bara för o kolla lite:) folk säger det e nice, niiice.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Skivsamlare
2007-01-08 08:52
är det bara för mig som chatten försvinner HELA tiden? drygt som fan, måste in i interface och trycka ok hela tiden så e den tillbaka.
du är kär i mig.
hahahaa fyfan ni måste se länken jag posta i förra inlägget, 52 minuters underhållning!!!
ja jag lyssnade på hela, totalt klockrent :D
du är kär i mig.
fett, 2348 soul fire crit på lvl 52 :O
du är kär i mig.
hahahaha klockrent ljudklipp!! hahahaha jag dör!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
skiten vägrar ju ladda på datorn =( ville ju höra 11 åringen prata snusk
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Paladin är typ bäst! Locks räknas inte ;)
Hammarby Alcoholics
Det här med macros...jag har lirat riktigt länge nu, men aldrig behövt använda mig av macros...men nu är det ju den välkända buggen med att pet bars försvinner.....så jag gick in å skapade en macro som jag döpte till petbar och la in rätt string... Men hur kör jag macron sen? är det bara att trycka på den macro symbolen jag angav i mina actionbars på interfacet? fred ut
tut!
Skivsamlare
2007-01-09 12:55
du gör ett macro, drar den till dina action bars sen är det bara clicka på de.
Livet är en hora och du har inga pengar.
stämningsdödare att bli träffad för 5100 av Mage i AB imorse:( jag hatar mage
Tidsfördriv P19 kan ju lova att killen inte hadde blått gear och inga buffs eller potions
äh mages e sämst ärligt talat
du är kär i mig.
lol faktumet är att han bar på tier2 settet fick höra av många om kännde igen honom. mer vet jag inte
det är en outdoor boss som finns i blasted lands, han är 40-manna men det går lätt med under 30. typ lättaste outdoor av dom seriösare, har själv downat honom många gånger
du är kär i mig.
Skivsamlare
2007-01-10 10:20
vad var 11 åring grejen den var borttagen när jag skulle lyssna på den?
bögen som bajsar
Dom buffade Gem of life i den här patchen ruuligt.
Tidsfördriv P19 var säkert min polares mage, över 700+spelldamage :D crittar fireblast för 5k, ganska rolig gubbe :)
History is made by those who break the rules.
det va då självaste faan! jag vill in å levla min gnome wl på frostwhisper... någon annan som spelar där btw?
finaly... ZOIDBERG is the popular one!!!
fyllebult
man kommer inte upp i 700 spell damage med tier2 items
någon annan som har grafik problem efter nya patchen?? så fort jag loggar in så kommer dte upp blå ruta och hela datan startas om......... Fan är detta slutet på WoW för mig:( fan jag är inte mogen för att gå vidare
finns det nåt snabbare sätt att tanka patchen, från en hemsida som förra gången? går sjuuukt segt med blizz downloader
du är kär i mig.
nu kommer jag med en spoiler (eller vad man ska kalla det).
New legendary? discuss.
omfg sug mig!
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
nvm, såg att den var hyggligt fake nu
frost P19 Hur fan kunde du se det?
You already know, den e on lean!
undrar jag med, förutom att den requires lvl 70 och han e 60 :P men jag har hört om det vapnet förut, så det är inte omjöligt tror jag. nån som har ss på illidans artifacts?
du är kär i mig.
Svensson Kan inte finnas chans att det är nån som jobbar för blizzard som har lagt upp bilden? Haxxat till det lite kanske? ;)
You already know, den e on lean!
spelar ingen roll vilken level man är, ctrl klicka på ett items namn och du kan se dig själv bära den i wardrobe. Hur jag såg att den är fake? Kolla på yxan, pixlarna är utanför ramen...