Fy fan...missade hela veckan på sportlovet så jag skippade se efterföljandew avsnitt för jag ville inte missa nåt...laddade hem dem istället men blev aldrig att jag kollade....nu under påsklovet har jag sett hela säsong 4 och hela säsong 5, plus några fler...över 25 avsnitt. Idag enbart har jag sett typ 10 avsnitt, ska börja kolla på andra från sista säsongen nu. Ska se de resterande avsnitten imorn så jag hinner med att se det sista. De finaste jävla dagarna hittills detta år har jag legat inne och bara matat Oz-avsnitt....men god I love that damn thing.... Det är helt sjukt så involverad man blir i skiten....
Sucker håller med, OZ är riktigt gripande :/ Emo P21 håller med, riktigt intressant :P
Follow the dao, right about....NOW!
Hade min första Oz-dröm inatt. Riktigt äcklig dessutom. McManus hade typ sex. Kommer inte ihåg så mycket mer. Jag var iallafall CO!
2009
hehe jag hade också min första Oz-dröm inatt....kanske inte så konstigt med tanke på att jag såg ca 10 avsnitt igår...=)
äh fan, han är tung rakad också! mäktigt när alla bankade på rutorna.. men de mäktigaste jag sett är nog när pancamo kommer fram till petey schibetta och: "we're gonna talk petey.. about my life (puss på ena kinden) and your death" (på andra kinden).. och sen snittar dom halsen av honom :)
..
mindre än 7 timmar kvar nu!
You love New York / But New York don't love you
vad ska man göra nu om nätterna? sova...? jag gillade den när kenny sjöng happy birthday to me, och så kom adebisi, happy birthday kenny, och blåste ut ljuset... det var scary...
diggade det ljudet adebisi gjorde med tänderna..
>>QLA Det roliga var att Adebisi sa typ: "Appy Bithday, Kenny" Saknar Edebisi som fan!
2009
virre_one P21 Tror Tug Daniels(Method Man) hade samma vana som Adebisi, schysst ljud var det.
avsnittet idag är fett långt
är d sista avsnittet i sesong 6?
saaaru..
så då, då hade man kollat de sista 5 innan kvällen absolut sista avsnitt... men jävla skit vad jag tjurade när dom skulle avrätta Cyril....senast jag överhuvudtaget grät var....så länge sen att jag inte ens kommer ihåg det....fått klump i halsen ett par gånger av filmer, men det har aldrig runnit några tårar....förrän nu....fy fan va mäktigt när alla bankade på rutorna i Em City....sån jävla stämning dom lyckades bygga upp...helt sjukt....får nästan klump i halsen bara jag tänker på alla de scenerna...phew... så sjukt att dom kan få en så känslomässigt engagerad....fan vad jag älskar den här serien. aja, ska bli väldigt intressant att se hur allting löser sig nu...skulle dock inte förvåna mig om man blir skitbesviken på slutet....=/
Faaaan, bara ett par timmar kvar.... Kommer inte ha nåt o göra på nätterna..
..
Jag tror att bara de kommer att stänga ner fängelset nu när de inte längre har någon fängelsedirektör. Tror slutet blir ett "cold turkey" slut. Man får inte reda på vad som hände karaktärerna efteråt eller nått. De stänger bara ner. Men vad vet jag.. vi får se om ca 3timmar
Propaganda åt folket..
yta: joo då!
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
ca 2,5 timmar kvar..shii...läskigt...
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
woohoo, inte långt kvar nu, kommer var hyfsat trött imorgon, 4 timmars sömn =(
Fan jag kommer ha ångest efter de är slut.. På kvällarna kommer det kännas som om jag har glömt nåt... :'( Tråkigt allt kommer kännas ;)
..
Tycker nästan de ska bli skönt att det är över. Man kan äntligen åter få kontrollen över livet.. Och sängtiderna. Hade inte varit kul om serien fortsatte i alla evighet heller..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
känns som att man kommer ersätta Oz med Witchblade....eller inte. Fan, kan dom inte börja visa om från säsong 1 på ZTV, sådär har dom ju alltid hållt på i de där kanalerna
just det, boken finns ju! den måste man köpa!
mmm boken vore tufft att ha. och alla säsonger på dvd. nu sätter jag mig framför tvn ses efter sista oz!
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
www.catapultsent.com www.myspace.com/nekkidee
10 min nu... Fan lite pirrigt..
..
Boken är nog inget speciellt.. Det står om exakt samma grejer som hände i de första fem säsongerna om jag minns rätt.. Och sista avsnittet var lite av en besvikelse än så länge.. jag trodde att det skulle vara ett upplopp i full gång vid den här tiden och att minst fem personer skulle dö.. =/
Ja alla ska ju dö, inte handla om busmalis freak-out och howells pregnancy.. Inge kul hittils, men vafan det är ju mer än en timma kvar så ;)
..
JAG VET VEM SOM DÖ-ÖR!!! ;) Nu ska det bli ball o se vad ni tycker
anledningen till att jag inte tror på någon slags "gud" eller liknande är att jag har kollat väldigt mycket på discovery science . / mösse
Omni säg inte sånt?! Snälla, vi har sagt nu under en tråd med 3000 inlägg, SPOILA INTE, spelar ingen roll om du vet att nån dör, vi vill inte veta att nån dör ens..
..
Hmm, filosoferade lite. Är det inte skumt att rutorna i oz alltid är skinande rena? Dom står ju alltid och lutar sig mot rutorna med sina äckel-händer och dom lär ju knappast ha fönsterputsare på oz. Tabbe av fontana. Hmm, jag tänker nog för mycket..
Hittils har dödsnummrena vart keffa, Vahue va iofs lite coolt, men hoyt, wtf, han va ju tvungen att dö... Och Cloutier såg inte ut att må bra direkt
..
Ahh.. ändå läskigt när det "står stilla" som det gör. Lugnet före stormen känns det som. Undrar som fan hur går.
cyklist.
Steal Ja du tänker för mkt :)
..
lets kill some motherfuckers!
seperate me from your little open mics, please.
-Zakramento-: Hehe, misstänkte det. Mm, det känns lite granna som lugnet före stormen nu ja.
Var nyss inne på toa och sköljde skallen med kallt vatten. Är sjukt trött, kan knappt hålla ögonen öppna.
Ja, fast ändå inte... När stormarna har brutit ut tidigare så har det inte skett mord och sånt innan... Men nu har de ändå gjort de.. Hoppas bara på att alla freakar ur med den där nya drogen och sen blir det killing spree och sen så överlever ryan :)
..
Ryan har blivit värsta saint!
..
Fyfan, samtidigt kändes det inte lika känslosamt när Cyril skulle dö!
..
ähh, let Cyril fry.. Mycket mer synd att Hoyt dog.. Han bidrog med mycket mer och gjorde serien bättre än vad Cyril nånsin kunde med sina "Ryan, I don't understand".. Kul att man fick se Hoyt en sista gång iaf. Trodde han redan var på mentalsjukhuset för länge sedan
åäö P0 och Keller var med Scrubs precis innan OZ...där va han värsta mesen som lekte med dockor o grejer, rätt kul o se:) nu önskar jag verkligen att det ska ringa i nån telefon där en röst säger" CYRIL LEVER CYRLI LEVER!!!"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Caliber P19 Är du trött på livet?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahahaha Rolfi, det är fortfarande en tv-serie, han som spelar cyril är inte död på riktigt ;)
..
Rolfi Trött för länge sedan, vill du hoppa tillsammans med mig? Du kan väl inte påstå att Cyril bidrog till serien mer än vad Hoyt gjorde? Hoyt var en skitskön person som såg till att grejer hände, skapade spänning och drog sig inte för att döda folk kallblodigt. Dessutom visade han kuken ett par ggr, som framför tjejen från TV-kanalen =) Vad gjorde Cyril? Ok, det var kul när han flippade på folk och när han pratade som Jericho, men annars var det som att se ett dagisbarn gå runt på Oz