Adebisi ville jobba i Unit E så han kunde ta blod ifrån en patient och sticka sprutan i Nappa. Det är ett tillfälle då man hör om Unit E och får se hur det ser ut, litegrann.
För övrigt har ni sett vilka som är look-alikes:
Ryan O´Reily Max Payne Hittade ingen riktigt bra bild på Ryan men hoppas ni ser det ändå.
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
..nnjaaaww
www.catapultsent.com www.myspace.com/nekkidee
Jaz Hoyt berättade för Ray Mukada vart Cloutiers kropp fanns. Den såg lagom fräsch ut.
Doom men jobbade inte Adebisi på sjukans avdelning för aids-sjuka. Så Unit E är väl för AIDS och är sjuka, och Unit F är för dom som enbart har HIV... Per-Fekt Knuttarna hämnades Hoyt och murade in prästen igen, där han sen dog. Mot slutet avslöjade Hoyt det för Mukada som hittade honom, men la tillbaka murbrickorna, samtidigt som en knutte dödade Hoyt för att han sa det.
Jag ville att Alvarez skulle flippa ur på pillerna och döda folk.
Propaganda åt folket..
Per-fekt Cloutier blev inmurad men så sprängdes köket/cafeterian och han blev ganska brännskadad och klaradesig. Sen tog dom honom och murade in honom igen, men det fick man inte veta förens i sista, så det var därför han bara försvann.
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
robson ville väll inte att alla skulle få reda på att han va smittat för unit f e väll för snutar och sånt..va det där han ville sitta? om han skulle flyttas till E så skulle alla fatta kancke...jag vet inte
Nu har jag säsong 1 på datan, bara börja kolla :)
..
fan jag visste inte att det var robson som beecher bet av kuken på efter rioten... hehe han fick stå ut med en hel del smärta han...fast å andra sidan, vem fick inte det..
Unit j är för usla snutar.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
sjukt bra serie. RIP. bra en invändning.... känndes som att världen utanför Oz var lika liten som själva fängelset. Alla verkae känna alla på utsidan.
Undrar också, Vad spoliade Sifon om?
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
om jag inte minns fel så spoilade Sifon om att cyril skulle dö.
You love New York / But New York don't love you
det skönaste i sista avsnittet måste vara när Sheamus O´Rielly snackar med Schillinger och säger Skillinger, fan vad sur Vern blir =)
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Skillinger haha har inte nån vakt sagt fel oxå? så blev han sur då med..
Kenniah efter Schillinger blev huggen: "THAT motherfukkas DEAD!"(/i
hehe alla uttalar ju Schillinger fel, det har varit ett genomgången teman hela serien....det ska ju uttalas "schillinger", men nästan alla säger "schillindjer"... men "skillinger" var ändå fetast....även efter han hade sagt till honom...för dum. Doom haha ja det var för kul
Kanske nån som frågat tidigare, men orkar inte riktigt läsa 3000 inlägg... Någon som vet om det finns subtitles till oz på svenska eller engelska och kan ge en länk eller nåt?
läskigt hur lätt man får sympati för människor märker man när man ser serien. Nämligen Robson är ett as ända till tand-insidenten. Efter det tar det bara 1 avsnitt innan man börjar tycka synd om honom... läskigt...
3200, oz har varit slut i två dagar men vi fortsätter...
nathorst tror inte det finns nå subtitles på nätet...krävs ganska mycket att sitta å göra subtitles till varje avsnitt... har du bra uppkoppling kan du däremot försöka hitta DVD-ripparna på Direct Connect. Hela säsongerna finns nerrippade och där tror jag att iaf de engelska texterna finns med....finns ju dock bara till säsong 3 än så länge.
Cortegeprogram Det var ju knappast en brottningsmatch.. Schillinger och Keller höll fast honom och bröt varenda jävla ben.. Men det är sant, dom har verkligen hållt ihop dom där tre..
..
Haha, jag hade min första oz-drömm inatt, efter serien har slutat Hmm, rätt konstig drömm. Det började med att jag tittade på oz på tv men jag märkte att jag inte sett set avsnittet förrut. Det var en boxningsmatch som var innan turnerungen i serien. Ryan och Pancamo hade varsit boxningslag på två pers var. Jag var i Ryanslag med någon jag glömt. Ryan och Pancamo bråkade som fan. Iaf, så boxades vi och då upptäckte jag att Pancamos lag var två killar i min klass (nej, jag hatar inte dem och jag skulle inte vilja döda dem). Och dom försökte inte ens vinna utan det var bara att boxa sönder dom...Och juste Pancamo var mycket yngre och hade värsta hockeyfrillan. Och cyril var inlåst i en glasbur som han bankade på..
mmm måste vara något sådant..
Förresten kan ni ju pigga upp min tråd.
ozquiz
Fan också. Har hittat subtitles på franska så det borde finnas på engelska också...
Sifon eller så kan man koppla det till Oz eftersom Ryan, Cyril och Chucky var med i drömmen? =) nathorst Tja, antingen har fransmän för mycket fritid, eller så finns det engelska texter där ute nånstans också...men har du själv letat och inte hittat är det väl inte så stor chans...finns ju inte precis tusentals respektabla sidor med subtitles där ute egentligen...
Hmm det finns väl inga subtitles där inte?
hmmm visste ni att anledningen att Adebisi var tvungen att dö i Oz, var för att skådespelaren skulle va med i Mumien 2... jättevärt...
Sucker: Haha fan va dåligt.
OZ R.I.P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vem får sista inlägget?
hehe, father Ray Mukada är med i filmen på trean nu =)
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Ska vi lägga ner tråden?
..
Hur många här inne är fortfarande deppade över att det är slut?
visste ni att öl innehåller kvinnliga hormoner??!.... för efter 10-12 öl kan man varken köra bil eller hålla käften
Jag fo sho :) Men jag kollar om hela serien..
..
Isåfall får tråden vara kvar..
har kollat färdigt säsong 1 nu..
..
mm säsong 1 och 2 var ju så feta!
bästa säsongerna enligt mig. s3 s2 s1 s4 s5 s6 tyckerni?
vet inte riktigt....men fyran va sämst tycker jag, det var alldeles för mycket fjollgrejer som hände, å så hatade jag när querns kom och tog över Em City.....sista diggade jag faktiskt...hände mycket grejer...fast de första var ju faktiskt bäst... men typ...3 2 1 6 5 4 eller nå sånt
vill ni ladda hem alla säsonger så sök efter dom på
www.suprnova.org ni behöver bittorrent men det finns att tanka på samma sida
Backwards still am I.I Mean I am still backwards