Sjukt bull slut. Riktigt dåligt, känns som de kunde kommit på något bättre... hade hellre sett ett slut i fängelset, med nån grym scen som visade att inget skulle förändras, att allt var som vanligt. Riktigt jobbig scen när Cyril dog, grym scen när Schillinger dog. Men de har lyckats sjukt bra med serien, sån sympati man kunde få för vissa, och sånt hat man kände mot andra. Läskigt, dock.
Skåne!
Hur ofta blir man nöjd med sista avsnittet i en serie? Dessutom handlar det nu om världens bästa TV-serie genom tiderna, hur lätt kan det vara? Jag är nöjd med slutet. Peace OZ
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
det här får aldrig hända!! oz tråden var borta från första sidan!!
aldrig igen... upp med OZ.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
Keeping it breathing :)
..
nära döden upplevelse där..shit.
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
nån som har nån förklarning på ögonen i Schillingers nacke då? Har vågat söka på nätet nu efter sista avsnittet, men har inte lyckats hitta nåt
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
nja, man fick ju aldrig nån förklaring, men det var väl för att visa att han hade "ögon i nacken" skulle jag tippa på.
Är det in varning på att bumpa trådar? Sen den kommentar som jag tror nästan alla i Oz sa måste nog ha varit "i got some time to think in the hole"
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
Man kom på längre upp i tråden att Schillingers ögon i nacken kallades för "No fear".
hmm...jag kom på att jag aldrig har sett någon tatuera sig inne i oz...tror jag... man brukar ju se det i fängelsefilmer
-Gustav- dyyyrt, 181kr
+ Leveransstatus : Ännu inte utgiven 'utgivningsdatum'.
Finns annars för ~110kr på
www.amazon.co.uk .
QLA: Beecher blev ju "tatuerad" i battyn..
jag menade när dom tatuerar helt öppet, inte tvångstatueringar
efter adebisis död så blev de bara sämre och sämre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
en eventuell oz the movie som någon nämnde, känns som en dum idé...även om vissa huvudkaraktärer klarade sig så skulle det vara för tunt att göra en vettig fortsättning på. dessutom är ju de vanliga avsnitten så pass långa att det inte skulle bli så stor skillnad om de gjorde film av det, och den extra tiden skulle antagligen ändå bara fyllas med tråk! se sista avsnittet så fattar ni vad jag menar...
You love New York / But New York don't love you
hehe precis...om det inte skulle bli en film på 7-8 timmar skulle det nog va ganska onödigt...
återigen är det jag som får ta tillbaka oztråden till första sidan... vad är det med er? är det bara jag som bryr mig? eller ska vi lägga ner?
första sidan är väl inte likadan för alla? beror ju på när man loggade in senast.
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
QLA detta är verkligen blodigt allvar för dig va? :)
Skåne!
Iofs hade nog alla här sett oz - the movie om en sån kom ut, bara för att det är om oz.. Men jag tror också att det inte finns så mkt mer att göra med serien, förutom att alla dödar varandra och ryan överlever :P
..
Jag tycker dom borde göra en serietidning av Oz. Eller en animerad tv-serie. Vore skitgrymt.
vem vill sitta å läsa de
Put My Willy Wonka In Your Chocolate Factory! ¯|_(º_o)_|¯ -Whatever
Men sluta uppa skiten nu. Om den faller några sidor bak betyder det att folk inte vill skriva i den längre.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
QLA Minns faktiskt något avsnitt så tatuerar Jaz Hoyt någon biker i sin pod.
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
Caliber; Vem vill inte skriva i världens bästa tråd? hoppas på repriser snart, då kommer tråden leva upp ännu en gång :)
Ja, man får ju hoppas att det blir repriser nån gång
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
FY FAN VA JAG SAKNAR OZ..JAG MÅR FAN DÅLIGT
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
me too.... men jag ska kolla på inspelade avsnitt ikväll...
Oz är äntligen tillbaka! Säsong 3 sänds söndagkvällar på ZTV för dem som har missat det. Perfekt för dem som kom in på slutet, och underbart för oss andra att återse gammalt klassiskt material.
Såg ni det igår? det var avsnittet när Beecher slaktade "Dauber", ni minns nazi-vakten. börja följa det. nu!
Metzger hette väl vakten?
..
japp jag gillar den scenen...ser så jäkla grymt ut (alltså, inte "coolt", utan grymt)....å när han försöker anropa andra men inte kan snacka pga att han har fått halsen uppskuren...det förtjänade han.
fan vad jobbigt det är att vänta nu. en vecka känns ju som en månad för fan...
ja kaninte fler snacka med kanalen medans dom har licensrättigheterna kvar.
www.homos.se "En genväg till himmelen"
halvtimme kvar!
aldrig fattat va OZ är för nått.
det rullade just på Ztv..
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
japp det är repriser. säsong 3.
Blåbärs_soppa, kolla in
hemsidan ...
tråden lever. it's alive!
haha jag såg just trailern för filmen body snatchers som ska gå på ztv på lördag, och vem får man syn på i en roll om inte.... killen som spelar tim mcmanus!! (...vad han nu heter?) men han såg MYCKET roligare ut, inget skägg och rätt långt blont hår. you gotta seee it to believe it =)
980406 P18 haha, jag såg samma trailer som du såg, med Terry Kinney tror jag att han heter. Han såg lite skum ut faktiskt =).
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Hahaha jag såg på Sex & The City, kollade förbi bara, jag lovar ;) Doctor Faraj (ni vet tandläkaren som gav Robson ghetto-gums) att han spelar data-nisse som lagar hon Sarah-what's-her-names data :) Lite kul bara :P Jag har inte ens orkar kolla på repriserna på ztv.. Laddade ner hela serien istället, kollat färdigt nu..
..
Ali tror det var så som du sa!
undrar jag med. saknar det. oz var en livsstil!
nååååån gång ska jag köpa boxarna. Orkar inte vara uppe för repriser av säsong3. Men jag kan hjälpa till att uppa tråden ibland:P
jag såg rick fox i nba slutspelet inatt, och fick genast oz-flashbacks!
980406 gjorde han nå bra ifrån sig då? :)
..