fattigt slut...
seperate me from your little open mics, please.
GAAAAH!!
www.catapultsent.com www.myspace.com/nekkidee
Zakramento- P18 "en tv serie"???? det e liite mer än så för mig! det finns bara en cyril för mig, och han dog idag:( AAAH HELVETE!!???? vilket jobbigt slut!!!! RIP OZ!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det blev inget upplopp för mig =/
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Jaha... då känner man sig tom... kommer finnas en stor saknad nu när oz är slut, vad ska man nu titta på när natten påbörjas?
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten. -Arne Anka
Vafan ska man göra nu då? Gå o sova, finns inte så mkt att göra, kanske snacka lite om de va anthrax keller skickade in på oz, men dom gjorde det så att det måste komma en säsong 7.. Dom måste.. Annars skulle alla dött bara..
..
Caliber P19 jo men då får du skynda dig, för jag hoppar nu!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det var det det. Tack för den här tiden oz.
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Fult att höra direkt efter slutet, att dom ska göra en ful 1-timmes intervju med nån slampa. Mood beaker. Behöver ju lite tid att smälta allt.
Katherine the Great died while attempting to have a horse lowered onto her for sex. I merely sprained my back.
det var det. halvwack avsnitt. nu finns bara sopranos för mig.
den som hoppas skiter på sig och dör
Kan ju säga att den där spoilern som fanns i andra tråden var att Beecher dödade Shillinger, så det förstörde ju teaterscenen lite grann..:(
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Det finns typ inget på tv som är värt att kolla på längre..
..
KonArtis: Eller hur. Sa precis samma sak för mig själv. Vem fan bryr sig om den jävla slampan? Rätt uselt slut. Fast det var väll lika bra att oz la ner. Har helt klart tappat stinget på sistone.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
vad är det för intevju med slampa ni pratar om? Har jag missat nått eller är jag bara allmänt seg?
Bara för att jag har ställt om min dygnsrytm så kommer jag sitta o glo på witchblade..
..
hmm snacka om tomhet...kommer inte kunna slagga på ett bra tag känns det som... sorgligt att Cyril dog ändå...och det blev inte alls samma känsla eftersom det bara kändes som en upprepning på förra avrättningsförsöket.... men fan vad jag rös när dom visade bilderna över hela fängelset när det var helt tomt och spelade upp massa röster....mäktig känsla... fast jag vet inte vad jag ska tycka om slutet ändå...skitfet symbolik på nå sätt, att hela fängelset blev tomt...men det finns ju så mycket mer man vill få reda på... men men...Peace, Oz.
Haha Manguali, de är sant, nu ska jag utforska hela skiten!
..
ingen som vet om dom ska visa nästa sässong? och om dom gör det så undrar jag när..
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
Ja de lär ju inte bli snart... Dom kommer ju visa witchblade nu... Så de vette fan, vet inte ens om säsong 7 kommer bli nåt.. Jag såg trailers på oz hemsida och där snackade dom om sista säsongen och då fick man se snuttar från säsong 6... Och Tom Fontana sa att karaktärerna går inte att utveckla mer..
..
Det är väl klart att det inte kommer mera.
Gilla inte riktigt slutet, eller så gillade jag bara inte at det var slut egentligen, kan inte komma på något bra sätt det skulle kunna sluta på. Men saken är ju den att det var ett vekt avslut, det kändes knappt när varken Hoyt, Cyril eller Schillinger togs av daga. Sista säsongen har inte varit så där jättebra faktiskt, och det var helt klart dags att avsluta serien nu. Men jag kommer sakna OZ
jag borde ha fått skriva nya avsnitt av Oz.
seperate me from your little open mics, please.
Slutet var lite av en besvikelse....
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
helvete, jag somnade innan Oz började, och just när det sista avsnittet är på g, FAN
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
NickoKick P16 ladda ner avsnittet och alla andra om man vill se dom igen
DannyDawg P60 Precis han va me i Sex & the city... Där knullade han Sarah Jessica Parker, och sen när dom satt o kolla på teve i OZ så va det nåt om henne så sa ryan: I've fucked that sarah what's her name..
..
jag blev aningen besviken på slutet...det kändes på nåt sätt inte riktigt som ett värdigt slut. och som flera andra redan sagt, fyfan vad det sabbade att dom började prata om beckham-liggar-tjejen direkt efter. blev tvungen att stanna inspelningen på videon omedelbart.
damn, den enda som kan få mig och gråta på tv är cyril... men dödsscenen förstördes av att dom klippte in när gloria och o´reily hångla, man kunde inte glädjas på riktigt eftersom cyril dpg samtidigt...
Undrar om knutten som dödade Hoyt också blir galen. Undrar vad Beecher log så mystiskt åt i bussen. Undrar vad som kommer hända med Brass. Undrar vad som kommer hända med Devlin och den andra snubben. Gör en Oz - The Movie! :)
Katherine the Great died while attempting to have a horse lowered onto her for sex. I merely sprained my back.
undrar vem som är farsan till howell unge...
QLA scenerna när Cyril väl dog var inte alls lika sorgliga som när han nästan dog. det blev ju mest en upprepning av scener som redan visats. Fast själva grejen att han dog var väldigt sorgliga ändå... DannyDawg -Zakramento- Jag såg bara slutet av avsnittet där O'Reilly va med i Sex and the city...men tillochmed när han blev dumpad av hon Sarah så var han så jävla iskall i sann O'Reilly anda. riktigt fett att se. missade dock avsnittet när han pratade om det i Oz. är dte nån som vet om man kan få tag i Oz-boken utan att behöva beställa den från USA? det stod på Amazon där tror jag att den var out of print och bara begränsad upplaga finns.
Tur att Poet klarade sig igenom hela serien iaf.. han hade coolast stil av alla sett igenom hela :) Varför är ni så säkra på att han basket liraren dog? Översättningen var ju att han bara blev "beskjuten"
Han brass är verkligen sjuk i huvudet.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
menar du kenny? jag minns inte riktigt men är helt säker på att han dog på något sätt...
kenny blev skjuten av den där franska snubben som gick loss med pistolen. right?
-- J Sports, Sthlm -- Ain't a question now, it’s a guarantee They say I think I'm the shit, pffffff well apparently
NU ÄR DTE SLUT PÅ OZ!!!!!! nån som vet nån svensk sida där man kan köpa oz säsongerna på dvd?
The Great Gonzo fuck face
undra va fan som hände med alvarez...
dvdnorden.se ska väl funka, men man kan få vänta ett tag...
skriv kort, helst inte alls
Så vilka fångar överlevde från början till slutet? Jag får bara ihop det till Beecher, Ryan, Rebadow, Alvarez och Poet.. Kankse Arif också. Är osäker på om han var med i första.. Nä, nu får man läsa sån där fan fiction där folk skriver egna Oz-avsnitt istället.. =) Rolfi Fan, missade hoppet.. =/ =P
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
var inte Busmalis med från början? kanske han inte var, minnet är suddigt
There was some footage of this episode that didn't make it to the final airing. It's on an EBay sale of this one. One scene involves Seroy forcing Robson to have sex with him (however, it's not rape, since Robson agrees. It turns out Robson let this happen so that Seroy could get AIDS. Then, he tells both Schillinger and Seroy that he's HIV positive (Seroy hits him in the face out of anger) and laughs as he moves to Unit E (The AIDS ward). Another scene is after Busmalis is sent to the hole, Murphy goes to Rebadow and tells him about his new cellmate, but Rebadow doesn't care since he's had so many cellmates, he doesn't even remember them. Hell, he says he may not remember Busmalis in a couple of years. Another scene is after Beecher confesses to Sister Pete what his options are of turning Keller in, he goes to the maze and thinks about what to do. The last one is O'Reily (Ryan, that is) thanking Neema for setting up the pod banging in "A Day In The Death..." If this footage made the final version, the last episode would've been better. från tvtome Det vi inte fick se :(
Unit E är AIDS ward, Robson sa att han skulle förflyttas till Unit F. En andra sektion för AIDS patienter?
var har ni hört att Unit E är aids-avdelningen (förutom texten ovanför). Kommer ju inte ihåg sen Nappa-avsnitten (sa dom E då?), men som sagt, Robson sa ju Unit F nu senast....