så sjukt. snacka om höna av en fjäder alltså.
(you are just like the perfect verse over a tight beat)
Frenetic aahh förlåt... Nää det e sant det e ingen som vet vad som hände och hur det kändes för dem "drabbade" men jag kan bara utgå från hur jag skulle känna om följande scenario skulle hända mig.
Vaddå?.. Varför är det bara jag som ska va kär i dig om inte du e kär i mig?
det jean gjorde får väl kallas för ett övertramp, men det känns lite ryckt ur sitt sammanhang när aftonbladet och expressen blåser upp sina väl valda delar ur dramat.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
men shit, lägg ner feministskräpsnacket förfan, det är ju BB vi talar om..
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
Isons_tänder Vaddå feministskräpsnack?? Hur hade du känt om någon när du däckat kletat in ditt ass o ben i smör o kört in en gurka i kalnsongerna? JÄVLIGT KRÄNKT. Det här har väl för fan inget med feminism att göra, sunt förnuft snarare!
Skåne!
men era äpplehuvuden. Olga vart ju ledsen för att hon hade pissat på sig. hon tyckte antagligen att det var väldigt pinsamt för Jean å Stefan hade gått å sagt det till alla. det där med gurkan/feferonin var nog det minsta hon var orolig över. dom hade ju fan haft matkrig å hon vart väll inte så förvånad över att hitta lite mat inanför kläderna. och fråga inte ens hur JAG hade reagerat. nuff said..
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
jeans lilla skämt väcker många känslor ser jag
- Your Personal Designer - Contact me For Designs
Jocke har bestämt sig för att lämna. Går ut på måndag 12.00. Jävla skit, förra året Mattias och det här året Jocke. Varför går alla bra ut?
jo ellerhur... fast jag fattar fortfarande inte hur man på utsidan kan döma någon så jävla hårt, utan att veta exakt vad fan som hänt.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
nathorst mattias va en fjant.. jocke har jag däremot inget emot.. men förhoppningsvis kommer det in nån skönare.. vilket det inte krävs nmmycket för o vara
droopy Han saknar sin flicka, och tycker inte det är värt att stanna kvar i huset.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
HMm vemfan ska man nu hejja på? får bli stefan :)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Klart alla bra sticker. Är man bra klarar man inte att sitta inspärrad med ett gäng idioter dygnet runt.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
dom hällde vatten i sängen olga kissa inte i sängen haha o jean o hon va kompisar innan dom kom in i bb de e nog därför hon inte tog de så allvarligt, o de e rätt sjukt att dom flesta här e mer arga än vad olga värkade vara hehe..ursäkta stavningegn
Ska bli kul att se vad som presenterar BigBrother imorrn på BigBrotherWeekend... Haha, Ladbrokes har ju dragit sig ur bigtime och Kanal5 förlorar miljoner!
U-Nas 8 mille lite snabbare :) så jävla bra av Ladbrokes att dra sig ur...sicken jävla tönt adam var i liveshowen i torsdags.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Coke P18 Ellerhur var han! "Detta var exakt vad som hände, och ingenting annat" säger han med darr på rösten och vimlande ögon... Så kass han va!
Adam är alltid en tönt
ask Beavis, I get nothing Butt-head
NU lämnar olga huset för att hon ska på polisförhör hahahah
"Faktorer på utsidan har gjort att det inte längre är försvarbart att låta Olga vara med i tävlingen" Vaddå? Kommer hon inte in i huset igen???????
Vizious han misslyckades totalt med att tona ner händelsen även om han försökte..det skulle haft harald där istället :)
haha, jaa han förstärkte snarare misstankarna från tittarna! haha, sån klant!
fan va alla drar ut ur huset nu då
det som händer är att olga har gått ut för att snacka med polisen och kommer förmodligen inte komma tillbaka enligt kanal5. det som även händer är att jocke har sagt han kommer gå ut kl 12:00 imorgon
!!!
Japp, Olga går ut pga att Polisen vill snacka med henne om händelsen med Jean. jag misstänker att Ladbrokes har polisanmält det hela, eftersom de sagt att de ska göra det om inte Kanal5 gör det. Jocke lämnar imorrn at noon ja.. Och Foffo funderar på att lämna. Han känner sig tom, säger han.
Varför skulle Jocke lämna stället då?
http://beaujolie.blogspot.com
jocke ville lämna eftersom han inte pallade med det. tycker det är lite småkul att folk flyr från huset.
olga blev uttvingad av BB. står att läsa på hmesidan.
Nu har 6 personer lämnat huset. Av dessa "skulle egentligen" bara 2 ha lämnat.. Haha, finfin sesong!
moste vell nestan komma in nya joker's då lr?
men snälla kan de inte kasta in lite kul folk? ge mig en 50-årig snickare från mellerud med chaloadabstinens eller nått.
hehe, ja hon fick sig en feting i pannan där ja av en kamera ;) Shit! Tänk om hon tappade en hjärncell eller tre?!
Hoppas att Osby-killen kommer in. Behövs lite bönder i programmet.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
sky-o La märke till det med! Trodde jag skulle bli galen... Ähh, jag tycker Foffo visade massa kassa sidor o sånt sista tiden. Me no like!
CH_Shakur Olga valde ju inte att gå. Hun blev uttvingad ur huset eftersom hon skulle på förhör...
u-nas enligt expressen är det inte sant..de hävdar att kanal 5 fick kalla fötter och inte ville dras med alla dålig publicitet som hade kommit iom hennes kvarstannande missa inte BB-live kväll
världens enklaste veckouppdrag? varför nämner de aldrig att de hela tiden pratas om nomineringar?
HAHA där kom den..så jävla skönt. Nu måste väl mensa eller marlene åka?
Sjukt kasst i år, blev så besviken på dem när de hade pratat pakter, hoppas Mensa åker... Hon är ju fjäsk DELUXE! Har antagligen knullat in sig i mensa också...
Slå han.
aboo va lång den här tråden har blivit.... kollade lite snavbbvt idag, det va massa nya människor medi BB, stängde av... BB suger
..........?
hoppas alla här röstar ut marlene
rebekah, (tror jag det var, hon stavade konstigt), var åtminstone söt.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
Gillade inte inte mensa-Carro i början, men hon är rätt rolig... Kul hur hon intruerar Lina att vara (inte sminka sig för mycket) för att hon inte skulle bli utröstad. Därmot tycker jag att Stefan är en riktig tråkmåns. Gör han och Olivier annat än att snacka skit om Lina? Marlene lär ju bli utröstad dock...
*Down with the kids* The queen of wishfull thinking & P.R.O. Whoa Crew / Lite äldre, lite bättre!
Jag tycker att kanal5 klarar av att nominera deltagarna på egen hand. Varför deltagarna varje onsdag går in en och en i bikten för att lägga 1 och 2 poäng, blev nu helt ointressant. Nej men ärligt, vad spelar det för roll när sedan Kanal5 tycker att Oliviers övertramt är värt att sätta 8 extra nomineringspoäng för, medans en annan gång får någon annan automatisk nominering för samma övertramp... Som Kanal5 nu styr och ställer i huset, kan inte backas upp med någon regelbok. Därmed har de ju för fan slagit ihjäl det mesta av själva idén bakom programformatet.
ok, vilka blev nominerade? (missade BB-live)
alla orginal deltagare blev nominerade
(you are just like the perfect verse over a tight beat)
va? alla?
alla "orginaldeltagare" blev nominerade