I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Officiella Big Brother Tråden 2004 (Håll er här!]

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2004-03-03 20:57
Lina har fan börjat bli riktigt jobbig..
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!!
"Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors

2004-03-03 22:24
idag fick man se Rebeckas pattar..ifall nån missa o vill se reprisen..

2004-03-03 23:33
najs.
"Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors

2004-03-04 07:46
Det är ju övertydligt vad Lina försöker göra nu ju... Patetiskt, och att ägna 41 minuter av mitt liv varje dygn till att se henne göra bort sig själv, går jag inte med på...
Nu får det fan vara slut på detta jävla BB:ande. Fan.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2004-03-04 12:22
ja man får fan bara se henne numera, suxxxxxxx
!!!

2004-03-04 12:30
U-Nas
försöker du få bort BB stämpeln eller? =)

2004-03-04 20:45
ut med marlene, jävla grinolle
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-04 20:56
oh gorgonzolaa!

hejja olivier...

peace

2004-03-04 21:46
kungen av hässelby representerar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-04 22:36
haha ja vurpan var grymt rolig!
(you are just like the perfect verse over a tight beat)

2004-03-04 23:43
Le-Boy-Bandet

gå ut o hjälp alla stackars människor istället för att sitta här o klaga då.

vad tjänar det för syfte att sitta här o klaga på oss? du talar för döva öron, vilket jag tycker är rätt uppenbart.

på vilket sätt måste min intelligens överensstämma med vad jag väljer att se på tv? på vilket sätt reflekteras mitt sociala liv i mitt val av program?

Nej för buhu, jag har inga vänner o lever genom tvn och mitt liv är otroligt ledsamt och om det inte vore för BB så skulle jag nog ta mitt eget liv. Under perioderna då det inte sänds drabbas jag av svåra psykiska besvär vilka leder till allvarliga konsekvenser för min omgivning..eller hur var det nu? om jag ser på bb så kan jag ju inte ha något liv och därför inte någon mänsklig omgivning. hmm no harm done i guess.

det är sura kärringar som du som förstör världen. Inte vi som tittar på tv.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-03-05 08:30
Jag tyckte faktiskt det var lite synd om henne när hon ramlade.. sen en gång till inne i studion!! Stackarn..

2004-03-05 08:42
Jo! Såg du inte i slutet när Adam började babbla och snackar mot kameran om "Webb-sidan och Big-Brother weekend på söndag.."
Helt plötsligt hur man en duns och Adam tittar åt sidan, stakar sig lite men fortsätter att prata..
Efter ett tag får man se Marlene ligga i hög på golvet och så hör man Adam:
- Gråter hon? Nej hon skrattar!!!

2004-03-05 08:50
Jag antar det, men helt säker är jag inte. Hon kanske bara var trött och ville lägga sig ner!! :D

2004-03-05 10:51
Nä, hon ramlade inte. Hon hukade sig ner och kramade nån polare som satt där. Sen garvade hon.

2004-03-05 14:22
skit program..tanker po folk som sitter och glor po den skiten...kop en porrfilm..

2004-03-05 15:52
palla klaga..

2004-03-05 17:28
BIGFRED, du va skön.....akta din jätte tumme :)!

2004-03-06 02:26
Isons_tänder
Skulle kunna tro det själv... Ähh, har börjat glo på skiten igen ;/
---------
Hehe, adam såg för en gångs skull liten och hjälplös ut vid sidan om big fred! ;)
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2004-03-06 14:40

2004-03-06 22:59
U-Nas
det är oundvikligt :)

2004-03-07 03:19
Arlomeion P17
vem vill va som Linda Rosing?

2004-03-07 12:54
”Caroline har gett den smarta blondinen ett ansikte"

oh ja!

www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0 ..

2004-03-07 16:50
marlene skrev ju att det var carolina som hade gett den smarta blondinen ett ansikte, inte caroline. dåligt av aftonbladet. carro som inte ens är blond.
(you are just like the perfect verse over a tight beat)

2004-03-08 06:50
om Carolina har gett "den smarta blondinen" ett ansikte så har Marlene gett "den vuxna fjortisen" ett ansikte..

2004-03-08 08:51
Jag tycker lite synd om Lina.. Alla snackar skit om henne och de tycker SÅ synd om Olivier.. Stackarn som inte vet vad han vill och bara strular fast han inte vill.. Ingen som bryr sig om Lina och det faktum att hon tror att de är tillsammans medan han berättar för alla som orkar höra hur lite han vill ha henne...
*Down with the kids*
The queen of wishfull thinking
& P.R.O. Whoa Crew / Lite äldre, lite bättre!

2004-03-09 12:58
ojaa.. =))

2004-03-09 13:10
Moomin

han letar ju INTE efter ett seriöst förhållande.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-03-09 16:33
är det någon här i tråden som fortfarande kollar på programmet?
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.

2004-03-09 18:41
mrbengt

olivier är ett svin pga hans konstanta "jag älskar dig" utan betydelse.
otrohet.
oärlighet.
snackar med henne ena sekunden och sen går till grabbarna och snackar en massa skit till dom och till kameran med fina lina-impressions. det är ett svin.

lina är ju inte det största ljushuvudet där om man säger så med tanke på att hon fortf hänger efter killen efter allt och inte fattar hur det ligger till, fast hon är ju kär. då blir man dum.

freaks! the lot of them!
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama

2004-03-09 19:57
Konstanta "jag älskar dig" ? han har sagt det en gång, när han var full. Annars säger han alltid "jag skulle aldrig vara tillsammans med sig, jag älskar inte dig" osv.
driv ej bror

2004-03-09 19:58
Lina e ju cp, så jävla omogen. Enda jag stör mig på när det gäller olivier är att han alltid går in till henne när dom bråkat, han förlåter henne för hennes omogenhet för mycket, dock är han så jävla skön. Lina e ju cp.
driv ej bror

2004-03-09 23:03
en gång? try flera. i love you. i love you. u know what? i love you.

mer än en iaf.

båda är hemska.. det roligaste är dock att han är så jävla dum.. "detta.. ett meddelandö till johanna! "du ska veeeta att jag saknar dig"
hahaha. efter att han sagt att den påminner honom om hans ex innan henne.

suck :)
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama

2004-03-10 00:06
den låten

2004-03-10 14:30
Cleglaw P20

jävlar va word!! du får alla words man kan hitta på detta jordklotet....

och Lina är så JÄVLA ÄCKLIG!! hon e fan inte snygg..inte det minsta.....usch...hur kan man tycka såna som hon e snygga?

2004-03-10 16:13
Rolfi

man är kanske efterbliven? ulrika är den snyggaste bruden i huset för tilfället.

2004-03-10 19:47
ja....lätt!!!!

olga o ulrika, fyyyfaaan! fan jag trodde det bara va jag som tyckte såhär.....gött!

2004-03-10 19:53
vote Carolina... hon är så förbannat dryg!

2004-03-10 19:53
Sirre e den äckligaste människan jag nånsin sett. Han e bara så jääävla äcklig, ful å kåt på ett äckligt å sliskigt sätt att jag bara vill spy och bajsa på han. Shit va han suger..

2004-03-10 20:23
olivier blir bara mer och mer patetisk för varje dag son går..

2004-03-10 22:33
haha man wördar inte sig själv ;)

skönt att någon kommer med lite konstruktiva tankar..lr inte.

2004-03-10 22:45
haha. om inte fransbajsen hade haft den där brytningen skulle nog inte en jävel diggat honom som de gör.
kul att lyssna på dock.

för tillfället stör jag mig på varenda jävel där inne.
att jag ändå kollar då och då... damn this lack of life

2004-03-11 00:03
snabb fråga: när börjar det andra gången på kvällen?

2004-03-11 03:49
hahahaha!! dagens, helt klart..
Rappare

2004-03-11 10:23
suck... vilka/vem är moderator?
kanske skulle rensa gammla medelanden börjar bli lite segt att öppna denna tråden--
Sometimes I sit and look at life from a different angle , dont know if I'm gods child or satan's angel.

2004-03-11 18:14
sebcee
lägg till bokmärke så blir det inte så segt

2004-03-11 18:33
hoppas på carolina och oliver blir nominerade, orkar inte med bråket mer
!!!

2004-03-11 18:40
Jag hatar lina så jäva helvetes mkt. Hon säger, "STICK JAG VILL INTE PRATA ME DEJ " Sen tröstar Olivier henne lite så säger hon "Jag är kåt, snäääällla snääällla ". Jävla beeeeatch!
Han kan svenska så hon behöver inte verka duktig på Engelska å snacka de HELA tiden.. ååååh HATA HATA HATA!
b-b-bassan!

2004-03-11 19:08
nu sitter Lina där å säger att hon tycker att det är jobbigt att Olivier bråkar med/om henne. Men är det nåt hon vill så e det att Olivier ska tjaffsa pga/med av henne. Kolla bara på hennes reaktion när dom andra säger att Olivier inte kommer ihåg nåt, det första hon sa var "bullshit, tror ni han redan har glömt det eller?" med en ton på rösten som får en att spy på sin egen mamma..

2004-03-11 21:14
damn, ja höll på skämmas till döds när ja hörde ring ding dong grejen... skämmdes genom dom...
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?