rebeckah är nog den mest fegaste person jag sett, jag syftar på det som nyss visades när hon går in & pratar med lina genom bikten ,,,,så otroligt fegt att inte säga vad hon tycker i det läget .,.,,,
Oliver har lämnat huset för typ 40min sen btw fick jag höra av alla överexalterade klass kamerater
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
seriöst? det är fan inte sant, han förgyllde ju BB med sin blotta närvaro. å alla ni som dissar Olivier borde ta å kamma er och inse att han verkligen va den skönaste personen i huset..
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
HAHAHAHAHHAAAA!!! PLATS HENRIK, PLATS!! Bästa i dagens program! :)
ush stefan e så jävla äcklig å elak! å carro e fan falskast av alla! dom ska ut!!!!!! Och även om lina e.. ja som hon e så säjer hon iaf till alla va hon tänker å tycker å e ärlig.. tycker jag e bra iaf!
JMD, Jag Måste Dansa!
lina ärlig? hahhaa stefan är ärlig och gör precis rätt
!!!
hehe rebekah verkar har kommit in i en rejäl pitbull psykos, stackars människa ...
jag blev så jävla arg på 7/11 inatt....fyfan den ruggigaste synen nånsin!! Jag såg att LINA hade vikt ut sig i nån jävla blaska! flasha brösten med bara nån liten grej för bröstvårtorna på framsidan!! faaaan, jag visste att det skulle hända men jag har bett till gud att det inte skulle bli så! GRRR!!!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rolfi dom bilderna e nog rätt gamla. har för mig att dom togs för playboy i tyskland för ett antal år sedan..
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
ähh lina kommer nomineras ikväll iaf..sedan möjligtvis rebbekah?
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
hoppas att lina och oliver blir nominerade för det är enda sättet att få ut henne på
!!!
Stefan verkar vara en sån vidrig människa, usch och han vill jag ha ut..
ja tycker inte stefan skulle blanda in linas familj i det hela...man ska aldrig dra in andra "oskyldiga" människor... fan så lågt kan man inte sjunka..
Liqorice = Lakris minus u & t
vissa personer verkar verkligen bara se det dom vill se
!!!
aja nu är ju alla utom henrik nominerade iaf..den killen är ju helt sanslös. " det är orättvist att jag inte blev nominerad". Han var den enda som inte fuskade och därför blev han inte nominerad, har han svårt att förstå det. jag hoppas att mensa åker ut men förmodligen kommer rebbekah åka..eller kanske stefan.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
tror nog rebekah åker eller i värsta fall stefan, eller sirre? hmm
!!!
nää han sa ju själv att han satt och spekulerade.. att det kan vara så att inte ens linas familj gillar henne...men ändå.. vad är det att spekulera i?
undrar vad som är mest hjärndödande -whoa eller BB?
blipp
Ninja jag tror det att diskutera BB på whoa isf :)
- Your Personal Designer - Contact me For Designs
Sirre är äckligt jobbig och borde åka ut, rebekaaah eller vafan hon heter är också jävligt jobbig, tillåmed jobbigare än Lina. Och hur smart är mensa-Carro då? varje gång de har nån slags frågesport så svarar hon bara fel hela tiden... jävligt smart... Olivier är en idiot mot Lina och sitt ex Johanna och allt vad det är, men oavsett så är han rolig och go =)
(nä du, hiphopkultur går för högkonjunktur)<br> vad är en droppe blod där borta där vår olja läcker?<br>
har det spårat ur helt eller?
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
henkeee jepp, den senaste veckan har varit helt sjuk. bråk, fuks, mer bråk och slutligen lite mer fusk.
Carolina, det ultimata beviset på att vissa människor är 14 hela sitt liv. Denna uppblåsa, försöka-intyga-sig-själv-om-att-hon-är-s tark-fast-är-bara-patetisk, elaka äckliga häxa som inte äns kan låta en annan människa avsluta en mening utan att avbryta med "Jag kääänner.." eller "Va faon!..". Hon envisas med att prata det som, jag tror, ska uppfattas som engelska, trots många varningar. +så säger hon att hon hatar falskhet och folk som snackar skit, utan att ägna en tanke åt att hon står och imiterar Rebekha och Henrik och snackar hur mycket skit om dem (för att inte nämna resten av huset). Carolina är INTE speciell. Kibbedy klyscha, är allt jag kan beskriva den äckliga människan med.
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
hahah sirre har blivit rolig tycker jag
!!!
just nu är hatobjektet rabecka..hon är verkligen helt dum i huvudet o och hur störd som helst
rebekah är faktiskt den sjukaste deltagaren BB haft.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
GAH, rebekah är måste vara den värsta high maintenance-bitchen mänskligheten skådat! fitta!
och vad är det för jävla stavning?
det är synd att stefan är upptagen med att hata Lina, annars hade han nog kunnat börja störa sig riktigt myckety på rebbekah. men Henrik är ju också ett leff. Varför försvarar han sig inte när hon anklagar honom för en massa skit?
trilly- hmm.. de där med att carro svarar fel på frågesporter å sånt.. hennes intellegens handlar inte om det.. de som är medlemmar i mensa har högt iq i typ se logiken i vissa saker som inte "vanliga" människor kan se... eller typ komma ihåg en sifferkombination så där som hon gjorde ngn gång.. inte med nån jäkla vad är humpidum huvudstad i? de e vad jag har för mig att det är iaf.
Rebekah är ju verkligen sinnesjuk.. jag tror hon är det på allvar.. Elak och ond.. ond på riktigt.. fyfan vilken människa.. hon säger till Carro att Henrik får göra som han vill men hela tiden så manipulerar hon honom och sätter press på han.. Och Henrik som faktiskt är en mus som inte kan säga ifrån eller prata är det riktigt synd om... Rebekah beter sig som ett tjack**** på AT.. nervös konstant, nervösa ryckningar, tuggar på naglar, bullshitar.. hittar på saker som inte ens ha sagts.. försöker sprida osämja,.. gökar för att få popularitet bland tittarna.. och nu sist läste ja på sidan att hon fick välja om gruppen skulle få se på film, få massa kött eller att hon skulle få ta in sin byracka... gissa vad valet föll på... sicken människa!! första och sista gången jag skriver här för jag följer inte BB så ofta men har kollat på det nu på slutet.. och jag gillar inte att prata om någon människa utan att den kan försvara sig men det jag såg idag var riktigt Elakt .
OM DU FICK RÖSTA PÅ EN DELTAGARE SOM SKA ÅKA UT, VEM SKULLE DU RÖSTA PÅ? (du får endast rösta på någon av de nominerade, dvs alla utom Henrik)
driv ej bror
Liqorice F18 jepps, vet det också, menar bara att bara för att man är duktig på att se mönster och har en utvecklad visospatial förmåga och liknande ska man inte gå omkring å skryta om att man är smart för att vara smart är något helt annat för mig, man ska veta något om verkligheten osv liksom... det som hon är duktig på är inget att skryta om på det sättet hon gör, hon kan ju nämna det men hon tar det alldeles för långt för att vara så dum som hon faktiskt är i verkligheten (gällande verklig intelligens nu alltså =))
(nä du, hiphopkultur går för högkonjunktur)<br> vad är en droppe blod där borta där vår olja läcker?<br>
det värsta med rebekah är nog ändå hennes skruvade läggning till hundar. henrik är ju faktiskt hennes hund. pojkvänsbiten är bara bullshit. man skriker inte "plats" och "sitt" åt sin pojkvän. när henrik inte ens kan äta ett äpple utan att hon tar tag i det och skriker "loss"! - då börjar man undra vad som är fel. sen ligger hon och gnyr för att försöka härma sin hund ... någonting är ruttet i big brotherhuset.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
VEM VILL NI HA UT AV DOM NOMINERADE? (alla utom henrik) vill se hur det ligger till fan :P
driv ej bror
hah fyfan. fan va chockad jag blev av bilderna på henrik å rebekah i badrummet.
driv ej bror
God_mos_lungmos I love u... ^^
-- Mellanslagsanvändare --
jävligt trist att de klipper bort slutet av sexakten.. och filmar en duschkabin där man ser en liten reflektion bara :|.. finns ingen poäng att se på filmen nu..
Jag hajjar inte detta med akten i badrummet heller.. Ingen av dem är ju några blottare precis?
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
yatzy-star haha det kan iofs stämma. Problemet är dock att folket hon skulle vinna poäng hos inte ser materialet, eller iaf inte merparten av dem.
Att dom orkar
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
funkar "the movie" dar uppe? :)
hehe va tofflig han henrik eller va han heter är...
underbart att psykfallet åkte ur. Nu har jag tippat rätt alla gånger förutom när Ulrika åkte :)
HotDogg han heter väl peder?