Vizious F18 det är inte det som är själva grejjen. hon ville ju verkligen att han skulle bli lack, hon ville ju ha hans uppmärksamhet. hon ville att han skulle komma ihåg det och sedan komma å säga förlåt till henne. hon e ett riktigt ego helt enkelt.. Olivier for president!
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
it's a bit slick! :) woh woh hockeyfrilla ;))
RING DING DONG, RINGADADINGDINGDONG, EAST SIDE! Tjiho, vad pinsamt!! Jag diggar Stefan som fan!
hoppas ulrika åker.
(you are just like the perfect verse over a tight beat)
emmpow F53 du kan inte vara riktigt frisk! eller så skrev du fel, det ska nog stå Lina istället för ulrika!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
knappast! hur fan kan ni säga så?? på vilket sätt e ulrika dålig då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
rolfi nej tyvärr gosse det stod faktiskt helt rätt. ulrika är jäkligt trist och gnäller mest hela tiden. lina är rolig att kolla på. egentligen jag inte programmet alls särtskitl mycket. men ulrika borde åka helt av dem tre.
Ulrika är fin. Lina är en gris, förtjänar att åka ut... Vasshheeguououd!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
emmpow F53' och lina gnäller inte? hon e den värsta gnällspiken jag nånsin sett! jag har nog aldrig hört ulrika gnälla
lina är bra bortsett från allt med olivier, dåligt att hon inte har den självrespekt hon borde. annars gillar jag henne. ulrika är tråkig och gnäller. hon gnäller jämnt om disken, har du missat det?
labolina joo. hoppas olivier eller ulrika åker. förstår inte varför alla gillar olivier så mycket, han är verkligen en riktig mansgris
Lina ska åka största beatchen hatar hennes stil hatar hennes personlighet och jag hatar att nån ens gillar henne :D
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
för att han är skön men dock som så många andra borde han inte dricka
!!!
Olivier blev ju fetägd när Stefan sa till honom. Kollade runt i rummet, såg ingen att förlita sig på. Insåg att han var sänkt och försökte sedan slingra sig ändå! Så kass han är, fy fan vad jag är trött på hans skitsnack. Synd, för jag diggade honom innan..
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
Mad_Scarecrow P14 nej men jag har hört att det ska vara hemskt dålig grafik. tänk igenom det noga!
det var en vän som sa det, jag vet inte om han hade provat det själv eller om han hade hört det av någon. det kanske inte stämmer, jag vet inte. nåja. nu vet du :)
skådespelare hela bunten!
- Your Personal Designer - Contact me For Designs
hur går det för dom?
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
jag fattar inte hur ni kan dissa Olivier, han e ju kung!
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
hmm tror Lina åker på torsdag..folk verkar inte palla henne längre.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
vaschheeeguuud har blivit uttjatat. ut med den jävla fjanten så snabbt som möjligt.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
ha! du e bara avundsjuk för att du inte kan få till helikoptern med hela handen runt snorren.. :)
Hur fan kan ni vilja ha ut olivier och lina?? Dom andra kommer ju inge ge ngn underhållning alls!! Stefan o sirre kan spela shack och sen kan carro massera stefan sammtidigt som rebekah och henke ligger och sover med varandra. Ullrika diskar. OJ VAD KUL. Olivier och lina är ju dom som håller igång programet. Utan dom skulle myrornas krig dra BB´s tittare.
- några m här och där samt inte istället för inge.
Att jag har för många M i samtidigt tex. Minustecken framför :)
Jag tror att Ulrika kommer få lämna huset. Nån som vågar sätta emot? ;)
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
det lär ju stå mellan ulrika och carolina iaf
!!!
va? ULRIKA ÄR ju skönast tycker jag. en mogen och bra tjej:)
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
Hangaround
2004-03-18 16:35
Ut med allihopa så slipper vi hela skiten sedan.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
HAHAHAHA!!! TB(TJOCKISBRATEN) PEDER ÄR MED I BB-LIVE. jag dööör..hahaha
öhm.
hehe ja visste att de va peder!
Liqorice = Lakris minus u & t
ja shit va dom vinkla stefan
!!!
hur vinkla dom stefan?
www.unt.se/musikbloggen
fan slog vad 100 spänn på att lina skulle åka .............. fyfan..........
det borde finnas en åldersgräns för att rösta...om inte alla fjortonåriga killar hade velat ha kvar Lina som runkobjekt så hade hon åkt :)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
åh. lovely att ulrika åkte! peder verkade ju som en helskön kille! haha
fan va synd att ullis for ut.. hetaste 30åring jag har sett iaf..
...foffo städade på min skolgård idag :)
too shy to shine http://estailo.blogg.se
sky-o F17 vilken av dom killarna? =D
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
bonsai haha, ärligt? Hade han vart där och festat kvällen före, eller har han fått samhällstjänst? ;)
U-Nas sammhällstjänst ;P
too shy to shine http://estailo.blogg.se
nån som kollade BB-live kl 4:00 i natt? rebekah fick smaka kurren så det visslade om det !!
Save the animals, eat the rich ------------------------------------- SB-BPG-
Dom skönaste är ju Karro, Stefan och Henrik U-Nas Han jobbar väl som städare/parkförvaltare? Hoffa Vad är kurren?
Forumsignatur.
wiggerslut hon är 30, är det för gammalt?
Är man för gammal när man är 30? Shieet.. Måste vara jobbigt att tycka det.. F.ö hejjar jag på Stefan, tycker inte alls att han har "översittarfasoner".. Ni som tycker det får gärna berätta varför ni tycker det!!
Att han "föreställer" rösten och "säger till" folk verkar ju behövas då dom andra (vissa av dom) beter sig som dom ÄR 13! Han har ju sagt flera ggr att han inte vill att varken Lina eller Olivier kommer till honom när dom bråkar, ändå så gör dom det. Klart man tröttnar..!
Vizious Precis vad jag tycker! Dessutom har dom bråkat idag igen...: Måndag 22 mars, 13:26 ”Du är vidrig!” Olivier och Stefan sitter vid köksbordet och pratar om Carolina. Stefan har inte många snälla saker att säga om henne. – Det är inte så konstigt att ingen här tycker om henne. Hon är helt sjuk i huvudet. Jag tror inte ens någon utanför huset heller gillar henne, hennes familj och så, säger Stefan Carolina som hört allt från vardagsrummet skriker: – Vad fan sitter du och säger! – Prata inte med mig, skriker Stefan tillbaka. Jag vill inte ha något med dig att göra. – Du sitter och säger att min familj inte tycker om mig. Du är vidrig! Det var det elakaste någon sagt till mig någonsin! Olivier försöker medla. – Kom hit Carolina. Vi måste hitta en lösning på det här. Men Carolina vägrar. – Jag tänker inte komma dit! Han är helt jävla dum i huvudet, säger hon sårat och drar sig undan till sovrummet.
Äh, han har ju helt jävla rätt!! Citat ifrån Carolina \\\"Den där jävla horan\\\" (om Rebekah) \\\"Jag skall döda den häxan.\\\" (om Ulrika) \\\"Han är precis en sådan person som skulle delta i en gruppvåldtäkt.\\\" (om Stefan) \\\"Varför ska jag sitta och prata med folk jag inte gilar? Jag skiter i dom andra. Jag bryr mig inte\\\" (pratar med Marlene i sovrummet) \\\"Jag har så jävla mycket i mitt liv som jag måste bearbeta. Och här är jag instängd med folk som jag skiter i\\\" (fortsatt snack med Marlene i sovrummet) \\\"Finns det nåt som heter sexistisk? Jag tycker att Stefan är så.\\\" \\\"Dom enda i huset jag bryr mig om är dig (Marlene) och Olivier. Dom andra skiter jag verkligen i. \\\" \\\"Fröken Göken (Ulrika) is not nice. She never was. I want to kill her\\\" \\\"Jag är i alla fall snäll. Det är inte Ulrika. Hon är en bitch\\\" \\\"This program, I\\\'m fed up. Cause these people= Mogoloids. Jag vill gå ut ut huset men jag kan inte låta dessa männsikor som är så mycket sämre och töntigare vinna över mig så jag måste stanna , *hysteriskt skratt från Lina* \\\"i mitt liv är jag bara med snygga och coola människor ,dessa personer i huset är både fula och tråkiga , så varför ska jag bry mig om dom?\\\" \\\"Jag tycker Stefan är en tönt. Han och jag har ingenting gemensamt. Han gillar att gå på Garbo (i Sundbyberg) och att åka på charterresor.\\\" \\\"Stefan är en mansgris. Han är en sån som feminister inte tycker om.\\\" \\\"Stefan is an idiot. I think he is an idiot. Stubborn sexistisk idiot.\\\" (Från BB:s forum)
Tycker stefan påminner lite om Pär som var med i sösong ett i sitt sätt att förhålla sig till de andra deltagarna. Han sitter inte o låtsas vara gullig hela tiden utan är helt enkelt härligt rå. sedan är det kanske lite grovt sagt att Linas familj inte gillar henne men han gjorde jävligt rätt när det gällde marlene.
vad hände på livesändningen?