haha den censurerade bilden var ju klockren..undrar vem det kan vara ;)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Jag tycker inte att Olivier är ball längre. Innan kunde han vara kul att kolla på, vilket han iofs hade vart fortfarande om han inte hade varit en sån jävla röv mot Lina... Hade Lina vart min syster eller liknande hade jag satt mig varje torsdag med en rifle i publiken...
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
U-Nas håller med dej.. riktig fjant.. och jag har märkt en sak, han kan bara ta ut sina aggressioner mot Lina (antagligen för att hon e tjej).. hur arg han än är så smörar han för t.ex stefan.. har aldrig sett honom lacka ur på nån man i huset... hoppas Lina vinner.. jag har känt för henne sen första veckan och hållt på henne.. hon är helt enkelt en skön tjej tycker jag..
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
u-nas va ska du göra med ett rifle i studion? bättre då att hoppa in ojaga honom med ett köttyxa eller nått.. för övrigt så ska stefan och ingen annan vinna.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
shunare Jag diggar inte Lina ett dugg, men hon var enda över förväntningar när hon satte Olivier på plats efter att han kallade henne "feta hora" och sånt. Coke Kanske hade varit en bättre idé.. Skulle kanske blivit så populärt med "han nya killen med köttyxan" i huset, att att jag hade vunnit hela grejjen ;D
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
hoppas stefan vinner med tyvär så kommer ju carolina vinna :( olivier hade vunnit om han inte hade lackat ur på carolina hela tiden
!!!
Carl_the_killer P60 ååååh, jag hatar den där jävla tönten henrik! och när han ställde sig och sjöng håkan hällström rakt ut så var det faan droppen, jävla tönt!
U-nas ja vi tar bilen om ett par dagar o plockar upp folk på vägen som vill vara med sedan stormar vi huset med tillhyggen ;) Vad säger folk?
haha dom satt o kollade på How High igår kväll :D
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
hehe, har gått i samma klass som rebekah i tre år...aja hon har inte förändrats iaf...
---------------------------- http://www.ingaklena.se
inte så ofta hon var närvarande, men annars var hon sig lik....
---------------------------- http://www.ingaklena.se
Coke Lätt vi gör! Pax för blandsläckare ala Irreversible ;)
Producent
2004-04-05 13:46
ut med Lina, henrik och oliver.. de är ju fan inte kloka nån av dom
http://northmountains.com
Olivier går i morrn kl. 12! "Bråket mellan Lina och han blev för mycket i morse, bb tog in Olivier i bikten efter bråket. sedan har dom pratat hela dagen, och nu är beslutet fattat. Olivier går ut i morgon. Ny joker. :=)" Från BBs forum
fyfan... :( han va så sjukt skönt förut asså. Jävla trist, nu blir det så jävla tråkigt, Sirre gör det dock liite kul.
driv ej bror
BayBee Hittar inget om det på bigbrother.se så det lär inte stämma..?
Inte på framsidan, dom som sitter på forumet och har liven skriver det nu! :)
oliven... hur kunde han bli så konstig.
you reek!
- Your Personal Designer - Contact me For Designs
Ok, Olivier har ett hett temperament och har betett sig jävligt mot Lina men han är inte den psykopat som folk försöker framställa honom som. Alla kan fan gå för långt när dom är arga, det är sånt som händer. Man säger saker som man inte menar. Dessutom skulle Lina kunna banka skiten ur honom om hon ville, hon kan väl knappast känna sig hotad av den där spaghettikillen. Det är synd att Olivier har lämnat huset eftersom han, tillsammans med Lina, är den mest underhållande karaktären som varit i huset i år.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2004-04-06 15:33
skönt nu ska lina och henrik ut också!
http://northmountains.com
Verkar som om Strix har gjort ett sjukt kasst urval i år. De lär inte ha tjänat lika mkt kosing som de räknat med...
VAFAN! VARFOR HEJJA PA LINA????????? shit. Sirre e den enda som e rolig nu.
driv ej bror
olivier e ju fan skön...en frisk fläkt i det där jävla cp huset...
jag såg olivier i centrum idag ..just efter ja sett på löpsedlarna att han hade slängts ut...häftigt va?? fan mer än hälften där inne e ju typ jokrar..alla bara drar..ja gissar att detta blir det sista året kanal 5 kör BB, annars spårar dt ur ännu mer..
c-dworf, menar du i stan? city? eller vart?
driv ej bror
kommer missa vad som händer ikväll men det e på torsdag man får redA på ny deltaf´gare?
Såg inte kvällens live, vem blev nominerad? Jo jag vet, jag kan lika gärna kolla på bigbrother.se men jag orkar inte knappa in adressen + att jag vill sätta igång lite snack här ;)
henrik och sirwan nominerade henrik lär väl få dom flesta rösterna eller?
!!!
UT MED HENRIK nästa Torsdag!!!!!!!!!!!!
Som att få välja mellan att åka ut nästa utröstning eller att få stanna kvar.. Jag tycker Kanal5 styr och ställer alldeles för mycket i årets BB. Känns inte som om de behöver tittarnas åsikter och röster nästa omgång?
princess: Carro var det väl inte? Lina var det ju! (Väl?)
känns som dom sitter å räknar ut precis hur dom kommer rösta och ändrar reglerna efter det
!!!
någon som har läst chatten med olivier på hemsidan? han är en unik man ;) Henrik kommer åka på torsdag
CHRISTIAN NY DELTAGARE!!! :D Förra årets deltagare kom tillbaks idag och christian stannade.. :P hihih
nej, fy fan inte christian..
Hände på festen: -Henrik var stupfull ranglade fram, han var verkligen sjukt full. -Henrik och Heidi hånglade -Henrik och Carro från förra året hånglade -Henrik och Heidi hånglade igen -Sirwan och Carro från förra året badade -Christian, Heidi, Carro från förra året lotta om vem som skulle bli en ny deltagare Christian vann. -Linda från förra året klagade på att hon ville hem, hon hade migrän och allt var så tråkigt. - Linda sade till kameran att hon hade en ny pojkvän -Linda sade senare att henes pojkvän hette Jakob -Linda sade att hon var med barn. Själva festen var rätt död det enda roliga som hände var detta.
Vaddå?.. Varför är det bara jag som ska va kär i dig om inte du e kär i mig?
Jag vet att jag får skylla mig själv som läser, jag har ju valet att inte göra det.. Men jag stör mig så otroligt mycket på Olgas "krönikor". Speciellt den senaste... Är hon orolig för att hennes 15 min av berömmelse är över? Är det därför hon känner sig tvungen att skriva om sig själv? Tröttsam tjej... Och ja, jag ska sluta läsa = )
*Down with the kids* The queen of wishfull thinking & P.R.O. Whoa Crew / Lite äldre, lite bättre!
nej, dom kom igår, men det visas på söndag..
Camp_Life du kan ju kolla på hemsidan där de senaste nyheterna står.
yatzy-star: På första sidan till höger... Där ligger Olgas krönika... Uppdateras varje vecka tror jag...
*Down with the kids* The queen of wishfull thinking & P.R.O. Whoa Crew / Lite äldre, lite bättre!
Var det det som Olga fick istället för en fot i huset igen? Skriva shit på bb.se? hehe
Missade oxå dagens BBWeekend.. Känns ifos inte lika lockande att se som det hade gjort förra omgången..
oj hej henrik skämde nog inte ut sig nåt iaf
!!!
fyfan, jag skämdes av att bara kolla på programmet. Fyfan va han gjorde bort sig (henrik). haha.
driv ej bror
Men henrik blev ju fan nästan våltagen av kvinnorna ;) han var stupfull och de vräkte sig över honom, killen kunde fan knappt stå upp ju. aja han lär åka på torsdag och sedan blir han tillsammans med ludde..
I Olgas senaste krönika skriver hon att det är jobbigt att va känd och bli igenkänd...hon vill leva sitt normala liv Man kan ju undra varför hon sitter och skriver krönikor på bigbrothers hemsida då!.
Vaddå?.. Varför är det bara jag som ska va kär i dig om inte du e kär i mig?
Usch vad jag inte gillar Heidi.. Gick i hennes pararellklass i 7-8-9:an, och tjejjen är fan helt slut i huvet. Hon kunde inte vara polare med nån "tjockis", för då skulle hon inte få nån kille (För killar gillar ju inte tjockisar :/ ) Hon kom fram till mig för några år sen: - Heeej Jenny! hur är läget? Hur mår du? vad gör du nuförtiden? - Nä, inget speciellt, jobbar och sånt. Skaffat familj, flyttat och sånna grejjer. - Jaha guuuud va kul! Själv har jag flyttat från mamma till Östermalm och jobbar på ett jätteroligt ställe! Men hurrö, jag måste springa, vi ses! - Visst, tjena, hare bra! Åkte hem till en annan polare några dar senare, och just den dan stod det vilka som skulle vara med i Bachelor. Jag typ, oh fan, ska Heidi vara med, schyst! -Nä, sa **** Vet du vad hon har gjort? Hon sparkade ut sin egen farmor (som bor på Östermalm) så att hon fick sova på soffan, medans Heidi flyttade in sina saker, försökte först sätta sitt riktiga efternamn på dörren, Gneist, (Uttalas Gnajst) Men det gick inte pga någonting, så hon bytte hela sitt efternamn för att det redan stod på dörren då. Farmorn går på bostadsbidrag, men gissar vem som tar det? Jo, Heidi! Annars hotar hon med att gå ut med att hennes son (Heidis pappa) är *********. Det är tydligen skämmigt i deras familj. Det där "fiiina" jobbet hon har skrytigt med var inte heller mycket att hänga i granen, barnflicka (Jojo, visst att man känar 30 papp i månaden på det!)var hon. Till andra har hon sagt "värdinna" eller i en reception eller nåt. Hon är uppvuxen i en trea på skarpövägen, Orminge, Nacka. Till Bacheleor-teamet hade hon sagt "Saltsjöbaden", annars skulle hon aldrig har kommit med (trodde hon) Oh fyfan vad jag skylle kunna skriva om henne, men jag orkar inge mer. Vill bara påpeka att jag känner henne inte NU, så hon kan ju ha ändrats!
hehe alla inom dukusåpa genren verkar vara lite störda, hehe