oohh längtar tills imorgon på morgonen, man vaknar, sätter sig vid datorn, tankar senaste The O.C o Joey, medan man tankar, går o käkar frukost, sen kommer ner o kollar på The O.C :D
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name
japp, brukar att släppas på fredagar
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name
Älskar fredagar..
LEGALISERA CANNABIS
the.o.c.205.hdtv-lol. UTE!!! :P
hhaha, daaamn, såg avsnittet nyss, riktigt bra :D
Så jävla bra avsnitt:) Fan inte väntat mig det alls... Lindsey skulle ju inte va rik och hennes morsa skulle ju vara rik??.. men jävligt bra avsnitt iaf.
LEGALISERA CANNABIS
[spoiler] men va fan han kan ju inte Dejta sin "moster" FAAAN
LEGALISERA CANNABIS
SPOILER Egentligen så är bara Seth släkt med henne, så Ryan klarar sig där.
Äntligen ett bra avsnitt!! nu börjar hända grejer! fast tycker ändå att det ska va Seth och Summer!
You'll never walk alone!
mne d blir ju fortfarande styv moster eftersom dom är hans "legal guardians"
LEGALISERA CANNABIS
Så underbart!!! Och ärligt, seth och summer måste gifta sig. Accepterar inget annat säsongslut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
meandyoursister E du dum eller?? Ryan visade ju känslor för första gången i detta avsnittet...
LEGALISERA CANNABIS
När Seth har spelat kylig och sagt upp sig och dratt ut från The Baitshop så spelas en skön melodi, någon som vet om det är taget från en låt (och i så fall vilken?) eller bara är en "jingel" gjord specifikt för serien?
And that's the truth, Ruth!
shiiit nya tjejen är het...synd att hon inte har sin coola frilla längre..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
japp, she is HOT, vafan egentligen är alla brudar där heta :D,
"Fan va bra det var. :-D (för oss som är besatta)" Ärligt talat tror jag inte du kan se mina reaktioner du läser det jag skriver och tolkar det hur du vill.... så nej jag ahde nog aldrig föröföljt någon hade du? om man tittar på det du skrivit?
LEGALISERA CANNABIS
Det ovanför va till meandyoursister
LEGALISERA CANNABIS
Här! finns alla låtar!
(undra om jag fixade å länka nu?)
You'll never walk alone!
phearlez äsch vad tråkigt :P aja bra med en massa OC. älskar OC
Phearlez Nej det är inte han som sjunger. Han (Jason Schwartzman) var deras förra trummis men hoppade av för att satsa på skådespelarkarriären. Annan relaterad kuriosa är att Jason Schwartzmans lillebror Robert Schwartzman, som även han är skådespelare, sjunger i Rooney som var med i ett avsnitt under säsong 1 av The O.C
And that's the truth, Ruth!
det är sjukt vad långsamt det går när man ska dra ner detta nu. har vart borta ett tag och nu är det ingen som seedar när jag ska ha ner det. trist eftersom det verkar vara ett så bra avsnitt
Fundera ett tag på persiljan. Och medan du gör det står jag här borta och går igenom dina saker
darnoc. Du var inte den enda ;)
rooster P18
Gynophosis P18
inga seeders? omg var tankar ni ifrån? :P
finns typ 95seeders just nu på
TvTorrents/
Da_m? Jag får mitt av en kompis fredagmorgon? Jag skrev bara att jag hade tankat alla 27avsnitt av första säsongen och såg de på en gång allihopa typ, är så segt nu när man måste vänta en vecka.
naa, when you have the stash you smoke it.
ok :)
släpps nytt inatt, eller imån :D, det blir en skön fredags morgon :D
da_m: jojo.. men jag måste hamna på rätt du vet möjligtvis inte portnummret för Bittornado?
Fundera ett tag på persiljan. Och medan du gör det står jag här borta och går igenom dina saker
rooster: jag kör 6890-6999
Inatt ca.kl 3 smäller de... "The.O.C.S02E06.HDTV.XviD-LOL &quo t; FRÄÄÄÄSHT
LEGALISERA CANNABIS
aha ok hehe.. men kommer ändå tanka den första så tar man hdtv imorrn:)
LEGALISERA CANNABIS
the.o.c.s02e06.hdtv-lol.avi UTE!!! :D
såg avsnittet nyss, den var skitbra :D
FRÄÄÄSHT avsnitt de blir bara bättre och bättre..
LEGALISERA CANNABIS
Melinda Clarke, MILF of the year...
Lady H.....come back.....
Darnoc: Dom kan visst vara tillsammans, Ryan är ju ingen riktig släkting.
Förjävla mysigt med ett chrismukkah-avsnitt så här i juletider. Väntar med spänning på nästa!
www.shumway.se - världens softaste webzine
Faktiskt bland de sämsta. Vad för intriger kommer dyka upp nu tro? Och när ska summer och seth gifta sig?
seth ska knulla sönder alex först..
LEGALISERA CANNABIS
Måste bara reda ut en sak, jag fattar inte vad det är Caleb (stava?) har gjort? Som på något sätt skulle kunna rentvå han genom att han kommer ut med att han har en dotter med rynas nya tjejs morsa? Tycker inte att det skulle spela någon roll i hela mutgrejen?
I can kick you. Higher than you can kick me.
shakawkaw P21 vet, torrentbits.org är borta också.
Ok men det verkar ju vettigt, men vad är hennes del i det hela då? Eftersom utredarna tror att han mutar henne?
Titta. Kvinnan som har tagit emot pengarna är samtidigt en person som jobbar inom någon byggnämnd som ger ut byggnadstillstånd. Åklagaren tror att Caleb har gett pengar till Kvinnan för att få byggnadstillstånd, vilket är olagligt. Men caleb har gett henne pengar för underhåll till ungen. Därför kan han bli frikänd om han erkänner.
Nu klarnar det :=)
shakawkaw Doom 18 en ny version ska komma av torrentbits, torrentbits2 tvtorrents.org kommer upp snart testa dom här så länge: btefnet.net/ tv-swarm.com/
Det fulaste är att han ger henne pengar kontant ju?? det va väl de som sandy såg? så det finns ingen chans att dom vet att han ger henne pengar ?? förutom den där jävla trusten som jag inte fattar nått av..
LEGALISERA CANNABIS
Vart ska man ladda ner nu när torrents sidorna e nere???
LEGALISERA CANNABIS