tack!
I´m with stupid--->
7 avsnitt på säsong två än så länge
^^^^^^^^^^^^^^^ Det är så jag säger det
imorgon kommer den 8:e :)
Beyond K-Line, barely got our money back!
amanuel P19 Imorgon sänds åttonde, men det kommer snarare på fredag :) -längtar-
.: Graffiti can't be stopped :.
kan ju säga att det blir nog till att ladda hem på fredag morgon innan skolan!
sköön dag imån :D
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name
är det nån som vet exakt när den första blir uploadad till torrent sidorna??
LEGALISERA CANNABIS
asså vilken tid på natten?
LEGALISERA CANNABIS
den kommer upp vid 4-5 tiden på natten skulle jag tippa på!
jag får ta det efter skolan,, inte ledig på fredagar längre :( , får vänta tills kvällen :P
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name
man tankar innan man går till skolan, då sätter man på de;)
LEGALISERA CANNABIS
ute, gaaah, drar snart från lektionen, ska fan tanka det direkt när jag kommer hem, the o.c och Joey
gaaah sjukt bra, vafan 1 vecka kvar palla! och vad fan heter själva oc intro låten?
Phantom Planet - California
mycket bra avsnitt, hahaha så jävla roligt när deras Seth vet men inte Sandy
Oj oj ooooj! Fy farao vad bra The O.C. är! Känner en enorm saknad efter varje avsnitt, vill ju se mer. Tur att man är så smart att man kollar på avsnittet en gång till, imorgon :p (glömde jag säga att jag kollat på säsong ett, tre gånger?!)
rätt bra avsnitt. förväntar mig lite mer dock. seths karaktär känns mer och mer krystad. som scenen när de stjäl micken av varrandra, vem gör så? dom måste vart fulla. men som sagt relativt bra avsnitt
Fundera ett tag på persiljan. Och medan du gör det står jag här borta och går igenom dina saker
Säsongspremiär(enligt Kanal5), haha sorgligt....
psst...
det finns alltså 8 avsnitt nu?
snell P20 Precis.
rooster P18 håller med dig om den där mic fgrejen det var fan pinsamt på nått sätt, och det är inte likt ryans karaktär att vara så "på" han e ju rätt tyst eller ah.. försiktig
LEGALISERA CANNABIS
han var blyg som fan förut, men inte nu längre lr vad man ska säga
jag såg de fräshaste nu haha kollade på avsnittet igen *spoiler* när lindsey och ryan ligger och pussas så är det sån jävla ful musik haha ryan the tough guy har satt på nån smörig kärleks balad haha
LEGALISERA CANNABIS
SPOILERS: asroligt avsnitt,länge sen man skrattade så mycket för OC :D Men shit dålig stil ändå att det inte hände så mycket med Dj och Marissa,hoppades på slagsmål mellan Ryan och Dj eller nåt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahaha, varför skulle DJ och Ryzzle slåss?
www.shumway.se - världens softaste webzine
hahah sant, stackarn får komma o gå snabbt hela tiden
guerrillero. Såg nån som raggat på marissa som ryan inte gett en smäll?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gynophosis: Det var DÅ ja. Men nu bryr sig Ryan inte lika mycket. Am I wrong?!
guerrillero. Du har rätt, och det är därför det är tråkigt, ryan måste bry sig mer så det blir slagsmål. Det är då det är kul!
när kommr nästa någon som vet? imorgon natt?
----------------------
Torsdag natt/fredag morgon.
woohoo, som tur att man är ledig imån på morgonen :P
oj skrev fel, inte morgonen, hela dagen :D
datorn sitter på nerladning hemma nu blir direkt hem o se sen :D
----------------------
Mmm, fy fan vad jag vill hem och stirra på det nya avsnittet nu :)
The.O.C.S02E09.HDTV.XviD-LOL nerdladdad och klar, seedar ;) o nu mina vänner, dags att titta på den :)
ska fan också hem snart ska kolla ihjäl mig..
LEGALISERA CANNABIS
såg avsnittet nyss, hahahah fan det blir bättre o bättre :D
sheeeeeit va fräsht d va :) trodde verkligen hon skulle hångla upp henne... Da_M d du säger är mycket sant min vän...
LEGALISERA CANNABIS
;)
ok darnoc du kan suga kuk bJ
LEGALISERA CANNABIS
Fan vilket wack slut! Hur fan ska Seth ta det om Alex och Marissa har en affär?!
asså då här e d.. SPOILER jag vet vad som händer i nästa avsnitt det finns manus och shit ute på internet.. men iaf. Ryan hånglar emed marissa och marissa hånglar med alex.. ryans er när dom hånglar och seth ser när marissa och ryan hånglar,... marissa förstör..
LEGALISERA CANNABIS
alltså orka lägga upp såna spoilers, har sett dom på nätet, men lite roligare om man får vänta o se allt själv... o man vet aldrig om det är dom riktiga manusen...
Mm. hånglar de tjejerna så dör jag. 100% ;D MAXIMUM LOVE!
jag blir ju knäckt jag sitter och väntar på att summer och seth ska hooka igen :( verkar inte bli så, fan va knäckt man blir!
Malk P3 Instämmer totalt. Blir fan sur snart om de inte börjar träffas igen.. fan vad bra det var när de var tillsammans. "Cohen, you're about to get lucky.. "