tycker avsnittet var bra faktiskt, bättre än det förra iaf. nostalgi när man hörde Paint the Silence och Marissa var i det där huset, fyfan! bättre säsong än s1 kommer man aldrig få :( sotarpojken: sarkasm va? :D
kichi
bra avsnitt, varför bangade marissa ut för att träffa ryan?
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name
tror också ryan o marissa blir tillsammans igen.. (hoppas på det)
har hela säsong 3 visats i usa? vill veta när den släpps på dvd eftersom jag missar 99% av alla avsnitt som går på onsdagarna
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Da_m P19 Framgick väll rätt kraftigt tt hon hörde hans röst i huvet " we are from diffent worlds" elle rva han säger, hon typ fattade att de va så och tänkte att fuck honom jag söker ny kuk. osv.
LEGALISERA CANNABIS
Hon var ju lesbisk ett tag, så nog kan hon hooka med surfaren, men det kommer gå över tok fort tror jag. Ge oss Ana!!
hbsfvbljfbkljanfrgklbnabnfdab<br> <br> Sorry, ville bara ha nått unikt...
Ge oss Luke! Slangan: lol
gay gay gay gay gay gay gay gay >.<
Hyffsat avsnitt kul slut, och ja som nån ovanstående sa. Ana och Luke vill man ha tillbaka.
väldigt bra avsnitt enligt mig. men kan luke komma tillbaka elller, ana ska inte kommma tillbaka o röra till allt mellan sseth o summer, vore bara jobbigt.
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy." - Alessandro Nesta
Ni borde kanske skaffa nytt O.C tråd...denna kommer sprängas snart
Marissa hookade med surfer boy, ångest på den? Ryan vrekar ha löst sina problems också.
bra avsnitt, hehe slutade med att alla fick nåt i slutet :P ;)
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name
Seth Anna och Summer kommer säkert hamna på Brown tillsammans.
ja tror marissa kommer styra upp sitt liv nu o sen bli tillsammans med ryan när hon blivit normal hahha
lite överraskande att man inte fick se Trey ändå. sen rätt ball att det blev orgie i slutet :p
öh orgie? tre olika ställen 6 olika människor, inte orgie min vän.
LEGALISERA CANNABIS
får väl erkänna att jag oxå sett alla avsnitt o.c..nackdelen e att efter varje avsnitt jag ser,så inser jag ännu mer att det inte kommer kunna bli lika bra som S1. bittert.
Jag känner mig stor, stark och milslång/ Med tio ton på min skivstång/
Ständigt detta gnäll om säsong 1.
Hehe..sorry,men det e ju faktiskt så.. Nu har det typ spårat ur..det ska "hända" så mycket som möjligt hela tiden.. Därmed inte sagt att det är enbart o.c det är så..de flesta serier jag sett så känner man starkast för S1. Tror att det beror på en så enkel sak som att det är då man "lär känna" karaktärerna.
Jag känner mig stor, stark och milslång/ Med tio ton på min skivstång/
vad heter låten som spelades i slutet?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okej avsnitt, men allt känns splittrat i serien.....
mystic den heter "if you'r alone med watch o.c" . lajv
LEGALISERA CANNABIS
slangan P52 dom klippte så bra så jag blev förvirrad :p
imån gäller det
men när han skrev!
DING DONG
uppehåll ellerhur?
Nytt avsnitt idag!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
Lustigt. Jag brukade följa O.C hela tiden, jag älskade ( gör jag fortfarande) säsong 1, även om dom upprepade Triangeldraman, om å om igen. jag köpte även DVD boxen för 4-500kr. Sedan kom säsong 2. Ska väl titta på det, tänkte jag. Vad händer då ? kommer en ny tjej som Ryan blir kär i, som oxå är Calebs dotter... Boring... Seth och hans Comicbook...Boring. Och sådär höll det på, hela Säsongen. Inte en chans att jag ska köpa den på DVD. Jag har sätt dom första 5 avsnitten på Säsong 3, och det verkar vara samma bullshit som säsong 2... Ser visst ut som dom inte kan få tillbaks säsong 1 känslan...
Måste säga att det senaste avsnittet var sjukt bra, lätt det bästa den här säsongen. Marissa vs Summer, Matt vs Sandy, Seth och Kirsten samt Ryan och Sadie, riktigt intressanta intriger mellan alla framträdande karaktärer i detta avsnitt.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
bra avsnitt, hur kommer det sig att om marissa är själv hon hamnar i trubbel, hon är med ryan o det är trubbel :P
Da_M jag tror det är för att hon e cp. jag hatar henne!
DING DONG
simpelicious P19: det är lite knasigt, spelar ingen roll vem hon är med ibland, bara drama :D
Men asså tänk efter, inget ''shockar'' dej längre, inget är nytt. 3 OTH är mycket bättre än OC, i min åsikt.
jag tycker OC har blivit kefft. va helt besatt säsong 1 och 2.. men nu, serien håller ju på o dö ut.
25 avsnitt är säsongen på... ett tips - kolla trailern. nästa avsnitt verkar vara skitbra... bara jag som tycker att vinden börjar vända i alla problemen nu lite lätt, sandy-matt grejen, marissa-ryan etc etc...
bra avsnitt
Vilken idiot Seth är. Han är alltid lite konstig och feg när saker inte går hans väg.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Sjukt bra avsnitt. *SPOILER* Stör mig på att det aldrig kan få vara bra och att Seth är så feeeg. Fast han gör det väl för hennes skull antar jag, dom lär ju lösa det.
Fundera ett tag på persiljan. Och medan du gör det står jag här borta och går igenom dina saker
snart e seth o summer samt ryan o marissa tillsammans igen.. o sandy blir nog normal igen =D bra avsnitt.
Hur ska de lösa att Seth inte kom in på Brown? Kanske nån hoppar av..
haha jag vet. eller jag vet hur dom kommer försöka. kan berätta på allmän begäran.
Fundera ett tag på persiljan. Och medan du gör det står jag här borta och går igenom dina saker