Här är låtarna från senaste avsnittet. Nine Black Alps - Unsatisfied Dios Malos - Everyday BRMC - Open Invitation Love of Diagrams - No Way Out The Talk - N.Y.L.A Petra Handen & Bill Frisell - YeNow
hbsfvbljfbkljanfrgklbnabnfdab<br> <br> Sorry, ville bara ha nått unikt...
oscar_ det är låten coldplay - yellow men det är antagligen en cover
oscar_ helt rätt tankegångar. det är faktiskt en cover på en coldplay-låt. yellow. antar iaf att det va den du menade.
så kom man nån sekund försent och framstår som en jubelidiot. tack norado=)
tack:)
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy." - Alessandro Nesta
leila// Fredag morgon bör det ha kommit. Tycker detta var ett riktigt bra avsnitt. Skönt, móm man kan uttrycka det så, att det inte hände så mycket rent fysiskt utan mer snack och så. Ett djupare avsnitt än vanligt ist för att kuta runt o slåss, and me likes it
"Don't schsch me motherfucker"
lite O.T, men ändå.. vilka mer serier följer ni, som går "före" svensk tv så att säga. jag kör med one tree hill, desperate housewives och oc. finns det några mer bra?
"All I need is my balls and my words"
nästa avsnitt visas 8e dec, och efter det den 15 dec.. Sen står de inge mer på tv.com.. står inga datum på dom avsnitten efter det..
www.tv.com
..
haha, men surfarmongot är ju söt!^^ Men jag håller med, serien har stagnerat. Den mest intressanta i senaste avsnittet var lätt Julies bostadsproblem. (dock konstigt att hennes dotter tydligen inte alls bryr sig om att hennes mamma bor i en trailer med ngn slags redneck-granne som skulle framstå som lite schletet "het" eller ngt)
"I´m armed and I´m equal"
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name
nytt avsnitt imån?
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name
Skulle det inte vara uppehåll eller nåt? The.O.C.S03E09.HDTV.XviD-XOR
såg den nyss :P
någong som har uppgifter angående uppehållet?
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy." - Alessandro Nesta
Oh jag gillade avsnitt nio. Så trött på Ryan&Marissa. Kan inte hon bli ihop med Johnny istället..
"Help the grown folks, they need more help than the children do"
Men det är inget uppehåll! Lovely avsnitt.
avsnittet va segt och långtråkigt. inget hände
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker d va bland de bästa på länge, behöver inte alltid va massa fighter, känns lite tjatigt med det...
ahh nytt avsnitt.. har jag helt missat..
Bara måste berätta om den grymma "pirat-scenen" från e9 ^^ Seth (bärandes på piratkläder) går in i köket där Kirsten och Sandy står/sitter och pratar. - Kirsten; Is that a pirate costume? - Seth; Summer and I are in a war. - Sandy; A pirate war? - Seth; Well, it turns out Brown usually takes only one student from Harbour and we both wanna be it, so I need a hook. Sandy; Oh, you mean like Captain Hook? Fet.
ikväll är det OC :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
JA IKVÄLL ÄRE OC :D
DING DONG
är det någpn som lyckats ladda ner den än ?
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
o.c påväg ner, wee
länka torrent fo fizzle
It's not a cap, it's a flag
whiie har sätt de kl 2 idag.... Tyckte inte de va lika bra som förra men de dög.
yes! först att skriva om avsnitt 10. ett christmukkah avsnitt drar ju förstås upp förväntningarna och avsnittet pallade väl för trycket till viss del. är ju det sämsta av de julavsnitt som varit dock. över lag tycker jag inte säs 3 kan mäta sig med säs 1. känns som det mesta har gjorts, som t.ex. scenen när seth underhåller publiken innan ryan ska hålla sitt tal. slutscenen som iofs va gullig kan inte heller mäta sig med moments från tidigare säsonger. en sak jag gillade var dock att summer fick lite mer plats, har alltid vart ett marissa-fan, men nu när hon håller på me johnny har jag börjat gilla summer mer och mer.
mm helt rätt förstår inte varför dem är så överhälpsamma Ryan och Marissa hela tiden. Bildas bara problem. Men denna gången var de ju schysst gjort iom att han försökte råna..
Även fast senaste avsnittet var awesome så vill jag att serien går tillbaka till sina rötter igen. Mer partys å mer trips å sånt. Vet nån vad snubben som spelar Luke håller på med nu för tiden? Vore svinkul att se han igen. Samma gäller Anna med. Theresa lär komma tillbaka i nåt avsnitt och skapa stor hysteri. Kan knappt vänta. Har ganska nyligen köpt första säsongen på DVD och där snackar vi ren klass. Tredje har varit bättre hittills än den andra var efter 10 avsnitt. Jaja, hoppas nånting stort händer snart.
bra avsnitt
Vad är en spolier?
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.
luke e med i en serie som går på 3an som heter north shore..
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Var de någon som såg OC MARATON igår på 5an med 5timmars HÖGKVALITETS serie ?
emil // Spoiler är när man skriver vad som kommer hända i tex. nästa asvnitt före det sänts. baddi // Kom på att det sändes först när det sista asvnittet visades och det var säsongsavslutning på första säsongen. Ett jävla misstag! Var det bra?
Banan_Fiskarn P18 Jag vet det. Vad är en spolier?
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.
Emil Är du bara dryg eller?
hbsfvbljfbkljanfrgklbnabnfdab<br> <br> Sorry, ville bara ha nått unikt...
pk?
aaah
snell P20 du inser väll att du har skapat den första homosexuella tråden på whoa ? :)
uppehåll fram till den 12 januari :(
nope 12 januari står här: http://epguides.com/OC/
Tjock_Tönt P60 : Haha, det är ju alltid nått att va stolt över!
Spoiler om en viss comebackande karaktär Aiit...Vet att det är många som gillar karaktären Anna här så till er glädje kan jag nu avslöja att hon kommer göra comeback under våran i serien. Vet ej exakt vilken avsnitt men detta kan inte bli dåligt! Änd of spojlär Cheers !
Banan_Fiskarn P18 Tack! Fan va fett med mer Anna! Längtat sjukt mkt! Vart har du fått reda på detta?
..
Zakramento// Läste om OC på imdb och där står det där nere där användarna gör egna trådar om filmer/serierna. Tror även det stod på nån OC-sida på nätet. Men 100% säkert är det.
Men fan Summer och Seth som precis verkar stabila nu när de ska plugga 20 min ifrån varandra. Vad fan ska Anna göra där igen?
Why the fuck can't emcees emcee no more?
Anna är typ det sämsta som hänt serien någonin. Tråkigt att hon kommer tillbaka.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
måste säga att den här säsongen är den bästa hittills. jag gillar itne när det händer för mycket och man blir arg på folk hela tiden.. har varit mysigt de här 10 avsnitten och inte hänt så mycket, så tyvärr har jag säkert något jobbigt att vänta mig.. ysch. min största skräck är att vidriga therésa kommer tillbaka med sin jävla bäbis (som säkert inte ens är ryans) och förstör för ryan och marissa (igen och igen). gaah. eller att summer och seth IGEN blir förstörda av nån, typ anna. gah.
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
Tar tillbaka mitt förra inlägg då jag förväxlade Anna med Theresa
http://www.twitter.com/michaelcrackson