Vilken tid bör skiten ha kommit uppp på nätet?
skyhigh runt 4-5 i natt..
..
ikväll? oohhyeaa :D
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name
Äntligen kom det, tankar nu!
Händelserikt avsnitt var det minst sagt.
men sluta jag hittar den inte, droppa i min gb om sidan ;)
jag har hittat sen att jag laddar hem i 10 kb/s är ju en annan sak.
min e på 80% bara :(... var ladda du det nånstans skyhigh?
aja nu har ja sett det :D... skitbra avsnitt, bra slut som fan.. skönt att sandy e lite "back on track" så att säga... inte sådär nere längre som när kirsten var borta :D
väldigt bra avsnitt skönt att oc är tillbaka för att lyssa upp i höstmörkret
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
niice avsnitt :D synd att dekanusen fick inte mer stryk :P
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name
det var så jävla härligt när sandy tog han så hårt :D... bara jag som trodde ryan verkligen skulle åka? :O
Tycker faktiskt avsnittet var sådär. Visst höll det vanlig OC-standard (och den är inte låg) men slutet gjorde mej halvförbannad. Hoppades verkligen för seriens skulle att han skulle åka och det skulle bli mer problematiskt o så men allt löser sej som vanligt. Snart måste nåt STORT hända.
"Don't schsch me motherfucker"
Det är fattigt att allting löser sig så jäkla snabbt. Han kunde gott ha varit på sjön i 2-3 avsnitt eller nåt. Sen så känns startrekbruden rätt tråkig o jobbig o onödig.
var glad att han inte åkte ut på båten, hade bara vart töntigt, men nåt dramatiskt måste hända snart
Blir lite förvirrad. Julie är väl ändå inte speciellt rik längre? Och vad ska Charlotte med pengar till om hon kan köpa hus åt höger och vänster? :O Mastermind.
word
MC_stig Eller hur, julie är ju inte rik och charlotte är det, va ska hon lura av henne egentligen? Nån borde bara döda Charlotte så man slipper henne..
..
det får vi säkert reda på snart
Jag är jätteorolig för Julies skull, jag tänkte att med hennes erfarenhet så borde hon inte falla för Charlottes lömska och billiga trick.
"Help the grown folks, they need more help than the children do"
hon har ju inget o förlora egentligen...
bra avsnitt, men kan nog förklara vad som händer mellan charlotte och julie, orkade inte se det, hatar charlotte eller vad hon heter .
Kommer hon försöka blåsa Julie i tron att hon har deg, kommer hon försöka lura Julie att övertala Kirsten eller kommer Julie förstå vad som händer och vilja vara med på blåsningen alternativt stoppa den? Fyra förslag, vilket stämmer? Om Hess har gjort sitt i serien så är han en tönt. Han kan konsten att röra om i grytan, han hade så mycket potential... Nu finns det ju egentligen ingen man riktigt hatar sådär snuskigt mycket.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
Om ni sett senaste avsnittet så vet ni vad hon har för avsikt med Julie. Bra avsnitt förövrigt. Hände mycket saker, hela grejjen med Marissa, Ryan och Johnny är intressant.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
fan vad man hatar alienbruden från skolan! Tror hon heter ngt på T..
hoppas att julie går inte med den där dealen o marissa får skärpa sig lite skönt att ryan fick slåss lite till slut :P
Sjukt segt, kändes bara som en transportsträcka... Nästa avsnitt måste bli bättre.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
jag hoppades ju på att ryan och den andra tönten skulle få fetstryk. "oj, han slog mig i ansiktet.. jag har 4 andra polare dubbelt så stora som ryan men jag sitter och gör en belåten min istället. hoho". Ryan är bara föör cool
ja tycker också avsnittet var väldigt segt och tomt... låg klass om man jämför med de andra avsnitten i S3... marissa-ryan-johnny grejen känns så jävlsa krystat... ja menar hela kärleksprylen blev totalt igenomkörd i S2 och S1... fast de kanske gör nåt roligt av det istället... hoppas nästa avsnitt blir bättre...
mjo O.C håller på och bli svagare och svagare för varje avsnitt som går. btw den där 'nörd' tjejen som börjar gilla Seth är så jävla snygg :S:S.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
KOLavil: Yeah, ständigt glada och klämkäcka brudar is the shit! ;)
Känns det inte som om Johnny är lite av en ny Oliver..? Jag tyckte det kändes så när han stog och bitchade på stranden om drömmar. Kändes lite väl utstuderat av honom.. Och bekvämt nog har han också nästan dödat nån för att rädda en annan. Nää, han känns liiite lite skum ändå. Inte riktigt lika weird som Oliver men...
..
-Zakramento- P19: håller med helt och fullt
Zakramento- P19 d tycker ja inte alls. han är ju inte lika prblematisk som oliver på något sätt
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy." - Alessandro Nesta
Jag vet inte, men man kan ju hoppas att marissa återfår lite hjärnceller och inte går på nåt sånt igen. Och nu har dom andra ju varnat henne för att Johnny är kär i henne så nu måste hon ju få honom att backa. Det skulle ju bara va löjligt om hon och Ryan börjar tjafsa igen. Visst att dom ska ha gått igenom sånt mkt. Men det börjar bli lite uttjatat.
..
inte så lite uttjatat heller.. hela S2 gick ju ut på det där... e så trött på det... fan, nu när dean hess e borta har det blivit tråkigare känns det som... :(... men om ryan/marissa gör slut nu är det fan för gott
Såhär snygga brudar finns det inte på min skola!!! :(:(:( Håller med om att avsnittet var jävligt B. Hoppas att nå jävla stort o bra händer snart. Har nån förresten hört nåt om en fjärde säsong? För då sticker ju alla till collage. Läggs serien ner efter 3 säsonger tro? Jag hoppas nästan det....
"Don't schsch me motherfucker"
Fast det hade vart kul med att alla splittas, slipper man alla gamla konflikter. Mer Seth typ..
..
nej, fan, tråkigt att kolla 3 säsonger om och om igen sen 8-)... nä men det kan bli kul om alla drar till college.. kanske lite nya grejer händer ;P... plus att alla kanske kommer nära varandra ;P...
Alltså. Någon borde illa kvickt kontakta Josh Schwartz, eller vad skaparen heter, och tala om ett och annat för honom. Jag fattar inte varför han har drivit serien till vad den är idag? Jag menar, nu är det någon slags dålig drama-action-serie helt utan mening. Första säsongen hade ett starkt band genom varje avsnitt som berörde en väldigt mycket. Nu våndas man bara över att kolla på serien. Fan, oc var en känslosam serie med riktigt bra script, långt ifrån vad den är idag.
.: Graffiti can't be stopped :.
det går utför... men var ändå lite som gamla tider med highschoolfest på stranden och lite fight.
Hardcore P18 sant! sista avsnittet i säsong 1 är sjukt rörande...
Hardcore: bra skrivet... håller med till fullo
Lyckades inte få ner förra veckans avsnitt förräns nu... Men men, fan, trodde att den söte Taylor Townsend höll på att bli schysst ju:) Nytt inatt!
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=35166508
s01 är som Terminator 2 och s02 samt 03 är som Terminator 3 ... Jag har alltså bestämt mig för att första säsongen ÄR "The O.C" medans följande säsongerna bara mjölkar maskinen... Synd.. Tacka gud för One tree hill though, kvalitet rakt igenom.. BROOOOKE!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Coldplay - Fix You är med i s02e23 "The O Sea", precis på slutet.
.: Graffiti can't be stopped :.
genious : haha ja la också märke till det.. samt att han var ganska tjock där ^^... ja hade svårt att ta han seriöst pga allt man sett av honom i OC haha