Prison Break? *SPOILERS*
Någon som sett denna serie? Jag har sett avsnitt 1 och tycker den verkar fet!
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Ska börja sändas snart i trean, va? Tycker den verkade lovande. Liknar den Oz? Stormare som italiensk maffiaboss verkar ju überfett...
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
Den började gå i USA igår så jag tror inte att det ska sändas på TV3 inom kort... Dom sände 2 avsnitt igår i USA, piloten + ett "riktigt" avsnitt. Jag ska kolla på det senare, tror dock att det kan bli riktigt bra! En till serie som nyss började gå i USA som kan vara värd att tipsa om är "Rome". "Rome" is the saga of two ordinary Roman soldiers and their families. An intimate drama of love and betrayal, masters and slaves, and husbands and wives, it chronicles epic times that saw the fall... ska tydligen vara mycket våld & sex & sånt som alla gillar :)
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen!
Jag har sett dom två första nu, riktigt lovande serie, men att Stormare skulle vara Maffiaboss får man inte veta.. Regular-0650-Joe P21 Låter soft, ska kolla upp det
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Såg serien nyss, jag tror att Stormare är en maffios...det står i början när han river ner massa tidningsurklipp. Om jag inte såg helt fel. Bra första avsnitt, bådar gott!
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen!
okej, har just sett alla fyra första avsnitten in a row, grymt fet! se!
och jo, nu är stormare maffiaboss alright! :)
Ja han spelar en maffia medlem, stormare asså.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kollade nyss på avsnitt 6. tycker serien är riktigt bra och spännande
Att skicka en homosexuell i fängelse är som att släppa lös en unge i en godisbutik
KsT - nej, du kollade avsnitt fem. avsnitt sex är inte ute på en vecka än.
oj blandade väll ihop det med ngn annan serie.. men i villket fall som helst så är serien jävligt skön
Att skicka en homosexuell i fängelse är som att släppa lös en unge i en godisbutik
Battlerappare
2005-09-20 15:34
första avsnittet var mkt spännande, ska följa denna
:c
Nytt avsnitt inatt, äkta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
griiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisfeeeeeeiiiiiiiii iiiit serie. laddar senaste nu! är detta en tråd med eller utan spoilers?
Göteborg på låtsas.
jag tror det här är en utan fram tills någon admin byter rubrik, men jag vill ha med spoilers. annars säger bara folk att den var bra.
Nu är spoilers tillåtna! weee Så vad tror ni om gårdagen avsnitt.. kommer något jätteilla hända med fängelsedirektören eller frun? fattade ni vad det var Veronica insåg efter att filmen försvann?
Göteborg på låtsas.
hobbs - tror hon misstänkte att killen från project justice hade tagit den, för att han antingen är ond eller har blivit hotad.
ola. kände också att det kan vara så.. hmm, ser ju inte så jäkla ljust ut nu
Göteborg på låtsas.
man ska nog tro att det va hans snubben som har nått med det att göra men jag börjar oxå tro att lägenheten va buggad, och fängelsedirektören ..ahh shieat
nej lägenheten är lätt buggad... råpeppad på nästa ep.
High Coast Hoes ain't nuthin' to fuck with
såg nyss avsnitt 6... fan vad spännande det blev.. så måste man vänta en vecka på uppföljningen.. :(
Webmaster
2005-09-27 14:17
Har sett de första sex avsnitten och den verkar mkt lovande.
Ahhh det är fan riktigt spännande nu faktiskt, och oavsett om the nazi kommer med eller inte så kommer han nog inte överleva de.
Är nog mer rädd för hans bror inte ska överleva.
Det är sant, då vore det rätt meningslöst. Men vem vet.
undrar vad som kommer förändras.. han lär ju få lite privilegier om vakten säger att han räddade honom (om han klarar sig) och om han hjälper fröken doktor. om gaykillen med fickorna skall med på flykten lär det ju bli knas. hoppas stormare välter honom över räcket. vore bäst för alla inblandade. :)
Göteborg på låtsas.
har oxå börjat glo... riktigt fet serie!
Riktigt hög klass på denna serie. Jag tror att den definitivt blir denna säsongs "hit" inom amerikansk television
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
herrejeeevlar va spännande, fan han nazikillen med fickorna måste ju bara få känna hur det känns att trilla tre våningar ner på golvet någon gång i denna serie.. synd att han fick polisen :/
Göteborg på låtsas.
ja riktigt synd... Tycker att stormare borde fimpa han... riktigt svin!!
Producent
2005-10-05 00:58
7:e avsnittet har kommit ! Damn, denna serie har fan hög klass !! Föresten, fångvaktaren, är det inte han som va med i Ken Park ? Aja, fan va ja hatar dem jävla Secret Service snubbarna Och bögjäveln med fickorna borde dem fan döda ja, stör mig på han, hehe ... Som sagt, äntligen att det kommer högklass serier för en gångs skull !
Since 1984 @realgizlee // twitter
7an var fedt som fan
They have gun control in Cuba. They have universal health care in Cuba. So why do they want to come here? – Paul Harvey<br> ___________________<br>
Mycket bra serie indeed. Inte riktigt Lost klass men helt klart en värd serie.
Det är inte lätt när det är svårt..
huumer? SKOJARRU? dendär vakten e en riktig slyna hatar honom!
Fett skönt att brodern levde och jobbigt nog så överlevde boeg killen som cutta abou vakten.
Moderator
2005-10-05 23:21
det tar sig det tar sig! blir bara bättre och bättre för vart avsnitt, så det ska va. tyckte faktiskt det öppnade lite svagt men är jävligt glad att jag gav det fler chanser.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Fan, så jävla spännande serie va. Cliffhangern i 6an gjorde mig galen. Skönt med en lite mindre avslutning på 7an, så jag slipper sitta med alltför stora abstinensbesvär.. GOGO PB.
Visst gick 8:de igår kväll? Hur lång tid brukar det ta innan det kommer ut på internet?
Reality has become a commodity
Såg nu att det inte gick nått igår utan att nästa avsnitt visas den 24:e
suger att vänta en vecka till...
två veckor...
Webmaster
2005-10-11 12:52
Man lackar på de extremt oregelundna sändningstiderna i USA ibland...
vafan...shit va långt de är kvar.
Fan också, hur fan ska man klara den väntan..
sett alla sju som har kommit ut... lätt en av de bästa serierna sen OZ inom fängelse genre och lätt en av de mest spännande serierna jag har sett...
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Men då oz suger så är det här den bästa.
Empire P21 måste vara någe fel på dig :P OZ e ju skit bra!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Skit ja
Alltså vad är det med dom i usa att ha sånna här jävla uppehåll. Man blir ju tokig!!!!!
High Coast Hoes ain't nuthin' to fuck with
Ni kan ju se "Behind the Walls" i väntan på nästa avsnitt..
hbsfvbljfbkljanfrgklbnabnfdab<br> <br> Sorry, ville bara ha nått unikt...