I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Prison Break? *SPOILERS*

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2005-11-16 23:39
varför skulle en vakt komma?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-16 23:42
päronpung: Varför? Varje gång de står och gräver har de en snubbe utanför som kollar så att ingen kommer och varnar när det dyker upp en vakt. Nu när de hittade röret så gick ju deras knas (T-Bag) in och avsnittet slutade... Det är så fint upplagt för att det ska komma en vakt.

Som att lägga golfbollen fem centimeter från hålet varpå någon frågar "hur skulle någon lyckas sänka den där?" ;)
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz
"Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum."
-QanA

2005-11-17 00:56
Det är känns upplaggt för att nån ska komma in...
Kanske doktorn sara eller vad hon heter...

2005-11-17 01:11
Nej ingen kommer komma in. Däremot hörde han vad dom snackade om, att en måste gå. Eller så fick han nån djävulsk plan när han såg att dom har nått dit dom skulle...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-17 01:41
KOlaviL

vad vet du om någon kommer eller inte?

2005-11-17 05:34
FYFAN ALLTSÅ!
Han lirarn som kom in med slipsen lite löst och tog över hela showen för dom där agenterna som jagar advokaterna och ungen, så jävla hård snubbe, kliver in leker lodare som inte hajjar nånting sen *wack* bryter han fingret på snubben :D så jävla klockrent, sen nu ligger han i ett hål i senaste avsnitt, med ett brutet ben, och en blodig kind som han fick när han SKRAPADE SIG SJÄLV med freaking sandpapper för att lura dom att han hade vart me i en bilolycka, jag dör!

haha snart är dom iaf ute, undrar vem som dödar vem först dock? nu måste dom ju skära ner på antalet, men det löser väll sig självt med dom dårarna. :) it will indeed be interesting.
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2005-11-17 05:36
ni får ju räkna med att det är en TV serie, dom har ju som vanligt kortat ner allting så mycket som möjligt för att få med så mycket information och drama som möjligt på så kort tid det bara går, varannan jävla scen innehåller en massa skit samtidigt som det är axxion av nått slag.
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2005-11-17 06:20
Hoppas president kandidaten får kuk av nån fet svart snubbe i fängelseduschen i sista avsnittet....

2005-11-17 08:47
one_mic slå vad? =)

2005-11-17 10:21
hans dotter hadde ju cancer , därför han ville rymma

2005-11-17 10:46
Dom borde cutta stor-svarte-killen eller pervers-peddot, IMO.

2005-11-17 10:51
Slipper , ligger nått i de dära,,,, han kommer leave him self behind när dom drar, sen kommer dom dumma andra idioterna fucka upp allt

2005-11-17 11:17
ok-då-förstår-jag

2005-11-17 11:57
Slipper
du tror inte möjligen att han riskerar en ganska rejäl påbackning på hans straff då det lär vara ganska uppenbart att han haft en stor del i flykten/känt till alla planerna i förväg?

apropå ingenting. eller ja, apropå serien egentligen så tänkte jag passa på att informera om att hela d.b cooper legenden är baserad på verkliga händelser.

Mer info om nån vill veta

2005-11-17 12:23
Hon sjuksköterskan kommer ha en stor roll i det tror jag... Break outen asså.

2005-11-19 17:40
ni tror inte dte kommer bli så att Michel(eftersom han är sån som vill hjälpa folk)kommer bli den som får stanna..perfekt för uppföljare? sen kommer väl säkerligen någon att dö innan av något bråk eller liknande. skulle jag tippa på iaf..ska bli intressant att se hur det går!!
I aint talkin romance, but you get swept off your feet!

2005-11-19 18:00
tror dom slopar t-bag

2005-11-19 19:31
okej jag är på 11:e

2005-11-19 20:58
Vart kan man läsa att det bara är 14 avsnitt på första säsongen?
Reality has become a commodity

2005-11-20 17:13
Vore skönt om dom la ner efter första säsongen.. Men har hört att dom skrivit manus till 44 avsnitt :/ 2:a säsongen ska va när dom är på flykt... På www.tv.com står det att t-bag är den dom kommer försöka göra sig av med, men kommer dom verkligen lyckas?
jag gillar små russinkukar

2005-11-20 17:16
Sun_flex P20 - Jag tror att långt ifrån alla 7 kommer vara med vid flykten, typ bara stormare, scofield och brorsan... Jag tror inte att Scofield har så mycket medlidande för tex t-bag. Att offra sig själv för att han ska komma ut och våldta ytterligare små barn? :/
jag gillar små russinkukar

2005-11-20 19:50
har nu hafft ett Maraton å sett alla avsnitt som e ute,Tycker själv att det e en bra serie, Kul va !
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."

2005-11-20 20:47
Hm, det känns som att DB Cooper kommer att följa med vad som än händer. Likaså Abruzzi och Linc. Skulle Scofield dissa Sucre efter allt de gått genom skulle jag också bli förvånad, allt lutar ju åt t-bag eller niggun. För de har ju faktiskt inte bidragit med ett skit, förutom att de "utpressat" in sig. Genom att hota med golande.

2005-11-20 22:23
Locally P19 Nej , sant det du säger, men skulle inte förvåna mig om pedofilen tog sig över först och sen blev han tvungen att välja mellan sig själv och brorsan/sucre eller likande..och andra sidan borde han redan ha räknat ut hur flykten går till och vilka som inte ska med, men som sagt, ska bli intressant att se!!

2005-11-20 22:28
mm, det ska dom, tror det var tv3 som ska sända om jag inte missminner mig

2005-11-20 22:32
tror inte tv3 gått ut med nåt datum, det står "kommer snart"

2005-11-21 10:09
thnx nicca
Skivsamlare

2005-11-21 11:12
Xena P28 källa?
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2005-11-21 13:04
när kommer 12an ut ?

2005-11-21 13:11
tolvan kommer väl idag?
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"

2005-11-21 13:48
http://www.suntimes.com/output/televisio ..

:((((((((((((. FANNNNNNNNNNNNNNNNN!

2005-11-21 16:17
såå..

kommer den idag eller ?

2005-11-21 16:32
Nej imorrn.
Skivsamlare

2005-11-21 16:55
KOlaviL va?!

2005-11-21 17:03
MEN SÅ DÖR HAN. Den enda serien som är bra just nu ju :(
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2005-11-21 17:39
Tungt atts snubben han hade vart med och proddat sjunde himlen och love boat, haha. Klart att det är trist att han dör men spelar nog ingen större roll för seriens fortsatta gång egentligen.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö

2005-11-21 22:22
WHAT?! Helt plötsligt.. Fakking drugs asså..

Aja, hoppas serien fortsätter bara :) Så mkt brydde jag mig
..

2005-11-22 00:20
abruzzi kommer vara den som inte får följa med..... !

2005-11-22 16:10
Spoilers ep 12,

Fan att stormare blev slashad.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause

2005-11-22 16:58
mcshit:

fan va grym du är på att skriva spioler ditt jävla miffo

2005-11-22 17:20
Haha, beklagar. Men har man lite rutin så läser man inte i trådar vars avsnitt släppts under dagen om man inte har sett avsnittet.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause

2005-11-22 17:47
AEAP P23

det är en spoilertråd ditt jävla miffo. KOLLA PÅ AVSNITTET _INNAN_ DU KOLLAR TRÅDEN. vafan är det inte folk fattar? herregud.

2005-11-22 18:21
Jaha, här trodde man att avsnittet skulle släppas i natt så råkar man läsa en spoiler... Well, shiznit happens...
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz
"Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum."
-QanA

2005-11-22 19:10
mystic:

mm jag vet det ditt sär, men man kan faktiskt hoppa ner ett par steg med ENTER innan man skriver själva spoilern så man hinner sluta läsa

Skivsamlare

2005-11-22 19:53
haha, ska se det nu:D

2005-11-22 20:05
AEAP P23

eller så kollar du tråden EFTER att du har kollat senaste avsnittet? rätt enkel lösning va? iq badboll på vissa.

2005-11-22 20:06
mm och utan studs på andra

2005-11-22 20:17
xena jag tror det är för att de vill ha en andra säsong, då man följer dem på rymmen, hade dabruzzi varit kvar hade det gått lätt för dom att försvinna till nåt land, det hade inte varit intressant med en hel säsong då man ser dem slappa på nån strand i säkerhet..

2005-11-22 22:25
tror inte att stormare kommer dö. jesus skiten kmr rädda honom!!!!!!!!

2005-11-22 22:55
Haha va sött, att läsa en Spoilertråd och sen freaka ur för att någon spoilat.

God damn damp på T-bag att han skar halsen av Stormare.

Sen undrar jag hur det går med brorsan nu. Fan, han lär ju inte kunna fly på ett tag.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin