tror ändå stormare kommer överleva.
High Coast Hoes ain't nuthin' to fuck with
Säsong ett är inte slut än, det är 15 avsnitt på säsong 1. Bara det att de 2 sista avsnitten börjar sändas i Mars..
fan menar dom att vi ska vänta till mars för att få se hur det går för dom Fan T-bag blev vissen när dom inte kom igenom trumman för att inte tala om michael
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
hatar den jäkla advokat tjejen...värdelös karaktär. Ser bara på med en O formad mun när han som läcker info blir mördad.
Mr_SuperSize P20 3an om inte jag minns fel.
High Coast Hoes ain't nuthin' to fuck with
Jag var inne på fox.com och tittar igenom lite intervjuer med skådisarna. Måste säga att det är väldigt bra skådisar alltså. dem analyserar verkligen sina roller. Checka själv, rätt intressant.
Jag skulle kunna tänka mig att dem drar utan dominic. Sen så är det upp till tönt-advokat-tjejen att rädda honom. Fast om dem gör det så blir jag missnöjd. Det skulle ha varit helt onödigt för wenthworth att ha fängslat sig själv etc etc... Iof så skulle dem kunna fixa så att doktorn och han blir tillsammans. då vinner han någonting på det hela;)
och nästa avsnitt kommer inte förrens i Mars.. gaaaalet..
bara det inte spårar ut som lost har gjort...
sjukt fet serie, nu blir de en lång väntan tills mars då...
Och avsnitt 13 är INTE nån säsongsavslutning som nästan alla tror, antingen 22 avsnitt som det står i tidningen eller 16 som på tv.com
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Producent
2006-01-15 23:22
Har ni aldrig hört talas om Säsongsuppehåll :S
Since 1984 @realgizlee // twitter
pallar inte vänta !! :P
Forumsignatur:
fan va segt å vänta tills i mars .. :/ som tur är har du lost börjat igen efter deras säsonguppehåll .. så kan man tanka dom istället .. :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Någon mer än jag som tycker att han den nye psykocellkamraten som inte sover är jävligt lik Ra The Rugged Man på inloggningsidan?
STHLM GROOVE COLLECTIVE
ååå det e spännande :)
Min favorit siffra är nog 6 för det får jag så mycket av
är det någon som har sett avsnitt numer 13? och är det någon som vet fall det kommer en fortsättning?
UFFLINE, TUFFLINE UPPGIVARSAMHÄLLE
har sett avsnitt 13 .. men finns enligt tv.com 16 avsnitt .. å enligt tv tidningen 22 .. vet inte hur det är .. men va ja tror är det nog 16 avsnitt på första säsongen iaf .. men va säsong 2 ska handla om .. det vet man aldrig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
perfekt-tits P19 man vet ju aldrig om han dör .. vet bara han blir skadad ......
Jag tror det blir såhär: *********SPOILER*********** Ni som sett avsnitt 13 vet att flykten inte går som planerat, men Det viktigaste just nu är ju ändå att Burrows lyckas fly eftersom han ska dödas. Han är ju i sjukstugan så han kan ju ta sig över muren ensam. Han flyr och är på frifot under resten av säsong 1. Sen får man följa Michael och dom andra grabbarna i fängelset och säsong 2 handlar om hur han ska ta sig ut. ******SLUT PÅ SPOILER******* Det är ju bara vad jag tror, men det känns som om det kommer bli nått åt det hållet i.a.f Sen så är det skönt att det trots allt blivit så mycket och bra handling utanför fängelset också, även om alla lyckas fly har dom ju fortfarande Secret Service att akta sig för.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
TenFingers P20: ligger en hel del i det du säger .. undrar om dom lyckas bevisa att lincoln är oskyldig ..
Avrättningen lär ju bli uppskjuten - men då kommer tvisten att han redan är borta. Plus att övriga är kvar.
ronnyb, Du kan inte ha sett till avsnitt 17, Det har bara släppts 13 avsnitt i USA, så nee. Men dom första 13 avsnitten var sjukt bra. Och jag tror som du, TenFingers. !
http://Soldjah.blogg.se/
TenFingers P20 :: varför skriver du spoiler för? det är en spoiler tråd :P
Forumsignatur:
hörde nyss att dom tydligen skrivit ett 7års kontrakt me stormare .. ? då blir det en jävla utdragen serie .. haha!
"hörde nyss att dom tydligen skrivit ett 7års kontrakt me stormare .." Om det stämmer så är alltså inte Abruzzi död utan bara skadad. Trist nog en spoiler, men ändå skönt att han lever. Rollen passar Stormare som handen i handsken.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Om Prison Break nu skulle vara igång i 7 år kommer det bli den största floppserien någonsin i mina ögon.
"Om Prison Break nu skulle vara igång i 7 år kommer det bli den största floppserien någonsin i mina ögon." Håller med, alltså det funkar bara inte. Speciellt när serien har ett så givet mål som den har. OZ funka ju eftersom det bara handlade om fängelset medan individerna i det verkligen kom och gick. Men Prison Break, fan hur bra det än är vill jag inte ha mer än 2 säsonger.
unit_mannen avsnitt 14 kommer 20e mars.
hejhej
så jävla bra den serien e. problemet e att nu när man har sett alla avsnitt som finns ute så e d skitjobbigt att behöva vänta i över en månad! Älskar Stormare i denna serien.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
om det håller igång i sju år så har väl de flesta redan suttit av sitt straff. och vad händer då. en dokumentär om "livet efter kåken", och den långa flykten tillbaka till samhället. nää... en säsong till, max två, sen sitter de på sin karibiska paradisö och dricker ananasdrinkar och har orgier med infödingarna
http://www.kommandot.se/wp/
Dom kan inte avsluta 13 avsnittet sådär ruttet och sen inte göra fler avsnitt tillgängliga jag flippar..
Haha, vore coolt om serien verkerligen håller sig i 7 år till :P
hehe körvspa
<3 Prisonbreak eftersom bruschan ska avrättas om nån dag tror jag inte den kmr fortsätta 7 år på rymmen ;P
myspace.com/doctastrain
Affroistheshit låter en aning överdrivet med å kämpa i himlen å bla blabla ..
hahahhaha Affroistheshit
hahaha
Det verkar som om tv3 tänker tajma med USA eller? Det vill säga att man inte kommer tjäna på att ladda ner när avsnitt 14 osv släpps då trean kommer visa de några dagar senare? elLER Har JaG FEL?!
Affroistheshit hahahahahaahahah. Fy fan va värt.
hehe körvspa
tavitavi men att slippa reklamen är guld värt....
http://www.tok.studio.nu<br> <br>http://www.tok.pixbox.se
word....reklamerna förstör ju spänningen som fan...
reklamer och text är seriers värsta fiende
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro
ska inte 14 ha kommit ut nu?.. hittar inget.
episod 14 sänds i USA 20:e Mars
Forumsignatur:
Såg klart dom sista 4avsnitten nu och det slutade ju förjävligt jobbigt asså. Om inte han hade varit så kåt på läkarn och pillat sönder den gamla trumman hade allt löst sig men NEEEEJ låt herr penis styra
nånting riktigt roligt hände idag.... och avsnitt 14 var riktigt bra.... :D
norado haha håller med dig. :) det gick fan att kolla på asså. Det var inte stört dålig kvalitet.
cva ?
Episod 14 är uuuuuuuuuuuuute as we speak!
asså? gött hur långt innan den kommer upp då tro?
Tror du mej inte? Fråga min mamma!