arre_87 P18 det va fan bra kvalitet ja, basen va lite för hård bara haha friktion P19 uppe? den finns redan uppe :) du får leta lite
Hmm , Verkar vara jävligt svårt att hitta Episod 14.
För er som hittat E-14 måste jag säga grattis till.
Står dock inget på
www.nforce.nl Att den ens ska ha kommit?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
review purposes står det ibland på filmen så de är väl ett ex som läckt ut =) finns dock inte pbay
såg precis på prison break 14... Ganska spännande faktiskt ;)
Tonfisk
Fuck den serien, på riktigt, nu kommer det skena iväg.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
såg också episode 14 precis.. jäävlar alltså.
chino håller me :P asså skiten börjar gå för långt, vad ska han göra nu ta en en skrvmejsel å hammar ur ryggen å ta sönder elektriskastolen lr? shiit, aja hoppas d blir bättre
---------------------------> ---------------------------> --------------------------->
asså e14 skulle ha kommit på måndag den 20 men den har redan kommit ut på vissa sidor...har den sj...
I'm Rich Bitch
såg precis episode 14. Ända sättet jag kan tänka mig att han ska klara sig på e om han latinokillen som e Michaels cellkompis har stuckit ner och fixat med elen så inte stolen funkar. Lincoln kan ju knappast dö kommer kännas helt meningslöst då.
var hittar ni avsnitt 14 någonstans? är de på torrentsidor eller ?
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
sååå jävla bra :D det här var ju bara preview så när sänds dom riktiga avsnitten?
Forumsignatur:
blev galen på senaste epet. tror guvenören kommer ändra sig.
Erranovic Täntke likadant, rätt säker på att Sucre kommer ha fixat något!
Finns 14 utan den jobbiga texten att tanka? "Property of FOX" står det under hela avsnittet, testat 2 releaser.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
mYspersSon, avsnittet sänds på FOX måndag...
AVSNITT 14 UTE NU!!!!!! AVSNITT 14 UTE NU!!!!!!AVSNITT 14 UTE NU!!!!!! AVSNITT 14 UTE NU!!!!!!AVSNITT 14 UTE NU!!!!!! nu vet alla. Kjam
Prison.Break.S01E15 .iNTERNAL.DVDSCR.Xv iD-iND :)
haha japp 15 är också ute nu ;D
vart kan man hitta den rå =)
Jävligt bra avsnitt.. Nog ett av dom bästa på ett tag tycker jag!
inte jag heller. måste vara en scam...
Fundera ett tag på persiljan. Och medan du gör det står jag här borta och går igenom dina saker
fan efter 14 blev jag besviken, nu kommer michael säkert få igenom nån grej så allting blir förskjutet i en månad så kommer dom fortsätta försöka, å försöka, å försöka, å försöka.. känns som dom precis la grunden för en serie utan slut.
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Haha vadå scam? Det äkta för fan.
skyhigh funkar den då? hittade den men tråkigt ifall det bara är en scam :(
Ja det funkar, kollade på avsnittet förut..
Vilket nummer är avsnittet då de alla fastnar eftersom röret blivit igensvetsat??
13 fast det slutar mitt i och fortsätter i avsnitt 14 också lite i början.
mininova finns 15 på!
DING DONG
avsnitt 15 var sådär inte specielt mycke drag i det men det funka.
Prison break aeger :D
Sövermanland
15 sööög prison break kommer typ börja suga snart. Som OC och alla andra värda serier
flensost P18 pls noob? bara ett kvar, gäller att hålla ögonen öppna, lär ju komma innan den 3 april!
DING DONG
Sicken sugig episod. Trodde inte det skulle kunna bli mer orealistiskt än det redan var, rätt duktigt att träffa just på rören med brännmärket osv osv. Hah.
woot 15? såg 14 i lördags. avsnitten kommer ut grymt regelbundet!
Lugn!
ja stängde av efter 20 min på avsnitt 15 KEFFT!
whut ? har 15 redan kommit ? skulle inte det komma 27:e ?
Tüffü was here!
15 har också läckt ut. Simpelicious u suck 50! Jag störde mig som fan på rörgrejen han behövde ju inte ens stå mot det för han hade ändå inte stött i vakten då, eller så hade han kunnat röra sig åt höger eller vänster.
15 har kommit den finns på torrentreactor.net. håller på o tar hem den nu. fifan jag kan inte vänta..
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
var finns undertext till avsnitt 15?
äh undertext lägg av vafan lär er engelska istället och ja håller med, 15 va rätt trist :S
oväntat att tatueringen skulle "gå sönder"... ironi...
Lugn!
har för mig att en av producenterna dog för ett bra tag sen
har 16 kommit ut än? börjar bli jävligt irriterad på prison break.. *SPOILER* nu när tatueringen ska brännas och försvinna blir för jobbigt allså, kommer fan ta 6 år att komma ut..
jag hittar inte nånstans där jag kan få tag på avsnitt 14 & 15 =/ kan inte nån vara snäll och hooka upp mig? kan inte nån vara snäll och hooka upp mig? kan inte nån vara snäll och hooka upp mig?
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
Rörgrejjen var kass...hoppas Stormare gör comeback snart och räddar serien.
avsnitt 15 var otroligt tråkigt.. samma med 14 det händer inge ju? .. om det är 1avsnitt kvar vad fan ska hända lixom? .. stormare måste ju komma tillbaka och massa saker måste ju hända.. dom har ju 2 veckor på sig. och det borde ta mer än 1 avsnitt till. ska dom inte göra 22 avsnitt eller har ja fel?
ingen jävla 16 uppe, vad ljuger du för
nova har inte 16 och det är dom som brukar vara snabbast för oss med icka kontakter.
icke hehe