Om 17 går i staterna idag, när kommer den upp på nätet?
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
hörde från en polare att 19 fanns....han kika lite för att se om den var fake men så var det inte, den kom tydligen ut strax efter 18, men 17 saknas fortfarande för honom... ....har läst i flera andra forum att 17, 18 o 19 finns så varför skulle det vara skitsnack då alla redan vet att 18 finns och det är inte första gången avsnitt läkt ut i förväg själv struntar jag att ladda hem dem avsnitt som läkt ut, sen sitter man där i 2 veckor utan något. Hur kul är det.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
jag tror inte 19 har kommit ut.. langa länk isånafall
!pre prison break e19 Mr_Nitty: prison break e19 not found in 23088 releases Mr_Nitty: prison break e19 not found in 489233 releases
Det som jolas säger stämmer, det är med andra ord alltså avsnitt 18 som nu saknas :p
är 18 fel nu ?.. när jag startar dden så börjar avsnittet men vågar inte kolla mer för håller på o ladda ner 17 nu...men ska se om dom håller ihop..
ROB
fan 18 e 19 . the key.. . man får vänta en vecka då för 18 vad tycker ni om 17..? själv tycker jag att den var genomtänkt o tvär bra genomspelad. 5 av 5 .:)
ROB
*SPOILER* Jag sa ju att han skulle gå till den där gamla cellkamraten ? :P
I'll see you in another life, brotha!
*HJÄLP* kolla ja vet ej VILKET avsnitt jag sätt, det jag såg senast var 18 eller 19? iallafall han som e dödsdömd ligger i gräset för deras bil har krockat. Sen ska en av mördarna som försökt mörda hans tjej hela tiden hon advokaten kommer dit för att döda han typ, så kommer gubben med kepsen (hans farsa) osv osv.. vilket avsnitt såg jag?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
al3: 19
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rufuz Ja.
I'll see you in another life, brotha!
Såg avsnitt 17 igår, lika bra och spännanden slut som alltid. :) Undrade först vad Michel höll på med när han dunka handen i väggen, men så fattade man att han skulle in på Wack Sack och fråga han, Himeway eller vaffan han hette om ritningarna.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
ÄNTLIGEN! vad jag väntat på hela serien typ ! :
(längst ner)
www.sheralynpratt.com avsnitt 19 va ju überbra!
Tüffü was here!
Dom har ju onekligen lyckats skapa en hype bland alla oss datanördar. Vilken grej. Hade vart riktigt grymt av dom om det 19 som släppts är till största delen ändrat till det verkliga släppet.
ge mig riktiga 18.. såg 19 i tron att det var 18, spoilade rejält. ledsen blev jag i måndags.
Lugn!
man får vänta tills på tisdag för 18 .. då har man två svsnitt på raken o kolla :D.. jag tror faktiskt att dom inte klarar sticka ut ,men dom kommer vara ute på början av säsong2.. typ avsnitt 4-6 så kommer dom dra ut o så börjar jakten...
ROB
har det inte kommit ut fler screeners? typ nr 17 och så
Finns 19? .. hittar inte den på minvoa?:/
Hjälp! jag såg 17 igår sen laddade jag ner 18 men ibörjan på avsnittet så är det en bil som har vällt omkull, det hände ju inte i 17.. hur börjar det riktiga 18avsnittet?? MVH// Ludde
<3
okej tack så mycket, jag hadde brottom ^^
<3
Vadå 18 är 19? .. Så 17är alltså 18 då eller vad? haha.. Orkar inte läsa hela topicen .. när kommer då det avsnittet som fattas? vilket det nu är? Jag tankar 18nu men den e seg som fan:/
18 kommer på tisdag .. 1-17 + 19 e ute
ROB
nej 19 är inte ute. 18 är ute som längts.
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
jag håller på o laddar ner 1-19 dom här dagarna..ska börja om o kolla :D:D bäst o ha de på datan så kan man bara sätt apå när man har tråkigt
ROB
på 15 bränd ehan sig... 16 är en tillbakablick , hur det gick till när dom åkte fast och de. .
ROB
Så jag borde inte se 18 förren jag ser 17(som egentligen är 16)? Men vad kommer den nya som kommer på tisdag heta då ? "18REAL" eller vadå:/ hänger inte med nu?
Prison.Break.S01E18.REPACK.DVDSCR.XviD-V LTC.avi Jag har en som heter så ... Det är alltså avsnitt 19 med andra ord?.. Då hans bror släpps ur fängelse för att träffa sin son fast typ flyr .. det är avsnitt 19?
så med andra ord så måste man vänta i typ 2,5 veckor för att se nästa avsnitt om det inte stjäls igen.
tisda har du gö 18...
ROB
e dom ute denna säsongen tror ni ?
ROB
Jag förstår inte riktigt en sak, nu såg jar avsnitt 15-18 och helt plötsligt så har han fått en tripp ut för att träffa hans son och den blev kapad. När fan blev det bestämt?
har du inte läst i denna tråd.. 18 är 19 som jolas förklarade..det du missat kan du titta på imorgon då det visas ikväll i staterna.
ROB
15 - bränningen 16 - tillbakablicken 17 - ???? 18 - kommer i dagarna 19 - heter E18 på nätet. Sååå är avsnitt 17 är ute som vanligt och heter E17 nu eller?
alltså kolla på dom riktiga tv-ripparna istället så slipper ni allt detta
!!!
Jaha, så avsnitten har blivit screwed up. Det finns iaf avsnitt 17 ute för jag såg det igår.
allt tjaffs om vad som är vad har gjort mig trött på prison break fuck prison break nu e ja arg!
Aj aj aj vilket äckligt slut på 19.
cva ?
har den "riktiga" 18 kommit upp ännu?
riktiga 18 förklarar ju en del, även om man fattade det mesta genom att se e19.
Lugn!
Hur ska man nu veta vilket som är det rätta 18? Före man kollar alltså
kolla när det kom ut. kom det ut idag är det e18, kom det ut förra veckan är det e19 men heter e18.
Lugn!
sådär nu ska man se ep18 sluta spoila i förväg tack, backpackers
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)