Right-Hook en av dessa "shot missing" är när Michael kollar ner i ett hål, då ska det vara en tagning nerifrån gropen som visar Michael när han tittar ner. . .
Tüffü was here!
avsnitt 19 har väl sänts i usa nu? nån som sett det och anser att det är nån idé att fixa om man redan sett smygsläppet... några skillnader?
Har nån password så man kan öppna episod20 rarfilen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag undrar hur dom ska förklara hålet?
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
OMFG, Tweener vill man ju bara skjuta nu. Avsölja hela skiten.... AAAAARGG
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Har nån password så man kan öppna episod20 rarfilen? Har 20 kommit ännu? .. dom visade 19 i usa för någon dag sen .. 20 borde inte komma förren nästa vecka.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dom kan läka ut , men tror ej... dom som kom ut innan förut var mest för tidningar osv
ROB
spöket... vetej tankade en som hette E20 blbabla...
tvivlar på att e20 innehåller the real deal
Prison Break - Prison Break Preview eps 20 720p A-wess FIXED- Hittade den.. men den e bara 40mb :/?
fan vad dåligt prison break har blivit? vad hände liksom?
Som någon annan sa tidigare så tror jag också att michael(på något vänster) ville ha det som det blev, verkar ju alltid finnas någon otrolig baktanke med allt han gör, är det så även denna gång så är det nästan lite trist.
Tänkte det jag med, tror inte Tweener skulle våga tjalla på dom. :)
Yoyo, lite sen men jag har sett till 14, hittar till E20 ær det 20 som finns eller?
nej 20 har inte kommit.. den kommer nästa vecka.. om jag har läst rätt överallt.
jag tror nog bara scopfield testa tweenre.. det är nåt annat i gropen nu
b-b-bassan!
Någon som vet vilkan dag EP20 kommer?
vafan jag har hittat E20... Jag børjar fan lessna på att dom inte kommer ut... vore ballt om dom rymde så føljde man dom "on the outside"-------
Kanske redan har nämnt i tråden men pallar inte läsa igenom. Prison Break sänds på måndagar i USA och HDTV-rippen kommer ut senast dagen efter, alltså på tisdagar.
http://tv-serieguiden.com/kalender.asp
Fan varför kan den ine komma ut idag ? .. Måndag.. varför måste man vänta tills imorn:/
ladda ner* Prison Break S01E20 :) göööt
Alex123 P18 sucre va där en nattt för att täcka hålet med cement men bellick tog ju sönder hålet men tror också micheal teste twenner.
... i don't need this to talk,but i talk like i need it
weiiii 20 e ute nu !
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
störande slut.. Hur ska de gå nu, lär ju bara bli Scofie och hans brorsa som kommer ut.. :)
ABOW, DOM E TUNGA!!!
-.-DMX-.-
Syer, ja nåt sånt, fast hoppas att alla klarar sig.. möjligtvis t-bag kan bli kvar men han e soft =)
DING DONG
jag förstår inte vad svensken och han som hjälper bruden har gemensamt?
nu känns allt kört faktiskt..
ElMaco P59: jag tror att Stormare vill att Nick ska ta med sig henne dit dom kommer rymma, som en försäkring att han kommer få reda på var han Febernaci gömmer sig.. han kommer typ hota att döda henne eller nåt. men jag vet inte =)
DING DONG
Varför skulle det vara kört? Snarare tvärtom, de har ju sagt någonstans att säsong 2 kommer hamna på utsidan. Frågan är ju bara vilka som hänger med.
okeeeey...nu vill jag verkligen veta hur man kan få ihop iden att sässong 2 ska komma ut...om dem nu inte visar 1 timma från en "prison break dag" som i 24a. Vad gör wardern nu när han är hotat av michael? Belleck kommer gå fri... Stormare har bara 3 platser på sitt flyg. Hur i fasiken ska allting gå?
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
Det känns kört, men jag vet att dom kommer lyckas på nått sätt. Det hade vart schjysstare om dom lyckades med planen. Nu står han istället med en kniv och hotar sig ut :)
Är det 2 avsnitt kvar nu ? .. Fan vad kommer hända nu .. Allt går ju åt helvete .. Dörren till sjukrummet är stängt. Han som ligger i kloaken kommer skära sig låss. Gamlingen kommer dö i förtid fan så mycke som kommer hända.. och så måste vi vänta 1 vecka till FAN. 40min av serie för 1 veckas väntan .. jävla skit.
de ordnar sig får ni se..säsong 2 är när dom e ute..så de e skönt o veta det.. så man slipper oroa sig så mkt
ROB
Undrar vad Scofield tänker med, hur fan ska det gå till? Nått i baktanken som vanlig iaf.
blir ju inte lika äg om pope vet om det innan
Hahah, fett nice plan han hade.. hota Pope så han kan ta ut broshan.. jeses va spännande
-.-DMX-.-
Hur många avsnitt är det kvar?.. 2st eller? .. Fan hur länge ska man vänta till säsong 2 sen? har dom börjat filma den.
Man letar efter inspelningsplatser i New Mexico. Andra säsongen kommer kretsa kring en polisjakt istället för livet innanför murarna och man kanske kommer byta namn till något mer passande. Spöket Kommande avsnitt: 2006-05-08 1x21 Go 2006-05-15 1x22 TBA
Letar?.. ähh har dom inte ens börjat med den?. Det betyder att det kommer ta minst 1 år innan vi får se säsong 2 :(.. Samma sak var det med 4400 men den kommer till sommarn hoppas vi på.
Producent
2006-05-03 09:36
nej det kommer det inte, som normalvis får vi vänta kanske till september, oktober då hösten drar igång ...
Since 1984 @realgizlee // twitter
hösten säsong 2.... nästa avsnitt rymmer dom.
ROB
jag blir så nervklen, hur fan ska dom klara sig undan nudå...:| pallar knappt vänta en vecka på nästa avsnitt..
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Fan grabbar. Sjukt spännande det har varit dom senaste två avsnitten. Lite ball att efter två år av totalinvecklade planer, drar han fram en shank på popen. Jag är lite av en kärring men jag blev ledsen när the hot doc blev arg på honom. Det är ju lite min förhoppning att han ska komma ut och bli lycklig med henne. Egentligen är det ju jag som vill bli lycklig med henne men lite realistisk får man vara. Jag är också lite konfunderad över det här med Veronicas mystiska vän. Hoppas man får någon klarhet i hans förflutna snart. Vill också veta hur det går med Lincs son. Dödsstraff på att ha en veckas uppehåll mellan releaserna iaf.
Om nu den där gamla gubben kommer klara sig ut . så kommer han åka direk till sin dotter som håller på att dö . Och då kommer han åka fast. Den svarta killen , han kommer åka hem direkt till sin familj och där kommer han åka fast. Den onda psykkillen som man ska hålla en hand i hans byxficka han kommer åka fast precis när han e på väg att mörda den där familjen som gjorde så han åkte in i fängelse. Latinon kommer att åka fast när han är i kyrkan och ska gifta sig med sin fru. (tillsammans med hans tjocka kusin kommer båda åka fast) Wiggan kommer åka fast när han e på gatan, han vet inte vart han ens ska så han går fram och tillbaka. Svenska killen (va fan hette han?) kommer åka fast när han precis håller på att döda Pawanotsi(eller han han heter?) Scofield och hans bror kommer att åka fast tillsammans med deras pappa någonstans i kloakerna. Så tror jag att alla kommer åka fast.
AfterGlow för eftersom han rymde under tiden när han skulle få se sin son så lad dom honom i 24 timmars övervakning med hanklovar och sånt och michel försökte komma på hur han skulle komma in till hans cell men lincoln sa att han skulle glömma honom och sticka men det är ju micheal vi snackar om så han tog ''support '' bjälken på thai mahal så han kunde gå tillsbaks in ditt sen drog han fram kniven och sa att pope skulle se till att hans bror hänger med dom när dom rymmer
... i don't need this to talk,but i talk like i need it
ja det var hjältemodigt av honom!
AferGlow, det som är hela grejen att han ska få ut han. Han åkte ju in frivilligt.