ninosh F21: Tror inte John(som är en seriös maffioso) vill ha något att göra med dom andra(luffarna), så oavsett om det finns tillräckligt med plats eller inte så hade han inte låtit dom andra åka med, och absolut inte T-bag! :) Michael, Lincon och John har nog störst respekt för varandra och känns mest seriösa, plus att dom är dom enda John verkligen behöver på utsidan. T-bag är livrädd för John och kommer garanterat ställa till med något i nästa avsnitt...han tog ju handbojorna av någon anledning.
Jag tror att Scofied mördar sin brorsa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tror att Scofield mördar sin brorsa. (Hatar när jag stavar fel, thats why I decided to post another one)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Keffoo: Men jag vill att både Sucre och C-Note förtjänar att komma hem =/.. T-bag kommer John dumpa i en skog någonstans, helt klar haha..
fan vilken snygg grammatik! jag tycker att båda förtjänar att komma hem och helt klart* ska det så..
Jävla helvete va spännande det var. Jag hamrade som en galning i skrivbordet och bet nästan käken ur led på en rubiks kub. Och rubiks kuber är fan jävligt stora. ninosh, jag har alltid tänkt exakt samma grej om planet. Måste ju finnas en gång att sitta i liksom. Men det lär ju inte abruzzi bry sig om. Fan jag svettas fortfarande av spänningen.
Varför tror alla att T-bag kommer dö eller "förlora" så lätt?.. Jag tror han kommer göra något med john och handbojorna. han kommer inte ge sig i första taget ialla fall.
riiiiktigt bra avsnitt jag var äckligt nervös...
det är så spännande SÅÅÅÅ SPÄNNANDE, jag höll på o spy av nervositet alltså. avsnitt 21 var sjuukt bra. stackars tjockis och gamlingen:/ men dom kom över väggen, HALLELUJAH.
http://www.tweenerpie.blogspot.com
är vi överens om att 21 var de mest spännande,taktiska,sorgliga och oförutsägbara avsnittet HITILS ? hoppas 22 är dubbelavsnitt, men tror ej . . synd att man får vänta nu nåra månader på nästa,men endå sommaren är här så de går snabbt..ska fan ta mej o bränna ner dom o kolla på dom när jag är på väg te spanien
ROB
det kan inte bli dubbel avsnitt kommer de att visa första avsnittet av säsång 2 eller, tänk lite , TÄNK!
... i don't need this to talk,but i talk like i need it
varför skulle det inte kunna var dubbelavsnitt?.. sista avsnittet för säsongen borde vara det.. men jag tvivlar på det..
21an var ganska boring tycker jag... inte alls så spännande som de tidigare.. ska bli kul med nr 22 nu.
ewah P17: Med dubbelavsnitt menar dom ett avsnitt som är dubbelt så långt bara, inte 2 olika avsnitt på raken. Antar jag iaf, och varför inte? hoppas det iaf.
äh du snackar bara skit, guano. man kan inte tycka att det var ospännande. du vill bara streta emot. jag tror precis som spöket att t-bag kommer klara sig länge. Antagligen längre än sucre och c-note.
hahahahah jofan :D
www.soundcloud.com/arionmusic
Jag tänkte mer såhär.. Abruzzi är en galen mafioso, T-Bag är en framavlad mongloid. Jag tror att Abruzzi vinner :) Därmed inte menat att jag tycker så, bara antar.. Är det någon som verkligen förtjänar att komma ut är det C-Note , med tanke på varför han sitter inne.
true det med c-note.. men t-bag, kan inte neka honom asså.. han e fan coolast i prison break, fan jag älskar hans stil :D
www.soundcloud.com/arionmusic
Sucre får ju inte dö! Dels pga av hans fina flicka men även för han är latino :D
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
lära mig skriva ska jag också göra nån dag..
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
Jag tror att Scofield och hans bror kommer ta pengarna i slutändan efter många om och men, fram och tillbaka. Dom kommer dela med sig till Sucre och han militären, så att dom kan "fly undan rättvisan" och klara sig utanför murarna. Vice Presidenten och dom ansvariga i "firman", dvs secret service kommer torska. Sedan kommer Lincon bli rentvåd, detta när säsong två är över och förutsatt att det inte blir en tredje säsong. Precis som i säsong ett kommer allting kantras av många problem för att tillslut lösa sig i det sista avsnittet.
En annan sak jag kan tänka mig kommer hända i säsong 2.. Scofield and the doc´getting it on!
han kommer fan köra hårt med henne :P
ROB
Keffoo P22 och spöket P23 ok nu fattar jag ni menar att avsnittet är 1h och 20 min . och varför det inte kan bli dubbel avsnitt med 2 avsnitt ska jag förklare gosse: för i säsong 1 finns bara 22 avsnitt USA är på den 21 och om man har dubbel avsnitt med 2 avsnitt så blir det 23 och det kan det väl inte, eller hur?
men det är alltså 2 avsnitt som går ihop och är ett. ett dubbelt så långt avsnitt med andra ord. ingen 23a utan en lång 22a bara.. jag har läst att det ska vara dubbel men jag tvekar ändå på det!
DING DONG
man får hoppas på 1h 20min avsnitt .. skulle vara bomben
Men en sak fattar jag inte...hur fan kan det bara finnas TRE platser på det där planet ? Det såg ju jävligt stort ut, och dom lär nog inte ha fest därinne ...
I'll see you in another life, brotha!
nja kan tänka mig att det finns 5 platser. + 2förarplatser.. 1 till john 1 till scofield 1 till hans bror 1 till john kompis som åkte dit med planet, sen en plats för kaptenen. sen 1 extra vid kaptene tex
Nu vet jag vad handklovarna kommer användas till . Inte det jag gissade på men jvlitt smart !
Tüffü was here!
Fett jävla förbannat spännade! SHU..!
eller jag bara skoja!
Han kommer kedja fast sig i Michael Scofield . Därför går Abruzzi runt med yxa (vart han nu fått den ifrån) på spoiler-bilder. För att hugga av den . . .
Tüffü was here!
21 var ruggigt spännande. tycker det är lite tråkigt att han inte haft nån använding av tatueringen på ett tag nu, sen han brände sig på röret. Känns som att den där gigantiska gaddningen borde dölja några hemligheter till.
??? tatueringen visade vägen bland alla rören o shit dom tog sej igenom sist... dom visade inte varje minsta deetalj i senaste avsnittet.. Kedjorna är för Stormare inte för Michael , , ser ni inte blickarna
ROB
21an var fan bland det mest spännande jag någonsin sett. Jag hoppade omkring som fan i fåtöljan å var tvungen att ställa mig upp å gå omkring medans jag kollade, sanslöst spännande. Längtar som fan till nästa avsnitt släpps, aaah
1 dygn + 6h cirkus
DING DONG
fan om 21 va så bra så måste man fy fan få en hjärtattack av 22
ungefär när släpps del 22?
too shy to shine http://estailo.blogg.se
Hangaround
2006-05-15 14:59
21 fick mej att pasua 4 ggr för att röka. Jag pallar knappt att se skiten asså...
bonsai F0: den släpps ca: 03.45 i natt :D
DING DONG
simpelicious tackar!
too shy to shine http://estailo.blogg.se
tror ni de kommer upp nått paket med avsnitt 1-22 eller 14-22.. jag tror det gör , , oftast brukar de komma ut box o liknande.. men till mitten av Juli måstte de ha hunnit översättas o komma ut va ?
ROB
Gah, varför hittar jag inte 22:an? Nu får det baskemej komma ut på nätet.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
mephisto: För att den inte ens sänds i USA ännu?
http://www.twitter.com/michaelcrackson
mephisto P3 den släpps ca: 03.45 i natt
Men mer prylar i stil med djävulen :)