dokton har ej dött.. jag tror inte alls det.. hon kommer åka in på sjukan och allt kommer bli bra.. jag tror att scofield och hans brors pappa kommer komma med en bil och hjälpa dom eller något.. han har ialla fall med saken att göra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nästa säsong ska handla om hur Michael försöker få ut Tancredi ur kvinnofinkan. Spännande.
överdos....helt vit...klart hon dog?
!!!
hur ska deras farsa kunna komma när han inte ens vet att dom rymmt? eller gör han det helt plötsligt
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Hay wire måste fan klara sig. Han var så jävla söt i sin hjälm när han cyklade iväg i natten. Ok för att de ville lägga en cliff hanger men i sista scenen ser det ju ut som att snuten bara är max ett par hundra meter från dem, hurfan ska de lyckas smita undan?
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
ja tror dem får vingar o flyger till mallorca
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Asså avsnittet var ju bra men jag hade lite högre förväntingar. PALLA VÄNTA ETT HALVÅR! så jävla sugigt. Men soft att haywire åker iväg på cykeln och att wiggern liftar med hästarna.
den kommer inte om ett halvår tillbaka, , tidigare!
ROB
"possible overdoze" säger dom faktiskt. klart hon lever!
DING DONG
sjukt soft att han tar med sig sin avhuggna hand också! =)
DING DONG
ja hon kommer överleva v ad tror ni? .. hon har en stor del av serien. när nästa säsong börjar kommer hon ligga på sjukhuset med en resperator och hennes pappa kommer ligga där.. sen av ett mirakel kommer hon leva.. och alla rymmlingar kommer att springa in i något vattenhål eller liknande som helt plötsligt finns ute på fältet .. eller att deras pappa hämtar dom med mc cykel
Jag fick spola tillbaka flera gånger för att höra vad dom sa när dom hittade doktorn, men hörde ändå bara "possible overdoze"... hon var inte så sexig med den där geggan runt munnen :(
tweener och haywire kommer klara sig. men dom som skriver manus hatr verkligen gjort sitt jobb och varför det va ett så dåligt slut är att alla som gillar prison break kommer självklart att kolla på säsong 2. när går det att tanka säsong 2 ?
... i don't need this to talk,but i talk like i need it
intresant med helikoptern teorin... tror att dom har bar poliser till fots o ingen chopper...
ROB
"10 spänn på att de va michael/lincs pappa i helikoptern, och den kommer hämta dom för polisen sa aldrig "we gota chopper" dom sa bara att dom var inspärrade inom "de" områden" Även om de nu var sant, tror du inte "the badges" undrar vafan de e som flyger omkring med strålkastare i luften... (dem tänker) Om det inte är deras, så måste det vara rymlingarnas hlp... Så skjuter nog ner hans farsa... Så där dog den teorin tycker jag.. :/
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!
tror att farsan kommer hjälpa till men inte just precis på fältet. Jag tror att de springer till fots en bit sen vettefan vad som händer. och ja, doktorn lär inte vara död i nästa säsong det vorre skumt!
Tvivlar på att farsan ens vet att de ska rymma eftersom flykten blev av väldigt spontant.. Skulle nästan bli sur om det var så =)
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Nja.. helekopten kan stämma. Men jag tror att det komomer hända så här.. Dom är ju inringade från alla håll, förutom raktfram dit dom springer och dom springer in mot en skog(ser det ut som) .. Dom kommer förmodligen hitta en slags tunnel kloak att rymma in i och springa åt massa olika håll så att polisen inte kan följa efterdom .. men nu så börjar jag bli mer fundersam på det där med helikopten, även om polisen nu skulle haft en helikopter och dom visste om det så var ju scofileds pappa en agent innan och det är inte så svårt för han att fixa den där helikopten då
Eller så har han en polisradio ;)
ja.. för rymlingen har ju ej kommit ut i nyheterna vad jag hade för mig .. man såg ju inge tv grej om det.. måste vara att han vet något sånt
michael har garanterat en plan B om flyget inte skulle vart där. han är ju ett geni!
DING DONG
i slutet så säger ju dom '' be there when the man hunt begins''. och så säger dom ''when they are on the run ''. vilket betyder att dom komer att klara sig... på något sätt. vart ligger de här flygplanet på åkern som alla snackar om jag såg inge plan. kan nån säga vart och kanske vilken tid det va flyget visas
går inte o missa om du kollat på riktiga 22 , du kanske sett den nya 22 del 2
ROB
del 2? har jag missat nåt??
Problemet är nog att ingen av dem kan köra ett flygplan ... eller ?
I'll see you in another life, brotha!
Producent
2006-05-18 23:03
Han snackar bara skit om nån jävla del 2 Finns inget sådant !!
Since 1984 @realgizlee // twitter
Jag minns ej som det var manusförfattarna elr. någon skådespelare som spoilade att det skulle dö någon i säsong 1 som senare i säsong 2 skulle återuppstå. De kan ju mena Dr Tancredi, gamlingen är säkerligen stendöd. : "They find Sara lying on her arm, skin pale, eyes glazed, vomit on her lips and a half empty glass of scotch, a morphine bottle and a needle on her coffee table. The police radio in on the likely drug overdose. Say it isn’t so, Sara! Um Chicago PD…what about checking her pulse, administering CPR, how about checking to see if she really is dead?!?! " f.ö. var avvsnitt 21 bättre tkr jag . Fast jag ville så gärna att de skulle hamna på planet, orka vänta tills hösten liksom . Kommer få rå-abstinens !
Tüffü was here!
21 va bäst av alla tkr jag , dels säckert för att de va typ höjpunkten de man väntat på i 20 avsnitt o många veckor va äntligen framme , 22 borde bjudit på något extra , ,
ROB
ROBA P0 avsnittet var så där. men jag kan inte säg att det var dåligt men det enda som var bra med det avsnittet var efter att heywire kom efyter det var allt bäst men inann det var det så där.(utfyllning)
är avsnitt 22 det sista?? om de finsn fler nrär kommer dom då??
shunen: dom ska börja inspelningarna den 15 juni har jag hört, så till hösten borde den nya säsongen visas på amerikansk tv!
jag tror faktist gubben överlevde! och det e inte omöjligt! det e ju fan prison break! sen blir han fri han också dem tar han till bår hus, sen springer han där ifrån!
asså jag e verkligen så trött på att dom drar ut på alla serier, kan dom inte bara ha en säsong sen slut liksom? Kolla på lost, vilken jävla skitserie den blivit. Slutat kolla helt på den. En till säsong av pb kan ajg vell köpa men rundar dom itne av allt i s2 kan dom ju gå å dö!
Suck me beautiful :D
jag tror snitchen kommer fixa nått!
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
t-bag kommer aldrig ge upp.. han är en jävla krigare, springer utan en hand med otrolig smärta.. helt sjukt.. tror t-bag kommer vara med i kampen om DB coopers pengar, döda abruzzi, sen dödas han av Lincoln. Bara vad jag tror :P Men hoppas fan inte han där, älskar han fan.. bästa jäveln i hela prison break :D
www.soundcloud.com/arionmusic
juste snitchen vet om pengarna.. det gör t-bag och john och scofilled c-not ? också .. alla dom kommer kriga till pengarna sen kommer alla mötas där och någonkommer dö. Men första avsnittet av sösong 2 kommer handla om hur dom flyr och hittar en väg från fältet till "fri het". andra avsnittet kommer handla om att scofield får reda på att dockton ligger på sjukhuset i koma och måste gå dit för att säga att han älskar henne och då helt plötsligt vaknar hon.
spöket P23 är detta sant eller en tanke?
en väldigt san tanke :p .. som förmodligen borde hända.
har hört att d finns spoilers om säsong 2 ? :O
www.soundcloud.com/arionmusic
Om jag känner manusförfattarna rätt (vilket jag bestämt gör vid det här laget) kommer minst två parter oberoende av varandra att komma till pengarna samtidigt, vilket kommer att leda till konfrontation.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
jag tror heywire, psykot...kommer ta alla pengar och köpa sig någon ö i medelhavet
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Thugiish :: Sara är inte död, hon kommer hamna i koma, men de kommer komma fram till att hon hade varit hemma länge och har inte kunnat lämna dörren öppen, (elle något sådant) dom vet ju att sarah var i fängelset en timma så den teorin håller nog inte :P jag tror pysk snubben kommer ta alla pengar :P sen i slutet får man se att han är helt normal ;)
Forumsignatur:
gänget kommer att komma undan, tack vare snitchen som bevisar att han är tillbaka i gänget ÖÖÖ?.. dom springer på ett fält som är helt öppet, poliser överallt och snitchen är i en hästvagn på väg till ST.louis hur kopplas det ihop?
Thugiish om dettta är sant som du säger så kan du ju självklart dela med dig med din källa eller hur? ;)
Usch fy såg sista avsnittet för andra gången nyss. Det ÄR fan kasst. Dom skulle ha avslutat med ep21 istället.
håller med, hade vart kanon med 21 som avslutning , riktigt riktigt bra hade de vart, nu blev man lite besviken i onödan, S1 handlar om hur de ska ut o allt , sen på slutet lyckas dom o så ska den sluta sedan i S2 ska de vara om rymningen o de.
ROB
jupp.