spöket: Jaså, trodde det var Inatt, som imorse. C-line: Men förlåt att jag missförstod då?
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
ROBA på ginza å megastore finns det prison break box att förhandsbeställa men det är bara avsnitt 1-13 . inge rokkit . . .
Tüffü was here!
ne de va inget o ha - helst box med senaste . . men man kommer säckert kunna ladda ner dom då..
ROB
typ exakt 6h kvar! redan nervös
DING DONG
Nu rycker det i baguetten.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
nej det har du inte
DING DONG
OUUFFFFF på väg ner mofoooooooos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
DÅLIGT AVSNITTTTTT!!!!!!!!!!!!!1
DING DONG
ja det var lite drygt avsnitt..nu får man väl invänta till hösten för att se upplösningen på det hela....illa
FUUUUUUUUCKKKKK jag kommer läggas in på mentalsjukhus efter att ha sett detta avsnitt!! Har blivit heeeeeeeeelt koko!!
hmm drygt slut... Hur fan ska de klara sig nu. De åker väl in igen och får rymma igen =). Till hösten får vi se...
GAH, fyfan vilket pissdåligt slut. Helvete.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Måste erkänna, detta är nog första filmen som fick mig att rysa :o Scenen med hon tjejen som hade återgått till morfinen fick en o bli rörd fan! GE MIG SÄSONG 2!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
orka vänta till hösten!!! Stackars Te påsen^^
-.-DMX-.-
Riktigt dålig säsongsavslutning faktiskt...
Jobbig avslutning, hur jävla länge måste man vänta på nästa nu då? De verkar ju då gå bra för "vanilla ice" iaf =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
helvette! för i fasiken hur ska dem klara sig nu???? back to solitary and locked up 24/7 lycka till att dem lyckas fly nästa gång.
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
Ny säsong hösten 2006! Så nu ere bara att bada och käka glass sålänge haha ;) Han Scofield springer rätt bra för en kille med 9 tår!
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
Jag gissar på att brödernas far har något med upplösningen att göra.
word
Men vafan, hur trodde ni att det skulle sluta då? avsnittet var knappast dåligt, ett dåligt slut hade varit om dom kom på planet.
doktorn lär inte ha dött, hon är för snygg för att dö i säong 1
o rly?
Keffoo, nä håller inte med där. En cliffhanger kan vara bra mellan avsnitt, men inte mellan två säsonger. Orka vänta ett halvår. Hade vart bättre om man fick lite andrum, att dom kom på planet. Nu blev man ju bara irriterad.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
håller med om att dom borde gett oss lite mer på slutet men men det är sånt man får ta.. äckligt spännande avsnitt dock och hurfan ska man klarar sig till hösten? aja får väl hoppas på att man klarar sig någorlunda. tycker det va skit synd att doktorn dog om hon nu gjorde det, ville se michel ta henne utanför och så va hon ju jävligt snygg
Till att börja med: Fråga och tipsa inte var man kan tanka avsnitten här. Inlägget kommer att bli borttaget och du kommer att bli varnad. Sen: Håller med om att en cliffhanger mellan två avsnitt är trevligt, men när det är 6 månader eller nåt till nästa avsnitt är det surt.. Lite trött på att verkligen allt ska gå fel för dem hela jävla tiden, man skulle bli mer överraskad om nåt verkligen gick vägen för dem för en gångs skull. Känns som att de har försökt dra ut på 2 timmars innehåll till 22 avsnitt genom att lägga in motgång efter motgång.. Hoppas att manusförfattarna visar lite fantasi i säsong 2. Men jag blev glad som fan när T-Bag blev av med handen. Hoppas dock att han är med i nästa säsong också. Vilket han lär vara.. Gamlingen dör av ett litet skärsår, men T-Bag klarar sig lätt på 1L blod i kroppen..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Dom lyckas ju alltid trots motgångar, så det är inte så värst mycket till cliffhanger känner jag. Men jag tar tillbaka det jag sa, hade fan varit skönt om det slutade med att dom satt på planet, just pga det caliber sa om motgångarna...har helt klart blivit för enformigt och förutsägbart. Och ja, fan va skönt att t-bag fick vad han förtjäna. Vem tror ni åker dit först, psykopaten eller T-bag? någon av dom kommer att åka dit.
tror att T-bag torskar
Snitchen klara sig fan bäst... DOm kommer bli bustade eller lämna in sig pga att hon advokaten tvingat dom , avslöjandet av brodern kommer vara nyckeln till frihet och jag tror juryn kommer släppa michael o linc och sätta dit staten (presidenten,o hennes meedhjälpare) så kommer allt sluta , vad jag tror.. nån som har exakta datum på när S2 börjar ?
ROB
ROBA - även om de inte hade flytt så hade inte Michael släppts, bara för att hans bror är oskyldig så är inte han det. Plusa på att de flytt från ett fängelse och ingen av dem kommer frias bara för att han nissen är vid liv.
T-Bag vet juh vart pengarna ligger, så åker han dit lär han bergis tjalla!
hehe körvspa
Haha, jag älskar att Snitchen faktiskt kommer klara sig. Eller, det verkar så iaf.
Caliber: Gamlingen dör av ett litet skärsår, men T-Bag klarar sig lätt på 1L blod i kroppen.. Så den gammla mannen dog av ett litet skärsår? Det var en rätt lång glasbit, djupt sår och så var han redan rätt gammal. OCH han hade det där såret i flera dagar och plåstrade aldrig om det. Kom nog endel smutts i såret med. T-Bag tappade nog inte 1L blod häller.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Fan va gullig haywire var och jag grät fan några tårar när doktorn låg sådär med tända ljus och helt blå. Fan jag ville ju ha henne.. men som sagt så lär hon inte vara död. Riktigt apigt med cliffhanger på det där sättet.. Man hade ju inte kunnat motstå nästa säsong ändå. Fan dom kan väl vara lite schyssta och bara släppa en litet teaseravsnitt med typ snitchen och heywire. och lite naket med doktorn kanske...
*spoiler* fan vad arg jag blev att det ska förstöras så mycket hela tiden, bara motgångar! nu måste dem verkligen åka dit.. dem va ju helt omringade.. eller så kanske SNITCHEN kommer med en bil och hämtar dem i sista sekunden? va tror ni händer?
Var det bara jag som skrattade när haywire stal cykeln?? haha han är så sköööööön.. Tweener kommer bergis åka fast. Gahh jag står fortfarande fast vid att C-Note MÅSTE klara sig och leva lyckligt med sin familj forever ever ever eveeeeeer..
hehe, jo Haywire på cykeln med hjälmen var skitgulligt =) mYspersSon Poängen var att T-Bags skada är mycket värre än gubbens, men att T-Bag förmodligen kommer att överleva.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
hahahaha shiiiit vad jag ÄLSKAR PRISON BREAK
Caliber Men gubben gick ju iofs och blödde i typ en hel dag. T-Bag kanske lappar ihop sig prydligt och proper så att han överlever.
haha man var ju ett nervvrak under hela dom 2 sista avsnitten undrar hur dom tar sig ur det där nu
va fan sista avsnittet var inte alls så bra... den som verkade komma längst var ju whiggan . som kom ända till st louis. och mentalpsyket som kom på cykeln.
Skitgrymt avsnitt, gillade inte avsnitt 21 men det här var riktigt tungt!
alltså psykot tveener? kommer garanterat åka fast direkt, han är så jävla dum i huvet och bara cyklar iväg snitchen kommer klara sig, skönt som fan...han är den som är mest säker hur fan de ska gå för dom andra fattar jag inte, för dom är omringade av polisen, planet stak och dom har bara en liten pistol, springa nånstans lär dom ju inte kunna för dom är som sagt omringade, det enda jag kan tänka mig är att planet vänder tillbaka
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Jag tyckte det var ett av de sämsta avsnitten i serien hitills. Det var inte alls samma spänning som de tidigare har haft och som är kanske den viktigaste grundpelaren i serien. Det fanns verkligen inte samma intensitet och oförutsägbarhet som tidigare. Men en del intressanta twistar som den med presidenten kom fram, ska bli kul att se hur det artar sig samt att Lyncons ex (veronica?) fick tag på snubben i slutet. Sen var det ganska ironiskt att alla utom gruppen på väg mot flyget klarar sina rymmningar bättre även om psykfallet på cykeln kanske inte klarar sig hela vägen. Hade faktiskt hoppats få se dem komma med planet och sen att det hade skett ngn olycka innan de når mexiko och tvingas nödlanda och jakten återupptas eller något. Pallar inte med att de åker in i finkan egen, vettefan om jag fortsätter titta då.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Peter stormare avslöjade ju i någon intervju att nästa säsong inte kommer utspela sig i finkan utan då är de på rymmen! Så mycket springande lär det bli.
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
Tycker det var synd att doktorn dog. Om nu hon gjorde det...
rök miljövänligt, rök grönt
Del 21 var MYCKET tyngre än 22:an...
Alltså även om Veronica har hittat killen så blir de nog svårt att bevisa att han är där för de e ju systern som är president hehe. Men jaja kanske. Ja tror dem klarar sig från Polisen med nöd o näppe, möjligen igenom att han pappan plockar upp dem. Om inte så åker dem garanterat in men Lincoln blir möjligen frisläppt och då kommer de bli omvända roller igenom att han ska få ut sin bror. Nåt sånt är säkert möjligt. Men de va spännande som fan, hjärtat slog snabbare än normalt.