|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Jag såg en japansk animerad film om en tjej som börjar jobba på ett gigantiskt spa(?) för att rädda sina föräldrar som förvandlats till grisar. Filmen innehåller också någon sorts ond häxa med en jätte bebis. Jag tror det gjorts en likande film om något flygande slott (har inte sett den dock).
Någon som vet vad jag pratar om?
Thou shalt not make som noise for Detroit
|
|
|
|
|
|
nicolas
ja. tack så mycket!
Thou shalt not make som noise for Detroit
|
|
|
|
|
|
Vad heter filmen om en snubbe som är livvakt åt en liten överklass flicka som heter Pita och blir kidnappad osv.?
kikk ass
|
|
|
|
|
|
Vilket simpsons avsnitt är de bart och dom fixar falskleg och hyr en bil och åker iväg på nån roadtrip grej? :P
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
|
|
|
såg en film för många år sen som ja vill se om igen.. kommer ihåg att de var ett gäng män som typ betalade en del pengar för att jag en människa i skogen.. så hade dom typ kidnappat en kille som ja tror hette Jason.. har för mig de iaf..
och sen i filmen så lurar han dom typ o ser skålar med huvud i :P
nån som vet vad den kan tänkas heta? =)
vafan.. skit i de du!
|
|
|
Vad heter låten i reklamen till "Rosa the movie"? ^^
|
|
|
Jag såg en film när jag var liten som jag har tänkt på en hel del den senaste tiden.
Det är en film som utspelar sig i Holland tror jag. Eller kanske Tyskland. Den handlar om en kvinnas liv, hennes mamma dör, och kvinnan i fråga föder en dotter vart liv man också får följa. Dom bor i en liten by på landsbygden, och "adopterar" en flicka som bli våldtagen av sin bror. Dottern blir lesbisk, men vill även hon ha barn..
Kruxet är som ni kanske förstår att jag inte kommer ihåg vad filmen heter. Jag skulle bli överlycklig om någon visste vilken film jag pratar om!
|
|
|
Var dålig aktivitet här på senaste.. Tyvärr vet jag inget om den filmen.
|
|
|
Vad är det för tips du vill ha, vad det är för låt?
Kanske Queens of the Stone Age - Go With the Flow
He Who Professes The Faith Will Excel: And To Whatever You Accustom Yourself You Will Grow Accustomed To. <br> Blessing To The Reader
|
|
|
Vilken film? belöning utlovas en svensk film, 80 eller 90-tal. en pojke rymmer från sin familj typ, och blir en skogsunge och sysslar med vapen och sånt. i slutet blir han typ tillfånatagen och hamnar på psykhem
|
|
|
more details, hittar ingenting med den infon du gav
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
|
|
|
|
|
|
thelocaloaf> skön du e. tack så mycket. belöning kan du ju glömma...
|
|
|
hahaha
He Who Professes The Faith Will Excel: And To Whatever You Accustom Yourself You Will Grow Accustomed To. <br> Blessing To The Reader
|
|
|
|
|
|
såg delar av en sci-fi serie som verkade utspela sig i sydafrikas huvudstad, där det fanns 3 "dimensioner"/"världar" whatever, som var lika fast en var rätt dysotopisk med gigantiska företag som styrde, en var rätt mycket som här och en var rätt utopisk. Huvudpersonen var någon fd polis eller så som kunde se igenom dessa världar, och kom från den dysotopiska världen in i den som var rätt lik vår. Han försökte komma tillbaka till den dysotopiska världen. Någon som vet vad jag snackar om?
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
|
|
|
Filmen jag söker är från 2002+
Den handlar om en kärring som bor med sin gubbe ute i nowhere. gubben är stum och allmänt creepy och behöver hjälp att ta sig från punk a till punkt b eftersom han är förlamad eller något. kärringen anställer då en hemhjälp som är filmens hjälte
vill inte avsluta för mkt men den handlar om vodoo och trams. gubben vill heller aldrig kolla i speglar.
vad heter denna film? fett sugen att se :)
tack på förhand
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
|
|
|
|
|
|
tank jooo
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
|
|
|
vad heter filmen...... den handlar om ett gäng skatare. Adam Broody från the oc är med i den.
Wordlife no doubt baby
|
|
|
Här är alla filmer Adam Brody varit med i, tänker du kanske på Grind?
|
|
|
tja!
söker titeln på en film som handlade om gigantiska robotar som slogs i en tävling. Robotarna styrdes av männsikor som gick i i de. Filmen utspelades typ i öken. Vet att det är en skitgammal film. Någon som vet?
Sup Now...
|
|
|
hehe tror jag hitta..filmen heter Robot Jox ifall nån vill veta.
Sup Now...
|
|
|
Office Space
|
|
|
Jag söker efter en film här som jag såg för typ 10 år sen på tv. jag tror den är från 90-talet (verkar vara det). det jag kommer ihåg från den är följande: nånstans i usa så är det typ nåt slags skådespel för en hel stad, skådespelet är mellan cowboys och indianer. allt skall vara lugnt och städat men någon har typ bytt ut en fejkkula i en pistol mot en riktig vilket slutar med att en "vit" cowboy dör... därför flyr 3-4 indianer. det är ungefär vad jag kommer ihåg, sen fanns det en till scen där en gammal indian i den gruppen är på väg att dö så han lägger sig ner för att de vita ska tro att han e död, men han e inte riktigt död så han lyckas skjuta nån/några där...
shit detta blev enna långt, men hoppas att nån känner igen det?
|
|
|
jag såg en film för några år sen på ettan eller tvåan.. den handlade om en snubbe som föddes på en båt år 1900 och han fick därför heta 1900. han lämnade aldrig båten utan jobbade där med att spela piano, vilket han f.ö. var grym på.. jag vill gärna se om filmen så jag undrar vad den heter..
fyfan vad jag e smart!
|
|
|
|
|
|
Såg nån skön fransk dramaserie ganska länge som visades på 1an eller 2an, kommer inte ihåg vilken kanal av dom två det var.
Iaf så handlade det om att det var nån snubbe som hette typ Valmount eller nå som lekte med tjejernas känslor, typ hade sex å utnyttjade dem, låtsades helt enkelt vara förälskad i dom tills han krossade deras hjärtan. Han var en jäkla player om man säger så :)
Men på slutet av serien hittar han ett tjej "offer" som han ska bli förälskad i och sedan göra slut och krossa hennes hjärta men han blir på riktigt förälskad i henne och gör allt vad han kan för att få henne.
Serien är precis som En djävulsk Romans, samma handling typ.
Live Hard, Die Young
|
|
|
Jag såg en film igår med några, det var typsitk ghettofilm där skådespelarna var afro-amerikaner, det enda jag minns var att den onde snubben kallades för "Big Meat".
Själva ploten handlade om att en tjuv stjäl en annans bil som var far till en dotter som satt i baksätet.
|
|
|
ÄR DET NGN SOM VET VA FILMEN HETER DÄR EN LÄRARINNA PIPPAR ME SIN ELEV TYP RELATIVT NY! HAR LETAT I MÅNADER FAAN
Mammas pojke
|
|
|
|
|
|
Hultin P19Och ni andra. Den franska fina filmen om det utmanande paret som jag sökte längre upp i tråden hette Love me if you dare, eller Jeux d'enfants. Lade upp en tråd på filmtipset.se och efter 30 min hade jag svar.
Fried little fishies
|
|
|
Söker en film jag kollade på mycke som lite. Den handlar om en pojke som slår i huvet och svimmar på ett bibliotek och drömmer att allt börgar leva och han blir täcknad. Han hookar upp med några levande böcker också. Mer minns jag inte men jag hoppas någon vet vilken jag menar.
Tack!
Wordlife no doubt baby
|
|
|
|
|
|
Letar efter två rullar: *Den ena är en äldre komedi,high-school film,som handlar om en kille som hittar någon konstig juice bakom en tavla i skolan.Juicen gör att han kan få objekt att flyga genom att bara kolla på dem. *Den andra filmen är nyare och handlar om 3 (?) killar som går i skolan och håller på och ska spela in en porrfilm i källaren hos en av dem.En av tjejerna som ska vara porraktris blir misstagen som en av killarnas tjej,och tjejen som han då är kär i blir jättearg.
någon?
|
|
|
|
|
|
någon som vet vad det är för tecknad serie, med en unge som har as mörk röst. en hund och pappan är soldat och grejer. har det på tungan men kommer inte på namnet :(
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
|
|
|
jag såg en film när jag var mindre, det var nån som kidnappa en tjej, tjejens pappa var typ president(?) eller polischef eller nått sånt.. sen börjar dom 2 tycka om varandra o shit, och tillslut efter polisjakt, så går han ur bilen, och har för mej att han låtsas ta upp en pistol, så alla poliser skjuter honom, inte helt säker på det sista, men hittar faan inte filmen :/
nån som vet? eller måste jag skriva mer?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Söker efter en film som ja såg för några år sedan. Om ja minns rätt så handlar d om 3 syskon som är judar och lever under nazisternas tid. de är 2 bröder o en syster, systern är äldst. Den minsta pojken var väldigt kristen o han ville vara som jesus asså typ dö för de andras synder. syskonen tvingas fly och bor hos släktingar (tror jag) och de spelar att vara polacker.
d va allt ja mins men hoppas nån där ute har sett den o känner igen den. Vill så gärna se den!
tackar BLESS
From delusion lead me to truth From darkness lead me to light From death lead me to immortality
|
|
|
Letar efter en film som min polare snackade om igår, han kom inte på namnet.
Handlar om att en snubbe (kompisen säger att det är Tom Selleck från Magnum) som kör genom öknen i USA och blir efterföljd av en stor svart lastbil. Gammal film och en thriller enligt kompisen.
Slutar med att lastbilen kör över ett stup, typ.. Tack i förhand
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
|
|
|
TACK!!!!!!!:D
|
|
|
Vad heter den sköna drum'n'base låten (eller dylikt) som spelades på alla "Bredbandsbolaget" reklamer?
|
|
|
*SÖKER VAMPYR-SERIE*
som skrivet, vampyr-serie är det jag letar efter. den är från början/mitten av 90-talet och utspelar sig i L.A. visades på 4:an 94 eller 95. inte så långvarig heller...
upplägget är att det finns ett x antal olika klaner och varje klan har sin speciella egenskap och det är en klan som styr skiten i stan. mafioso-type shit.
nån som kommer ihåg?
|
|
|
an d e ingen ide o skriva här
From delusion lead me to truth From darkness lead me to light From death lead me to immortality
|
|
|
Vilken är filmen:
Det handlar om en snubbe (En agent) som blir dödad typ just innan ett viktigt uppdrag och FBI:s eller något hittar en dubbelgångare som är typ 'thög/gangster' som dom måste lära att bli AGENT, erfaren och så vidare på bara några få dagar. Dom måste även lära han olika språk (eller iaf ett språk) tror det är nått som liknar ryska, vet inte riktit vad för språk.
Så denna dubbelgångare blir väckt skit tidigt varje morgon och dom försöker träna upp honom att bli exakt som denna FBI agent som dog. (tror han dog, rätt säker på det).
Huvudpersonen (Dubbelgångaren) Är rätt känd, men kommer inte på någon film han är med i just nu, tror han e med i New jack city (Crackpundaren som blir frisk). Han är mörk iallafall.
Funderat på filmen skit länge, du är guld om du vet vilken!
|
|
|
|