I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bigbrother 2006 -3

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2006-04-04 18:15
ursh anna gillar inte hon :) haha åå jessica is the beeeeest ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-04 19:38
boo är så söt <3
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2006-04-04 20:02
Fan va tuff Boo är asså. Fett soft!

Tommy och Robin är så jävla kåta, vafan sätter dom inte på varann för. Fula ankungar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-04 20:04
skulle kännas skönt om gabi åkte.. men det skulle också kännas skönt om "pappa thommy" skulle åka också

2006-04-04 21:41
boo borde vinna allt! första killen jag tycker är söt och är stolt för det haha

2006-04-05 01:20
Trist att Jessica inte är nominerad. Föräldrar till 10-åriga flickor bör visserligen vara jävligt glada just nu, men deras telefonräkningar lär nog skjuta i höjden senare i vilket fall som helst.

Boo är fett skön, men eftersom my nigga Anton är borta finns det ingen skön jävel kvar i huset (förutom Boo då) och det enda dom visar är trots allt den dynamiska skabb-duon Jessica och Gabriella.

Men men, det är nog ganska klart vem som åker ut redan nu.
Hejdå Skabriella.

2006-04-05 02:54
EhsanK P20

Vad är det som får dig att tycka anton är "skön" ? ..

han är ju ständigt jobbig, han följer efter carina 24/7 när hon inte ens vill se honom. han kan inte ta ett nej.

Sen när han försöker leka dr phill vad är det liksom:/.

Boo är skit skön, synd att han inte kommer få vara kvar lite längre, han verkar trivas som fan här. Det är lite synd att han inte kan släppa loss som han vill då han måste som han själv sa representera ett land.

Tyckte det var jävligt bra sagt av honom.

Undra om den där kinesiska tjejen har pratat med boo något om vart dom kommer ifrån osv hehe.. man får inte se det:(

2006-04-05 13:22
spöket P23
Jag tror att du överdriver.

Tråkigt att Jessica och Skabbriella aldrig blev nominerade mot varandra. Det hade varit kul.

2006-04-05 13:37
mm sant då hade skabbi fått gå hem med svansen mellan bena :D
SKU - SKU - SKULASON!

2006-04-05 13:50
undrar en sak
ni vet anton fick ju ha bindel när han åkte till thailand, men tror ni verkligen han fick ha bindel UNDER hela resan? låter lite omöjligt fall han t.ex ska pissa, eller äta sin mat?
vad tror ni? tror ni bara dem filma när han hade bindel?

2006-04-05 13:55
hahah klart han inte fick ha bindel .

han fick säkert ha det när han var på arlanda för han inte skulle få veta vart han skulle åka. Men det är inte svårt att höra var han ska osv...

Jag börjar bli jävligt trött på robin, han är verkligen som en 14årig kille som försöker imponera på en tjej i hans klass riktigt pinsammt .
Och sen att han går runt och slår jessica hela tiden galet jobbigt..

nej jessica är inte heller någon rolig story hon e jävligt barnslig nu vill ja att hon åker ut fan ..

Gabi , Jessica , Robin , Thommy dom ska ut först av alla nu tack.

2006-04-05 14:05
Nej nej nej .. varför har samuel gjort en mohak frisyr tror jag det heter? .. sån där punkarfrilla fy fan vad pinsammmmmmmmmm

2006-04-05 14:24
vad pinsamt att TITTA på big bag of bullshit
7 words of Love:
"JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE"
HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI

2006-04-05 15:27
haha han kanske fick ha svarta rutor så han inte kunde se ut ? ;P elr så fick han läsa alla tidningar och veta vad som händre ;D haha .,- ursh missar det idag :(

2006-04-05 18:50
spöket P23
snacka om vara insat i det hela.. det kallar jag pinsamt..
Peace

2006-04-05 20:18
fan va skämmig samuel är azzå

2006-04-05 21:56
va hände idag ? missa

2006-04-05 22:29
Fest_Millan F21

therese och malin? gissar jag på iaf^^
Skyll inte på mig, jag rösta rött.

2006-04-05 23:28
Bara jag som tror att kristian kommer får ett mycket bättre liv efter sin vistelse i huset där, kolla på sånna dom e ju helt galna vad det än gäller, bara dom e kända! elelr käller de bara kineser o sånt?
BAHA!

2006-04-06 01:55
Om Skabbriella inte åker ut på söndag blir jag väldigt överraskad.

2006-04-06 02:29
sjukt stor avsmak man fick för gabi idag alltså. först ställer hon äckliga diktatoriska krav på samuel, sedan ljuger hon honom rakt upp i ansiktet. UT!

ju mer jag tänker på det, desto mer inser jag att det nästan inte finns nån jag kan tycka är ok i BB-huset typ. stör mig som fan på alla, och tycker alla är idioter. nästintill. kan t.ex knappt komma på en enda värdig vinnare.

linn, gabi, jessica, robin och thommy skulle jag vilja ha ut omgående.

i dagsläget är förmodligen danne eller anton min vinnare.
skriv kort, helst inte alls

2006-04-06 02:49
Hur kan man låta sig ägas av en person så mycket som gabi äger samuel:/ ... det är kärlek för er äkta kärlek (från samuels sida)

2006-04-06 03:07
Tycker Anton förtjänar och vinna årets BB.

Jessica = kvinnlig Dennis(förra årets deltagare, om jag minns rätt :P)

2006-04-06 09:18
Varför kan inte kråkorna låta Lilleskutt's grönsaksland vara ifred?

2006-04-06 11:06

2006-04-06 13:52
Hahaha.. varför gör man Hittler tecken när man sjunger national sången haha .. tycker synd om jessica speciellt..

2006-04-06 13:55
haha sååå patetiskt om det är snat
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2006-04-06 14:53
Antoon förtjänar 1mille !
ROB

2006-04-06 15:03
hela serien förtjänar att läggas ner =/
Opinions are like rap careers, everybody's got one.

2006-04-06 19:05
jag vill hugga samuel och gabi!
samuel vill jag hugga för att han är så jävla blind!
fattar han inte att hon LEKER med han? hon trycker ner han!

och gabi för att hon ska leka så jävla överlägsen sen att hon är från samma land från mig skäms jag över! hoppas hon blir nedslagen av någon skön brud när hon åker ut ur huset.

2006-04-06 20:00
skulle göra rätt mycket för att få va i boos skor där alltså.. jävla lyxthai!
Skyll inte på mig, jag rösta rött.

2006-04-06 20:37
boo är ju madpimp :D

2006-04-06 20:59
Boo is the man!

2006-04-06 22:43
tror ni dem kommer visa dem delarna i thailand?

2006-04-07 00:22
jessica är seriös.. men det fattar inte robin .. tycker så jävla synd om honom, han är fortfarande ett barn. och jessica är inte bättre själv.

2006-04-07 01:18
spöket, Robin gör till sig.

2006-04-07 01:38
Den där Robin skämtade väl? Dom är ju trots allt bara barn..

2006-04-07 01:42
Sedan vore det skönt om Anton kom tillbaka NU plus att Boo får stanna. Då är det skön TV.

Sen så tycker jag att dom kan slänga in mig i programmet. Då kan jag spöa skiten ur Skabbi och sen bli diskad, och hon lär ju bli utröstad så alla blir ju nöjda.

2006-04-07 13:54
hur gåre för jessica haha
SKU - SKU - SKULASON!

2006-04-07 14:26
känns som man gillar Anton mer nu när han varit i Thailand och man ser hur vänlig han är med dem, han skulle inte ens kunnda döda en fluga.. trevlig snubbe

2006-04-07 14:37
brat anton, blöh!

2006-04-07 14:41
alla verkar ha glömt hur jobbig anton är.. hur förföljd carina blir av honom hela tiden hur jobbig och gnällig han är..

ähh ge det några dar tills han är tillbaka så ska ni se att han blir jobbig igen.

2006-04-07 14:55
När kommer anton tillbaka? fan nu har man missat massa big brother..=/ fuck..

Men jag hoppas verkligen att gaby åker på söndag.. hon e väl nominerad?
Va tror ni om att jessica å robin ska gifta sig då? Tror ni dem menar allvar, eller för att tittarna ska vilja ha kvar dem? E sjukt nyfiken på jessicas cellprov också..tycker synd om henne. jag tycker att jessica eller samuel e värdiga vinnare... carina e oxå go=)

Men den där gaby asså.. ta bort henne asså.. skicka henne till nån liten ö nånstans ute i intet

2006-04-07 15:12
Drömscenario:

Robin och Jessica bestämmer sig för att gifta sig i live-sänding på söndag. Alla i huset förbereder sig sig in i minsta detalj, mitt i allt vimmel skickar 5:an in post där dom meddelar att Jessica har obotlig bröstcancer, en obehaglig tystnad råder i huset, tiden stannar upp för en sekund men Jessica bara skojar bort det och Robin börjar skratta och stoppar upp ett finger i näsan på Jessica och börjar äta hennes snor, sen suger Jessica av Robin lite lätt, samtidigt störtar Muffe in på gården med en kniv och en ännu fulare mustach än den han hade när han blev utröstad. Typisk nog väljer kanal 5 att inte visa knivscenerna utan vi får läsa om dom i Aftonbladet istället under löpsedeln:

MASSMORD I BB-HUSET
ex deltagre blev svartsjuk
och hade ihjäl 9 personer.

Eftersom alla deltagare nu är döda får kanal 5 visa fortsättningen av Thailändska Big-brother dock utan svensk text...

2006-04-07 19:22
hahaha gifter de sig så kan jag lova att det kommer ta slut innan BB tar slut =P

2006-04-07 20:11
dem gör de för att få tittarna att inte rösta ut dem goddamnit!!!

2006-04-07 23:30
Menige-E P18
Hahahahaha klockrent :D

Folk är ju så efterblivna därinne att det är fullständigt sanslöst. Jessica, Robin m.fl. Och Skabi blev ju ännu skabbigare efter kvällens avsnitt. Vilket äckligt luder. Jag förväntar mig att hon får minst 80 procent av rösterna på söndag.

2006-04-07 23:45
Tur att Samuels dotter är alldeles för ung för att fatta vad han håller på med asså...

2006-04-07 23:45
haha samuel äger för fan

2006-04-07 23:54
Samuel for fuckin' president! + fet bigup till Carina som verkar vara den enda inne i huset som fattar hur Skabbi mindfuckar Samuel... Kvällens avsnitt av Bigbrother kommer gå till historien som det enskilt bästa av tv-underhållning genom tiderna. Det börjar fan bli Shakespeare klass därinne nu. Samuel förgås av obesvarad kärlek och drivs längre ner i vansinnets otäcka spiral, fett intensivt alltså. Frågan är hur de ska lyckas toppa detta?