ja samuel e grym han med ;)
Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!
jag tappa samuel på min lista när han va en sån jävla toffel efter gabi.. en tönt som skrattar fult
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han var kär!!!
Samuel är fan skämmig. Har en dotter å allt fan... Iaf, ut me Linn dirr
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker synd om samuel..kärleken e blind.. men han kanske borde tänka sig lite för.. han har som sagt barn osv... knullar, pissar på golvet osv haha men jag tycker fan ragger e en värdig vinnare ;P
håller med.. jag skulle vilja hellre se en människa vinna som kan spendera pengerna på ett vettigt sett en att ge en pantad vann människa dem.
sry e trött men d ska vara "än att se en pantad människa vinna dem" :D nu är det jag som är pantad hahah
Jessica är varken snygg eller har fina bröst.. Varför säger ingen åt henne att klä på sig? hon ser äcklig ut. Jessica SKA inte vinna detta, det är dax för henne att åka hem nu (om hon ens har ett hem?). Värdig vinnare är raggaren ja det räcker så .. PS. tatiana lämnade BB huset. 4nya kom in. Men dom 4a skulle fortfarande ha kommit in även om tatiana ej lämnat huset.. Vad händer/hände med hennes plats? Varför kan inte muffe ta den?
Linn får 47 % o dom andra ganska lika..
ROB
Ragger ska vinna! spöket Måste tjejer ha "perfekta" bröst för att få lov att visa dem?
"Not fuck myself in the head with stupid men"
PataDa59 Orangutangbröst? Shit, är ni så skadade att ni kräver opererade bröst?
AMEN!!!!
jessica är heeeet :D inget annat
SKU - SKU - SKULASON!
Victoria F24 Perfekta bröst?... Jag tycker inte att tex carina,eller anna(tror ja hon heter) har perfekta bröst.. Hatar silikon tycker det är plastigt och falskt.. gillar naturliga bröst alltså inte överdrivet stora. Men om du själv tycker att jessica har fina bröst då tycker jag du ska kolla dina ögon.. hennes bröst är bland dom fulaste jag sett på tv eller i livet. små bröst med 1meters långa bröstvårtor.. :/ Vem kan tycka sånt ser attraktivt ut:/?
haha herregud... Jag tycker absolut Carina e den vackraste tjejen där inne.. å snyggaste killen.. hmm..de vart faktiskt lite svårare. Anton ser väl bra ut... hmm.. Men Ragger e bäst, fan va jag hoppas att han vinner=)
Fest_Millan F21 Om du har sett programet så förstår du varför vi disskuterar bröst:)..
spöket och PataDa59 Som tur så har ju alla olika smak men jag tycker att det är tråkigt med personer som ni som häver ur sig så dumma kommentarer om någons kropp bara för att den inte faller just er i smaken.
bigbrother är inte så coolt!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
jag säger såhär en gång till.. Jessica e en snorunge som gör bra Tv, sure... men hon är inte en värdig vinnare.. vafaaan gjorde hon i diskvasken idag???
Hon badar i vasken för att få uppmärksammhet inget annat. Hon är ett barn som springer runt och skriker och tror hon är söt. nej tack.. Duscha kan hon göra på morgonen Mellan ................? finns gott om varmvatten, finns ingen anledning att "bada i vasken".
Liyah F19 Läs det spöket P23 skrev sist, han har faktiskt helt rätt. Och jag tror inte att ALLA "älskade" henne i början heller.. och är det en "fin" sida hos henne att hon gör TV? Finns dom som gör TV men som ändå inte beter sig som apor.
hon är skönt ju.
SKU - SKU - SKULASON!
dom diskar gö i jessicas röv nu
ROB
Bingo Rimér och Angelica från BB har tydligen gift sig i Las Vegas. Haha, jävla nollor. haha nä ?! det kan du inte mena ? haha fan va patetiskt,
SKU - SKU - SKULASON!
Idag måste man se, när dom skickade in "djuren" i huset och deltagarna fick inte lägga märke till dom eller kommentera dom överhuvudtaget.. När hunden (lr var det kycklingen?) som stod och dammsög på Thommy när han ligger o sover. hahaha så jävla stört.
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
ja det får man fan inte missa, jag skulle inte kunna ignorera dom..
Gamla deltagare i dräkterna !!!!! 300
ROB
skulle inte förvåna mig, skulle vara coolt om typ olivier eller nån dåre hoppar ur kostymerna.. :P
Gertrud F22 haha lätt... lr.. de kan ju oxå va så att de e jokrar i dräkterna.. de tror jag.. =) fast de måste juu va jävligt kul å va i en sånn där dräkt där inne hahaha..å varmt...
hahahahahaahah säger jue att ohn e skööön!
hon e skön, men fett störig... Men skulle ändå inte banga på å softa me henne EN kväll=) Sen pallar jag nog inte mer
hahahah hon kan flyta ihop med oss fan :)
Gertrud F22 haha du får gäärna flytta ihop me henne=) Flytta me dig till norrköping så kan hon få va me muffe igen
hahaah fatta drama! fett nice!
Fan vilka underbara människor som är nominerade. Vem som helst kan åka ut utan att jag bryr mig det minsta. Yeah.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
LINN. Hon e lika ful som en från förra årets BB. Fan hette slynan... Hennes farsa är lika störig och ful som henne.
jaa hon den blonda äckliga jäveln??? från norrland ?
aa precis :D
vad fan hette hon då? TINA!!!!!!!!?
aaa hon var fett knas... :S
Har linn lämnat huset? eller SNACKAR HON SKIT som alla andra? om att lämna huset men aldrig gör det?.. hon sa ju igår att om hon blir nominerad så ska hon lämna huset.. varför gör hon inte de da? eller har hon de?
HAHAHAHAHAHAHHAHA haren :D:D:D. fy fan va gulligjävel, skrattar som fan här bort asså AHHAHAHA
hahahahhahhahahahahahaha fyfan vad bra med kaninen hahaha
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
AAGAHHAHAHAHAH DANNE :D:D:D:D:D
Tina kom knappast från Norrland med den dialekten, snarare Värmland skulle jag tro.
Uppdraget idag var fan det roligaste. Det var längesen jag skrattade så mycket. Kaninen och Danne alltså hahahahaha. Sen kom den där gula jäveln och flaxade på Antons säng när han låg där hahahaha shit. Riktigt sköna grejer.