ha haha vilka anna rasister hahahaha
Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!
nån här som kommer ringa in eller brukar ringa in o rösta?
hatar anton anton i big-brother är ett fruktansvärt kräk som går mig på nerverna nått otroligt. Speciellt när han står och sjunger "you raise me up.." på fyllan efter att ha bråkat med bruden han aldrig kommer få. Eller som när varje gång skall förklara hur han mår när inte en jävel har frågat. "ja men jag är den som har kontroll över mig själv hela tiden". Eller som när han står ute i regnet och speler att han är så jävla ödmjuk och älskar att känna dropparna slå på hans "fake spray on tan" skit i huvet och säga, "fy fan vad gött det här är"..
http://www.homage.nu/
Maniack: Erkänn, du tycker han är snygg.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Jessica gör väll bb lite intressantare, men UT MED HENNE FÖR I HELVETE! , hade jag vatt där inne så hade hon nog fan rykt till slut, hon skriker hela jävla tiden, såg ni igår? va nära att stänga av tv fan!
BAHA!
men vilka äckliga mäniskor som le piss ipoolen :S
nä till helgen är det nog thommy som ryker.
skriv kort, helst inte alls
ja det får vi verkligen hoppas, jag tror inte jag vet nån som gillar honom och då måste det betyda att nåt e fel eller så är det jag o mina vänner som e konstiga :P
han är ett sånt otroligt jävla kräk helvete
http://www.homage.nu/
skärpning...thommy sätter jessica på plats, han ska vara kvar.
!!!
NEJ DET SKA HAN INTE
bara linn åkeR
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag vill att alla åker uton jessica o ragger . slut
Producent
2006-04-20 18:10
jessica e värre än en 5 åring....måste vara nått allvarligt fel på henne...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Maniack P18 Tyst. Som någon skrev, Tommy sätter Jessica på plats, sånt gillar vi. Men Tommy får gärna åka efter att Jessica har åkt.
hahahahahahaha FY FAN vilket bra avsnitt....jessica blir helt galen.... hahhahaha.. GO THOMMY!!
!!!
Haha vad sa han ens..? Crazy bitch.. Hahahaha hon är så jävla löjlig som ska gå och "gråta" ensam i ett av sovrummen efteråt, bara för att få sympati från tittarna. Fan, jag börjar digga Thommy nu. SÄTT PSYKOPATEN PÅ PLATS!
Asså hade jag varit Jessica hade jag kastat pinjäveln i huvudet på han ! Hade aldrig börjat gråta hade gått och kasta saker i han alltså ojoj. Och snälla varför klagar ni på Jessica? Jag tror fan hon är den enda som är sig själv till 100%.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
langa upp doggyrullen då ;)
det finns en chat! missa inte den...
"Hade aldrig börjat gråta hade gått och kasta saker i han alltså ojoj. " Kastat PÅ honom tror jag du menar. Och isåfall, ja, det hade ju varit moget av en 22-åring att kasta kub-spel.. Är inte lätt att vara sig själv i det huset heller, så jag skiter i om folk inte är sig själva till 100%. Thommy är så nice :) Asskön snubbe.. De andra är bara för mesiga för att tåla honom. Jessica verkar inte vara så van vid kritik heller.. Hon står ju inte ut med nånting. För det lilla av diskussionen jag hängde med i verkade ju inte vara så väärst.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Blir lika förvånad varje gång jag träffar på människor som Thommy. Vad fan sysslar han med? Den dryga stilen han kör är inte rolig för fem öre. Killen kan inte ha mycket vänner hemma. Han tjatande om sina 400 brudar börjar bli ganska trist också, vem fan skryter om en sådan grej??? Det är väl nice för honom att han knullat runt lite, men det blir ganska billigt att sitta o snacka så mycket om det. Hade jag själv varit i huset hade jag satt honom på plats ganska fort.
det posetiva med thommy är att hans tatuering är så jäääävla fet! bara jag som tycker det?
Ferm P22 Sluta va så mesig. JAG tycker han är rolig. Sen så har jag inte hört honom snacka om sin knullsiffra på ett bra tag.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
snajjterboll_ F-1 "Och snälla varför klagar ni på Jessica? Jag tror fan hon är den enda som är sig själv till 100%." Det påstod Jessica också, MEN varken hon, eller du, känner/kände någon av deltagarna innan dom gick in i huset, så hur ska du kunna veta det? Jävla dagisgissningar och påståenden. Thommy må vara en dryg pajas, men den här gången satte han henne på plats, och det var ruskigt underhållande att se. Orka lipa och slå på saker för att snubben vägrade att avlägsna sig från rummet. Moget. Thommy vs. Jessica 1-0
hahahahah TOMMY påstår att han har legat me 400 tjejer hahahah shiiit en killen måste leva i en dröm allså! 400?? har han någon aning om hur mycket 400 olika tjejer e?? som han gör bort sig han måste fan vara MYTOMAN juh!
jag e så RAK att du blir SNE!
klart man drar raketer att han har tex legat med 400 pers.. annars skulle han aldrig kommit med i BB så ful som han är.. helt enkelt en självklarhet
Ni är fan offer hela högen, sluta titta på den där jävla smörjan.
såg 2 minuter på ett program sen bytte jag kanal.va de mest patetiska jävla skit jag nånsin sett.. fattar itne hur folk kan titta på de där... dax o kolla över flickvännens tv vanor :D
det är underhållande att se andra personer göra bort sig så mycket.. jag kanse inte har nåt liv men kul e det iaf :)
hände det nått spektaulärt igår eller ?
SKU - SKU - SKULASON!
det har varit bättre dagar
varför har man inget liv om man kollar på BB? men man har det om man kollar på tex lost. underhållning som underhållning.
!!!
nej absolut inte, jag ahr inget liv, jag är på jobbet o hemifrån 12 timmar om dan, och det ända man vill göra e att se bb :P
jaajajajajjaja jessica, det räcker nu...vänligen håll käft eller lämna huset...hur svårt är det att undvika en snubbe om man inte tål honom....det handlar inte omhur thommy är (han må vara ett svin) utan mer att jessica inte tål andra dryga/krävande personligheter...det var exakt vad som hände med gabriella oxå
hoppas jessica åker ut snart.. trött på den där jäveln .. thommy är för bra. han sätter alla på plats verkligen .. Anna tror hon kunde ¨kyssa thommy hahah patetiskt att hon ens försökte.. spelar ingen roll om han har knullat 400pers han spottar på såna som henne fan han äger.
hey
snöppslukere... jovisst e hans ölmage härlig (...) men ja förstår inte varför alla störde sig på malin(?) (den svartklädda och stora bruden)på grund av hennes vikt och att hon va så äcklig just därför.. men aja.. reflekterar bara över det du skrev..:)
höhöhöhö nu grinade jessica om att carina har allt.
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
HAHAHAGAGAHA DANNE VILKEN JÄVLA SVENSK MUPP
tror folk missuppfattat Thommy lite. Människan vet vad han talar om. Jessica är ett barn och skall behandlas därefter.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
S-oteric P19 precis som man brukar säga "saningen svider"
jessica söt??? hon bara gnäller och skriker och klagar hela tiden....söt????
Tommy har helet rätt i Jessica konflikten, Robin har växt som fan. Uppfattade aldrig vad Danne och Carina tjafsade om i slutet? Information tack.
Fest_Millan F21 Varför gillar nån Thommy som ägnar sitt liv åt att såra människor och att ha en attityd som säger "Jag är störst, bäst och vackrast"??? Jag tål verkligen inte honom!!! Han tycker ju om att såra Jessica så mkt han bara kan!! Det var snarare Jessica som sårade sig själv. Sårade han henne bara för att han vägrade att gå ut ur rummet? Fett löjligt, Jessica fick vad hon förtjänade, och ändå gjorde Thommy INGENTING. Och nu till andra grejer: Uppfattade inte riktigt vad Carina har sagt som gjorde Danne lack, någon som vet?
de där med att Daniel blev arg och sa att han skulle vinna skiten.. men carina tog de som att han såg sig bättre än dom men han ville ba peppa sig.. och lite spriit så vet ni hur de går
ROB
och här samlas då whoa's intellektuella elit dagligen, eller?
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
haha ja danne överreagerade ju...milt uttryckt...det var lite synd om carina som bara blev väldigt ledsen liksom sen en annan fråga, hur mkt får dom att dricka på festerna egentligen?
sen en annan fråga, hur mkt får dom att dricka på festerna egentligen? Tills ölen tar slut?
Walking the street of dreams
hahahah precis dom får ju en viss mängd öl och cider.. så delar dom upp dem.. sedan bjuder vissa på varandra så blir vissa lite mer packade än andra hahah
ja men hur mkt får dom per person? det är ju ganska intressant att veta hur vissa kan bli helt cp-fulla när det t.ex inte serveras sprit längre