för att citera mig själv "observera att nu kommer rikard ägna 2-3 dar åt att sitta o deppa o säga att "det är piss" igen" och mycket riktigt, i dagens program är han igång för fulla muggar och sitter dessutom och svär över anton...dålig stil...check yoself
skriv kort, helst inte alls
Ja vill ha tillbaka samuel och jag kommer inte kolla något mer på dedär skitprogrammet, ingen underhållning utan han!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
man kan bara drömma om att jessica åker ut och robin kommer inte ens bry sig, han vill vinna och han har sett jessica hittils som sin väg att stanna kvar, vi får se hur det blir när hon åker
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
hoppas jessica åker denna gång.. fan vad skönt det skulle vara.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
linn måste iaf åka :F
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Asså jävla mupp Raggarn är...
Det är väl rätt så uppenbart att Jessica kommer att vinna Big brother, om hon inte tvingas lämna huset av ngn anledning. Jag sätter min högra fot på att hon, ragger, carina och anton kommer till final. Då kommer även carina banga på anton för fulla muggar och alla blir glada.
Walking the street of dreams
richard fattade inte antons poäng under byggveckan heller, det var det som var så jävla störigt. anton påpekade ju - helt riktigt - att richard ditintills visat jävligt bristfälligt engagemang, och att han därför tappade pondus när han väl hamnade i en ledarroll. seriös när det passar, ungefär, och det tycker jag är för dåligt. det finns dom som tycker att richard ska vinna hela skiten, men utöver det faktum att jag tycker att det är fel att ge priset till en bakåtsträvare med homofobiska åsikter rotade i en annan tidsera, så tycker jag att hans attityd i huset och uppgifterna är tveksam.
jessica ar bara en javla puppy som borjar grina for att hon inte kan skramma ivag thommy med sitt skrik och grat som hon kan med alla andra. kan ligga nått i det faktiskt.
SKU - SKU - SKULASON!
haha Nalle till Thommy: Är du bartender eller?. Ja man kan tro det. hahaah så jävla skön..
Diggade bilden Nalle delade ut till deltagarna haha Snubben e så slut i huvet. Undrar om hans barn blivit lika skadade?
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
gillade richards blickar...när dom hade sin patetiska undervisning
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Hahaha, jag kommer ihåg när nalle adopterade en 30-årig indier. Vilken jävla mediehora alltså.
Walking the street of dreams
hursomhelst bäddar ju veckans uppdrag för 1000 ggr roligare tv än att bygga en jävla lekpark.
jessica är största blondin muppen som vart me nånsin
Asså den där Thommy, är han efter Anton helatiden eller är det bara BB som verkar få det verka så?
haha aa så jävla tunga lines :D
SKU - SKU - SKULASON!
Soulchild P21 själv håller du på fjanton elle?..raggger e den sm e den kart värdigaste vinnaren därinne över huve taget..
en död moderat är en bra moderat
Anton är HET, Linn är ÄCKLIG och RAGGER SKA VINNA!
Credit crunch crunch baby
men motivera gärna vad det är som gör ragger till en värdig vinnare då? och bemöt mina argument om varför han inte är det.
Huh? du får la tycka vad du vill? bry.
Credit crunch crunch baby
jag pratade med casp.
Det finns inga "värdiga" vinnare. Däremot kanske det finns vissa som förtjänar att vinna mindre... Jessica ryker på söndag.
hahaha ROBBAN!!! sveriges största kändisgeni efter paolo roberto, respect will be paid
jag blev så jävla sur för jag var tvungen att dra efter 20min igår...så missar man robban hahahaha min fucking robinsson robban. va fan hände?? berätta gärna!!
and-one han satt och tradade om sina bravader med den svenska pressen och att dom betalade hans bröllop i vegas med hon farmen-ludret eller varfan hon nu var med. så du missade inget speciellt
SKU - SKU - SKULASON!
and-one P24 du kan ladda ner avsnittet och sluta gråta.
spöket P23> kan jag ta av din ratio fassybom
HAHAHA så jävla äg @ Anton och Danne xD. Fan va kasst att slynan vann tävlingen... fitta!
vilken kändis skulle Jessica vara?
www.unt.se/musikbloggen
va ?
SKU - SKU - SKULASON!
skulle inte jessica vara silverstett? eller va hon heter?.. Hon blev helt knäckt när hon inte vann hahah.. patetisk .. hon var inte ens lik eller något bara ful. Jessicas dröm är att bli kändis och åka runt på barturer och hora sig.. "jag är ju bara mig själv" man kan bestämma hur man vill bli efterprogramet är slut .. och hon verkar villja bli en "hora" i medias ögon då kommer hon bli det också.
nej anna var silvstedt, ingen vet typ vem jessica skulle vara...för övrigt kan det bli ett dramatiskt avsnitt ikväll...
"och hon verkar villja bli en "hora" i medias ögon då kommer hon bli det också." De valet trodde jag hon gjort för länge sen...
Ja men att säga . "jag är bara mig själv" = "jag är bara en hora". Och jag funderar starkt på att raka mig mellan bena nu när jag såg att robin gör det.. verkar vara så jävla fint på en kille.
Vilken kast av Carina på thommY
Vafan vare med Carina nu? Vill hon ha uppmärksamhet från dem andra? Thommy gjorde ju INGENTING... han skojade och hon garvade... idiotjävel!
Thommy är fan äg asså :D. Så jävla tuff snubbe... Haha fi fan xD
Varför det Bonjangles? :O. Hoppas hon ryker då iaf...
fett kul avsnitt idag... carina tvångsnomineras, undrar om det nu blir många strippdanser och tjat om sex på finaldagen? hon lär ju bli livrädd för att åka ut
haha ägd
Fest_Millan F21 Sluta hata på Thommy hela jävla tiden.
han är rolig o se på..har skön stil..bra åsikter o gör bra tv...inget jävla inoljande lr sminksnack o andra jävliga bögigheter..
en död moderat är en bra moderat
Fest_Millan F21 Men ALLA vet att om Thommy åker ut ikväll så är det pga alla fjortisar som avgudar Jessica. Dom lär ju rösta sönder linjen, helt enkelt för att deras stora idol fröken sugmaskin inte orkar med en person som alltid har rätt mot henne.
Thommy var grym. Tjejerna är jobbiga. Ragger kommer vinna. Punkt slut.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Jävligt tråkigt att inte Anna eller Jessica åkte.. Jessica tro sig så jävla mycket. Hon tror att alla gillar henne utanför huset.. Fan thommy hade så jävla rätt när han sa att ursäkten inte var till honom utan till gruppen. fan han knäcker alltid Hannahs frågor så hon blir så ställd .. Tyvärr Hannah men Thommy är inte 14 som hon verkar tro att alla som hon pratar med är.