I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bigbrother 2006 -3

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2006-05-01 07:34
va skönt att bli av med han :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-01 12:10
det enda som gladde var att jessica fick mer röster än anna. men det spelar nog ingen roll för nästa vecka så sitter jessica säker mot carina oxå, tyvärr.
skriv kort, helst inte alls

2006-05-01 13:58
för att det är så många fjortisar som sms-ar sönder sina mobiltelefoner för att rädda henne kvar, såklart.

2006-05-01 14:03
bla bla bla

2006-05-01 14:26
Nu ser vi till att Jessica ryker!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-01 14:55
Det är så jävla tråkigt nu ...

För alla vet hur nomineringen kommer bli ..

Carina Anna Linn ..

och sen åker Anna ut ..
Nästan vecka är det

Jessica Linn ...........?

Och då åker Linn ut ..

skit tråkigt.. fan kan inte linn och anna åka ut nu på en gång efter dom har åkt det är då det blir spännande.

2006-05-01 20:06
blev jessica inte ens nominerad??? nääämen fyyyyyfan

2006-05-01 20:21
Hoppas Carina åker.

2006-05-01 20:35
Fan vad tråkigt..

Varför blev inte linn röstad?..
hon sa ju idag igen som hon har sagt nu i flera månader att hon skulle ut om hon blev nominerad..

Men men ..

Robin är säker för han har jessica.
Carina ?ööööööö? Carina vem ??

Anna Läraren . undra hur det kommer gå med hennes studier nu att bli lärare nu när hon åker ut på söndag..

Om jag var hon skulle jag gå ut självmant.

2006-05-01 21:09
för att det är så många fjortisar som sms-ar sönder sina mobiltelefoner för att rädda henne kvar, såklart.

WORD.

2006-05-01 21:10
Jessica alltså.

2006-05-01 22:12
Jessica & Anna. Om att Carina borde välja Danne.

Jessica: Hon borde lätt välja Danne framför anton, Anton är ett barn och Danne skulle hon ialla fall ha kul med, han är snäll.

Anna bryter in.

Anna : Ja och så har han större kuk.

Jessica ..........(tyst 1 sek) Så är han smart sen är han gullig ....osv..

Anna och hennes lärar planer hmmm..

2006-05-01 22:20
hahhahah jessica klagar på att ANTON är ett barn?!??? omg

2006-05-02 01:52
Asså det värsta med Jessica är att hon är uppväxt som en anus på ett får så nu när hon visar sig på TV är hon sig själv, ett anus och för det är hon automatiskt "cool" och därmed ska hon vinna... Typ så tänker hon eller nå skit, hoppas fan horhelvetet ryker snart eller så kommer hon och Carina till final sen vinner Carina... Då vet vi iaf att Jessica inte kommer må psykiskt bra på ett par år.

2006-05-02 02:00
Nu tycker jag vi ska Rösta på vilka som kommer åka ut i följdordning.

Anna
Linn
Robin
Anton
Carina
Danne
Jessica
Ragger

Så kommer det bli ..
Ragger , Jessica , Danne , Carina kommer sitta i finalen.

2006-05-02 02:13
Skööööönt att det finns friska människor därute som tänker som jag.

2006-05-02 10:25
Herregud asså, såg slutet igår. Det var troligtvis festen efter utröstningen. Ja iaf, så står Anna och dansar bara sådär utan något på överkroppen. Hon försöker förgäves hålla för sina bröst samtidigt som hon försöker hålla i en ölflaska. Då frågade jag mig själv...Om hon nu inte vill visa sina bröst varför i allsindar klär hon av sig???

Det är fan sant som Thommy sa någon gång att Anna bara är i huset för att vara naken och supa...

Jag klarar inte av henne altså, hennes dumma skrikande röst skär sig i mitt huvud.

För några år sedan var dum, blonda bimbo något som tjejer blev kallad mot sin vilja. Nu är det tydligen så att visa tjejer vill bli kallade, vad är det som händer?

Jag önskar dock hennes lycka till med sina lärarplaner, för det lär hon behöva...

2006-05-02 13:56
haha någon som såg hur hon försökte kyssa carina igår när dom dansade? ..
Men att carina typ blev illamående när hon fattade vad Anna ville och typ tittade bort hahah..

Annas dröm är att få ligga med en tjej, men hon kommer aldrig få det. vem vill ha henne.? .. inte ens linn

2006-05-02 14:53
Danne åker ju lätt före Anton.
Walking the street of dreams

2006-05-02 15:06
Ja alltså det där med danne...
Är han verkligen så stark? ..

Jag har ingen aning om han är det eller inte..

Han mot Anton enbart skulle nog danne åka..

Men om det var danne anton och ragger tex..
då kanske anton skulle åka hmm..

skit svårt det där..

Som någon sa innan..
Varför tar Anna av sig tröjan och dansar så att man får se brösten?. Men ändå så håller hon för hela handen så att man inte ska få se brösten? .

Varför gör man så?. varför inte bara ha på sig en tröja då?

2006-05-02 15:13
Någon som orkar göra huvudräkning och kolla hur gammal thommy är och hur många han måste haft sex med per dag/vecka i snitt för att komma upp i över 400 i sitt liv.

2006-05-02 15:23
Tack för att ni märkte det också Spöket och Fest_Millan. Det värsta är att hon är 28 år också! Alla har rätt att vara unga och dumma eller vad man säger men herregud det är inte ens roligt!

saxat från bigbrother.se:

Hon uppskattar ute- och partylivet väldeligen, så att Paris Hilton är en av hennes förebilder kommer kanske inte som någon överraskning.

Hur i hela världen kan man ha Paris Hilton som förebild? Vad har hon gjort som är värt att se upp till? Jag blir ledsen asså...

2006-05-02 15:27
Angående Thommy; Han är nu 25 år, säg att han gjorde sin sexdebut när han var 15 rent hypotetiskt. Då ska han haft sex med 400 olika tjejer under ca: 3650 dagar dv 10 år...det blir med miniräknarens hjälp en ny tjej var 9,125 dag...

Om han inte jobbat som porrskådis i Ungerna så är jag tveksam till det hela..hahaha

2006-05-02 15:28
Ungern*

2006-05-02 15:31
1 ny tjej en gång i veckan kan man säga .. fan han lär inte vara kräsen han tar nog den första bästa i så fall...

2006-05-02 15:36
Ja det kan man säga, men OFTA liksom! haha

2006-05-02 17:43
KOlaviL

på vilket sätt är jessica ett "horhelvete"?...tycker du det är äckligt me nakna tjejer elle?...du kanske hellre vill se anton springa näck i huset?..
en död moderat är en bra moderat

2006-05-02 17:55
casp_ P20

Skulle det vara bättre om han Använd ordet "MediaHora". istället? .. kanske skulle underlätta.
Spelar ingen roll om det var anton eller jessica som sprang naken, båda skulle ändå vara horor.

Men nu är det jessica som gör det.
Den kvinnliga kroppen är det finaste som finns här på jorden.
Den borde jessica vara med rädd om än att gå runt i tv och visa sig för hela världen och tro att hon får uppmärksamhet.

Men när det i självavä(e?)rket är Äckligt. Hon har ingen Vacker kropp Jessica. Det har hon själverkänt, och det tycker nog inte dom flesta som kollar på henne heller.

Varför hon fortfarande går runt naken i huset det är just för att ingen i huset har vågat säga "klä på dig, du är inte hygienisk för 5öre, och du ser inte speciellt bra så du får gärna sätta på dig något".

Den enda som sa något Var thommy och för att han vågade säga något så åkte han ut..

bla bla bla bla..
orkar inte mer:p

2006-05-02 18:24
Vill fan se Anton vinna... Ser inte det roliga med Ragger. Jessica bara skriker, och resten .... ja ^^

2006-05-02 18:26
Anton kan vara väldigt vettig men fan så jobig han kan vara asså
Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!

2006-05-02 19:20
Ja alltså det där med danne...
Är han verkligen så stark? ..

Jag har ingen aning om han är det eller inte..

Han mot Anton enbart skulle nog danne åka..

Men om det var danne anton och ragger tex..
då kanske anton skulle åka hmm..

Trodde du snackade fistfights där ett tag...

2006-05-02 19:29
hähähä, Anton har komplex för att vara tunnhårig
xD

Säkert därför han har världens kalufs.
4 months down the down the road the idiot gear kicks in

2006-05-02 19:35
Vafan.... Millan varför vill du att jessica vinner för? Sverige har nog med storbröstade blondiner... :S

2006-05-02 19:45
linn e ful

2006-05-02 19:48
Gertrud F22 det kan du absolut inte mena ! :)

2006-05-02 19:50
jo dah

2006-05-02 20:48
Åk ut nu Anna! Sen förhoppningsvis blir vi av med Jessica!

2006-05-03 01:38
KOlaviL

Faktiskt. Det hade varit en dröm.

2006-05-03 17:11
skulle dock också gjort bröstförstorning iaf jag van skiten :) men inte så där skit cp stora hahah :D

2006-05-03 20:11
Men det vore ju ännu roligare om Jessica fick stryk av Carina i en final. Ajajaj, she'll go psycho, med tanke på att hon är avundsjuk på henne.

Nu åker IQ-dörrmatta ut på söndag.

2006-05-04 02:01
asså.. på riktigt.. ut me jessica.. hatar den slynan.

2006-05-04 02:02
linn e cool

2006-05-04 07:58
Jessica ska vinna ^^

2006-05-04 09:46
Hellre att Anna vinner än Jessica.
"Not fuck myself in the head with stupid men"

2006-05-04 14:06
linn åker nästa vecka , Denna Robin ...
ROB

2006-05-04 14:09
Nej jag tror Anna åker

2006-05-04 19:04
har ni sätt hur ANNA RÖKER?!
fan vad ful o dryg hon ser ut då, röker som en jävla mongolid apa som har arslet i ansiktet

2006-05-04 21:48
Fest_Millan eller hur! Hmm nee men alla Jessica-dickriders kommer kämpa hårt och ringa många samtal för att hålla Robin kvar. Jag är lite rädd för att Carina kan ryka, även om det egentligen borde vara fröken IQ-knäckebröd (Anna alltså)

2006-05-05 08:17
haha sant ut med linn, jag älskar att hon pratar om att vinna och bla bla...den dagen hon vinner heter jag arjan charrimutta
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2006-05-05 11:45
Hoppas carina åker på söndag ..eller robin .. fan vad skönt det skulle vara.