Jessica O räger kvar. Bara inte psykfallet vinner. Hon e så dryyyyyygh.
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
bra att anton åkte.. :D
Big brother is watching you.
Nån som vet vad låten heter som kommer när deltagarna får lämna huset??
Det var inte jag, det var han som sprang!
UÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
kan inte fatta att jessica vann förtjäna de inte alls ända anledningen hon vann va för att hon vatt naken 90% av tiden och knullat resten..så jävla sjukt
hahhahah jävla skämt jag som har drivit hela tiden om att hon skulle vinna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ingen överraskning direkt. Jag tycker hon var en värdig vinnare, hon var ju rolig att titta på.
Walking the street of dreams
SAMUEL skulle ha vunnit hela skiten.
Big brother is watching you.
Ja!! Samuel va lätt den grymaste deltagaren ever! :D
Om jag tar på din kuk älskar du mig då?
Samuel hade vunnit om inte BB haft ett så fup röstsystem vid en tidpunkt då alla trodde att Samuel var omänskligt stark hos tittarna.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
EE håller med. Så jävla ful kropp asså... T.om vattenhästen malin har snyggare kropp. hoppas jag ser den där jessica irl då ska jag fan ta på en luva mot ansiktet och slå henne på huvet 5x ggr,-..,.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hur i helvete kunde hon vinna= ragger skulle ha vunnit skiten.. eller samuel! LÄTT! Eller... Gabriella? haha nu försökte jag va lite rolig... ändå
jessica har gjort mycket i huset och har samtidigt varit sig själv...så jag tycker inte det var så mycket att snacka om, en helt okej segrare...man hade väl sina egna favoriter men jag gråter inga floder över att hon vann
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Anledningen till att Jessica vinner är för att alla som ville att ragger skulle vinna va så slöa med att rösta.. Och nu vann den där äckliga jävla tjejen, jag blir så jävla förbannad... Hon är ju för fan ett psyk fall asså... Jävla cp människor som tycker om henne.. DAmn
and-one P24 word bror word. Som rägger dominerade finalen haha
SKU - SKU - SKULASON!
skönt att bög anton inte vann ialla fall .. inte för att han ens var nära, men men. programledaren hannah fy fan vad hon är dålig .. ja spyr så fort jag ser henne.. hon tror verkligen hon kan säga "tyst nu alla, nu ska jag prata med huset" OCH????? håll käften trött på henne hon ska alltid försöka knäcka alla men hon lyckas aldrig.. och speiciellt inte mot thommy .. hannah "tyckte du det var en värdig vinnare" thommy " jessica är big brother koncept rakt igenom så ja då är hon en värdig vinnare"
Om någon säger att man ska "vara sig själv" mer under den närmaste framtiden tror jag att jag kommer dööööö....
fan nu måste jag döda jessica ;_; först hade jag bara stalka henne lite o when the time was right klubba ner henne men nu....aa * linda rosing, carolina gynning osv whatever the blondfuckheads names are flashbacks * AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHh
" If you're gonna beat down MY friend in MY bar, there's a two drink minimum " - Moe <3
(som jag skrev i en annan tråd) varför hata på jessica hon säger vad hon vill, gör vad hon vill, har sex på tv, beter sig som en liten fjortis (de som tycker det) och har från dag ett sagt att hon ska köpa bröst för pengarna...osv...osv en miljon människor röstade, jessica fick 44% (läste på aftonbladet) vem är i så fall den största idioten? I love blonds with big boobs so GO jessica
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
Mr_Bonjangles Bran Van 3000 - Afrodiziak
Walking the street of dreams
Nästa år ska jag bajsa öppet i BB och vinna!
Mr_Bonjangles- Va det samma låt som spelades när dom övriga deltagarna gick ut?
Om jag tar på din kuk älskar du mig då?
Mr_Bonjangles dah! mena att folk stör sig på att hon ska köpa bröst men I like blonds with big boobs så jag blir inte lack, sen kostar ju ett par bröst typ högst 50lax, hon har ju en del pengar kvar efter brösten oxå så..
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
muffe skulle ju varit kvar och vunnit eller samuel men nu vart de jessica , jasså så ni vill heldre ha hon som fick miljonen första gången? va fan hette hon ? hon grät hela tiden ? hon är väl inte värd pengarna nå mer än jessica , och de spelar inte så stor roll om att ni klagar nu , hon har pengarna och de kommer va hennes :)
"I love blonds with big boobs so GO jessica " Det är sånt här som gör att man blir rädd, när man märker att 440 000 människor håller sig inom den kategorin :/ snajjterboll_ F-1 Den tar nog slut snabbt på skitsaker. Sen undrar jag hur "alla" här kan veta att Jessica har varit sig själv och att de andra inte har varit det :/
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
hon är en äcklig hora ahh aahh aaahhh
Sen undrar jag hur "alla" här kan veta att Jessica har varit sig själv och att de andra inte har varit det :/ heh undrar samma sak, alltid ett jävla tjat om "att vara sig själv" . hur kan man inte va sig själv? aja men grattis folket, ni har gjort en fjortis miljonär. Ni måste va stolta. ni kanske t.om. får klämma på henne blivande sillisar? äckliga groupies.
får jag fråga ni som kallar henne hora är ni så här patetiska irl ? sitter och snackar skit om nån? jag tror ni snackar massa skit för att ni är så jävla avundsjuka och önska att ni fick den där jävla miljonen , men det kommer nog aldrig hända att en tråkig jävel får en miljon hände en gång nu har de inte hänt , jag ber er bara hålla käften för erat skitsnack gör inte saken bättre och hade ni varit i huset hade ni nog åkt rätt så jävla fort så jävla tråkiga som ni värkar vara.
franqueza eller nått sånt på lunar.
SKU - SKU - SKULASON!
snajjterboll_ F-1 Vilken jävla dubbelmoral du ger, du säger emot dig själv precis samtidigt som du skyller på något.. Du är fan själv patetisk. DU är säkert själv en fjortis brud som är Jessicas groupie och oxå vill operera tuttarna för att du har så små. Fuck jävla mupp brud asså..
Gabriella? ÖÖ ingen som har undrat vöer vart hon var ?.. jag såg inte henne någonstans.. hon vill kanske inte ha något med bb att göra mer?
det var väl flera som inte va där...sen såg jag bilderna från efterfesten på sture...verkar va väldigt många som struntade i den festen
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
ja det vill jag :) men jag gillade inte jessica muffe och samuel var min idol :)
oj , lilla vän , en hora tar betalt jag har inte märkt att hon har fått pengar har du ? och tre personer är inte så jävla många , faktiskt du är bara töntig , kalla en som knullade med 3 personer hora , ajdå , men som sagt en hora är en som tar BETALT vilket hon inte gjort synd där :)
herregud, barn.
Jadu.. det är frågan
Tonfisk
hahah
men oh hon kan ju ändå inte bete sig som en om hon inte tar betalt :D de funkar ändå inte , men samuel då? vad betedde han sig som då? han knulla ju med malin jessica och va heter hon om de var nån mer minns it.-, men ändå? vad kallar man han då? varför inte klaga på att han beter sig som en hora?
Gabriella ja hon kanske har whoa så man kan internetragga på henne
spelar ingen roll , det är ett spel , och i ett spel så gör man oftast vad som krävs för att vinna :)