Jessica ska INTE få vinna.
fan vi var nära där på att få ut jessica.. men nu kommer hon tyvärr sitta i final. Anna åker ut på torsdag och Linn på lördag... tyvärr :/ .. fan alltså.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jävla horlinn. kan hon inte bara avgå ? hon får ju bara inte vinna. Så jävla äcklig fy fan.
SKU - SKU - SKULASON!
ja vi kan alltid drömma om att linn och anna åker nu i veckan jessica får gärna vinna, hellre än anthon iaf...och rikard börjar bli så jävla överdriven
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Men Jessica har ju varit övrdriven ända sedan day fucking ONE.
jessica var så jävla förvånad att hon höll på åka ut .. såg ni på henne hahah.. fan vad jag skrattade åt henne . synd bara att hon inte åkte..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men kolla anna då,,, som börjar gråta, inte för att en vän åkt ut...utan för att hon får vara kvar...sen börjar hon skrika som en hora för att hon får vara kvar
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
För första gången i värdshistorien röstade jag på ett dokusåpaprogram. Röstade 2 ggr på Jessica. Hon får inte vinna det bara är så. Sen skiter jag i vilken jöns som vinner istället. Nya försök nästa vecka.
Caupolicans analys part II: Jessica: Psykopat. Tvångströja tack. Tatueringen sumpade hennes chanser att vika ut sig nu, bra för mig. Richard/Raggaren: Störst chans att vinna tror jag. Puckad snubbe med äckliga vanor. Rolig och lättsam dock. Anna: Kan inte ha mkt i skallen, schysst kropp har hon iaf. Käften borde ommöbleras. Danne: Mesig snubbe som verkar lite allmänt efter. Verkar snäll dock. Anton: Frillan ser fortfarande ut som ett kadaver på huvet. Sköter sig bra men är allmänt ointressant och femenin som vilken brat som helst. Linn: Mest whine i huset för att: 1. Jessica är kvar. 2. Inte fått kuk på länge. 3. Ciggen är slut. Förstår henne på dom 2 första punkterna men fattar inte varför hon väljer att vara kvar, för vinner gör hon ändå inte.
Anton vinner hela skitet.
när robbin röstades ut och lämnade huset så spelade dem en låt i bakrunden med en skitnice melodi typ, samma med erika, någon som vet vilken låt det är?
erika ? notera att Anna oftast haft lägst % antal för att åka ut ,(av de 3 högsta) Hon sitter säckert till finalen , Linn o Möjligtvist Jessica el Danne åker , MEN NU FAN SKA LINN UT PÅ TORSDA , . Synd att man röstar på den man vill ska vinna ? Jessica har många hatar men fler älskare känns det som , så nu tror jag faktiskt hon är med på finalen , Danne kanske inte har så många lovers som resterande , ( Räger,Fjanton,Jess,Anna) Därför tror jag han o linn drar!
ROB
Och nu har Jessica riktat in sig på Anton. Nu är det honom hennes IQ befriade fjortisar till "fans" ska rösta ut, men tack vare det här systemet blir det inte så. Stackars Jessica. Jävla missfoster till luder. Sorgligt.
Jessica kallade Anton för drama queen. Det kom ju från den största drama queenen själv...
Det där med drama queen tog priset. The kettle calling the pot black......
lr kanske poten gör de haha. iaf haha vadå att de inte borde hjälpt henne när hon fastna.
alltså, jag har bara sett 3 program av skitserien men för fan, ANNA TA LIVET AV DIG. äckliga jävla fjortisidiot, hon kan fan inte vara så dum. ful som ett svin är hon också, äckliga jävla älvsbybo.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
patetiskt av jessica,, fan gjorde hon liksom när muffe stack? "åååååååååhhhhh jag vill bara dööö" jäcla k*ks*gerska och anna efter första veckan börja hon böla när någon stack.. o nu leker dom nått.. skulle slapat dom om jag var anton
Det är ju helt onödigt att rösta på Linn. Hon är en nobody i huset, ett vakuum. Hon har inte en chans att vinna och är endast kvar för att andra gjort sig impopulära. Ut med Jessica, the bitch is evil. Får hon mer tv-tid/uppmärksamhet får dagens fjortisar men för livet.
vakum*
Haha håller med luthgr3n om Anna. Jessica var sig lik bara.
Kom & tänka på att det finns en risk att Linn vinner nu eftersom man nu röstar på den man vill ska vinna. Och Jessicas fans lär ju inte vara speciellt smarta och kanske tokröstar på Linn i hopp om att få ut henne. Det skulle tamefan vara priceless.
Jag säger som någon sa i den första BB-tråden. In med Hannah & 3 kåta negrer.
Kan cp jessica sluta va taskigmot anton.. "oooh dramaqueen oooh dramaqueen" ut me slynan.. foe real.. vafan gjorde hon själv förra veckan "aaah jag saknar robin *snyft* de e så synd o mig *snyft"*" kan svenska folket ta å rösta ut idioten?
luthgr3n så du menar att anna e mer fjortis än jessica?:S
vafan höll jessica på med igår ? "dramaqueen" hit och dit kom nog från rätt röv. Jävla dubbelmoral där. Sen anna asså vafan är hennes problem ? bara sitter och nickar, håller med och ser allmänt dum ut. Ärligt talat har hon ingen egen åsikt eller vafan är det frågan om ? Klart anton fick ångest fan kille är ju kär. Så get off his back.
SKU - SKU - SKULASON!
Men Anton ska vinna hela skiten. I Jessicas videoansökan till bb säger hon "om jag vinner big brither ska jag fylla upp min brööst, då blir jag perfeeekt". Usch fyfan om den människan alltså, hur kan hon med att leva ens?
My heart lives in my vagina.
danne eller raggarn måste vinna. inte för att jag tycker att de e så otroligt sköna men för att ALLA ANDRA SUGER SÅ JÄVLA MYCKET K_K!! jessica är fanemej det värsta jag hört och sett, linn ser ut typ som... ja, jag vet inte. och hennes jävla snack gör hål i huvet på mig!
Visserligen håller man på Anton, men i finalen ska man rösta på RICHARD! Han är väl den som kan hota Jessica. Och jag är övertygad om att många kloka hjärnor kommer se till så att den där luder-Jessica inte vinner.
har svårt å tänka mig att jessica kommer vinna hela skiten. henne dubbelmoral går nog inte hem hos tittarna.
SKU - SKU - SKULASON!
Vad var det för låt dem spelade upp när robin och hon tjejen, hon norsa antons brud, när dem blev utröstade?
hahah fett att alla stod och heilade när dom sjöng nationalsången efter fotbollen hahah
bögen som bajsar
haha Anna gav mig ett gott skratt. Kunde inte ett enda namn på en apostel & förstod inte direkt att det var någon skillnad på koranen & bibeln. "jaha vad är det för religion då? " seriöst läser inte hon till lärare?
- mjölksyra är livet
alltså är det bara jag som har svårt att kolla på bb helt plötsligt och det är from denna vecka, för just nu går det bara ut på att alla fjäskar som fan inför tittarna, dom tänker exakt på vad dom gör och dom har en baktanke med allt sen är jag så fucking trött på linn...."jessica du höllt ju på att åka och de va nog bra för då vet jag att jag har chansen att vinna...för du var ju solklar vinnare..." alltså linn lika bra du åker hem ditt finnmonster, du vinner ej
Liyah F19 "Ni är inte bättre själva?" Öh... idiot. Mig känner du inte. Och dubbelmoral finns inte i mitt register. Och om Linns familj röstar som galningar, vad tror du då att alla 13-åringar gör för Jessica..?
Lyricist
2006-05-17 00:52
jag måste erkänna att jag med börjar bli tje på bb alltså:\ känns som dom bara glider runt och gör ingenting nu på slutet. Men snacka skit det kan dom...aja finals snart anyways så det blir chill
ETT JÄVLA TJAT OM ATT VA "ÄRLIG" OCH ATT VA "SIG SJÄLV" hur i helvete vet ni att dom inte är sig själva? korkade fanskap
ni killar har inget emot silikon bröst, ni vet det inners inne. hur JÄVLA korkad får man bli?
"snacka skit" hit och dit.. det finns väl inte så mycket annat att göra i huset plus att alla ÄR idioter där inne så vad är problemet.. det är väl mer av en överlevnadsstrategi för ens eget psyke att just snacka skit.. Ragge är så dryg, äcklig och ofräsch, hoppas han ej vinner. Hoppas på anna, danne och linn i finalen.. tjingeling.
In med dvärgen Manne igen som Joker lagom innan helgen.
final nu på söndag?
Haha.. Fan vad kanal 5 måste njuta när Anna säger så otroligt korkad och dumma saker haha bättre teve än så blir det inte... Hur i hela friden kan man undgå att inte veta vad muslimerna Gud kallas...Varje dag i tidningar står det om terrorister som spränger bussar,bilar och alla möjligt för Allah vilja. Kan lova att en majoritet av alla elver i årskurs 4 vet vem Allah är... "Det var en gång ett jesubarn... " Där tappade jag hoppet för mänskligheten typ. Kan Anna var den dummaste dokusåpakändisen genom alla tider? Om inte vem är det då?
Aldrig haft i otanke att Anna spelar dum? Rätt bra strategi att alltid hålla med Jessica i princip slampa sig o va allmänt bimbo... "Ååååååh" får säkert sitt utvik
Om hon spelar dum är hon en kvinna för dramaten säger jag då!
Dom på dramaten får inte en miljon för att uppträda...
In med dvärgen Manne igen som Joker lagom innan helgen. hahahaha! det hade fan varit något
don't watch me, watch yourself
Skicka in blåvalen (feministen) som joker istället så hon kan rätta Anna. En övertaggad kvinna/luder måste ju tillrättavisa den där mindre intelligenta varelsen.
Nu kommer vi till den stora frågan i huset . Jessica = Rasist? Varje gång dom sjunger nationalsången så gör alltid jessica hitlerhälsning . dom diskuterade det här i huset, men jag såg inte och hörde inte vad dom snackade om det.. Varför gör hon alltid så? .. hon snackade något om att hon varit bland rasister när hon var yngre hörde jag något om ialla fall.. eller har jag fel? ..
hon hade ju en tysklandsflagga vid sängen, är hon från tyskland, hon bryter ju inte ens???????????????
hon hade nog inte böjt muffe om hon var rasist ?
SKU - SKU - SKULASON!