Redan vid dag 1, om jag minns rätt så försökte Danne bazza Jessica?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gjorde han ? :s
SKU - SKU - SKULASON!
MV7 Det har du fan rätt i! Nu lägger jag en röst på Jessica också. Alla likasinnade - gör likadant!
Fest_Millan F21 Exakt som Hobo P17 säger. Han ville ha pussy han ville inte ha något förhållande. Anna var en som han kunde bazza sen sova punkt.. det var allt han ville.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan va jessica är irriterande. blire stor röstning på horan nu lr?
Mr_Bonjangles nope har inte så stor koll , är en trög blondin som bor i skogen ^^
KOlaviL Gör som jag och lägg en röst på Jessica. Alla 12-åriga Jessica-supporters är lite förvirrade just nu. Dom är för dumma för att kunna mobilisera sin styrka, och lägga alla sina röster på en person, som dom gjorde mot Thommy t.ex. Om tillräckligt många röstar på Jessica så finns chansen att hon ryker. Det är som Latin Kings sa - vi är många, vi är starka, blablabla.
"knulla mig mitt i tarmsystemet!" haha fan va skön han e!
kan vi inte alla här rösta ut jessica på söndag? Jag pallar inte me henne längre.. äckelbrud BLÄ
jessica lär ju bli helt förstörd när hon kommer ut och inser verkligheten att varken muffe eller robin ens vill se henne.
SKU - SKU - SKULASON!
Jessica är ett stort skämt i en liten kropp..
Med tanke på att en utav deltagarna var en mensa-bitch så har du fel där! En deltagare i big brother som är smartare än dig, ska du ta livet av dig nu? Huh!
I bury those cockroaches
EhsanK blir nog och göra det faktiskt... Vore så jävla soft om hon ryker nu, fy fan.
Det är ju bara tragiskt!
"Not fuck myself in the head with stupid men"
linn är snyggast!
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Linns bröst ser ju fan ut som slakteriavfall, fyfan!
Walking the street of dreams
haha en grejj som är så fett komsikt är att linn förstora pattarna när hon fick reda på att hon skulle va med i big brother 2006.. hon trodde hon skulle tillhöra silikon tjejerna! HAHAHAHAHAHAHAHA! hur vet du detta?
Linns tuttar är iof 100x finare än Jessicas...
KOlaviL: Skojar du eller?, kanske med en BH som täcker över dom i så fall.
Walking the street of dreams
Precis, vi är många, vi är starka. Ska rösta en gång till ikväll. Hon är ju så himla säker på att hon inte kommer åka.. luder.
Naizo nej skojjar inte... Linns gör mig spyfärdig medans Jessicas får mig och spy.
asså linn kan vara den skabbigaste bruden i bigbrothers världshistoria.
SKU - SKU - SKULASON!
hoppas carina åker på söndag då blir jag glad.. eller typ anton eller varför inte danne?
Ragger och Anton = intriger Danne och Anton och Carina = intriger linn och hela huset = intriger.. Räcker inte det?
falks hit å falsk dit....säger man inte precis vad man tycker om en person så är man falsk tydligen.
!!!
Jag la EN röst på Jessica igår via SMS, och jag fick tillbaka hela 6 SMS där det stod "tack för din röst blablabla". Jag vet inte om det var bra. Det kan ju bli en jävla höjdare.
Carina: Naiv liten brud som gärna flörtar men helst inte tar några konsekvenser. Kommer jobba på typ Konsum hela livet, kanske vika ut sig i någon norsk motsvarighet till Slitz eller nåt.
Linn: Trots sina 25 år tycker är hennes största intresse att snacka skit. Såfort hon är med någon ska hon yttra sig till det yttersta och komma med 'kloka' råd när hon i själva verket bara längtar efter att också få lite snopp som några andra fått i huset. Dessutom ser hon ut som en
fisk . Usch!
Jessica: Beter sig som en snorunge i ena sekunden och som att hon faktiskt är över tjugo den andra. Lallar runt och visar brösten i hopp om att någon ska ge en komplimang, dröm vidare tjejer. Dock ärligast och rakast.
Anna: Pratar enbart svengelska med pipig pippifågelröst, går i rosa korta kjolar och drömmer att få hångla med Carina. Hmm, är bruden verkligen 30 snart?
Anton:
Anton: Har påstått sig vara känd på Svampen. Tror det kommer att gå över illa kvickt när han sätter foten utanför huset igen. Klipp håret! Danne: "Jag är så ful", "ingen tycker om mig", "det är aldrig någon som trott på mig" och i andra stunden; "den som vinner 1000 kr kan ju dela upp det så att alla får pengar.." Jävla nörd! Ragger: Kommentarer överflödiga, dryg jävla tjockis som går runt i second hand-läder myggjägare och verkligen tror att han är störst(ja det är han iallafall), bäst och vackrast. Fett falsk. Tack, nu har jag klagat färdigt.
Killarna tycker jag är ok, inge fel på dem. utav tjejerna så är jessica rak o så dete ju bra :) men lite barnslig ibland, carina vet jag inte men hon verkar mognast på något sätt iaf.. linn hatar jag.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
SupermarketSweep F17 hahahhaha
Fest_Millan F21 syftade inte på dig.... menar att folk använder det ordet till allt.
!!!
är bara tvungen att påpeka att Fest Millan är nog tråkigaste personen som har postat här....
Peace
"lol"
jag trodde jag skulle få kuk ikväll....HAHAHAHAHA
Jag träffade Robin idag, i en 7 eleven butik på Götgatan!!!!!!!!!!!!! Han beställde en korv me bröd... ja såg han å tänkte, Fan va lik Robin han e ! Sen när han kom närmare så vart jag helt... O_O DET E HAN! :D ( har aldrig sett en känd person ute så jag blev lite... hehe)
Bojangles ok förlåt då... " Nån som vart med på tv då"
MV7 Precis, men hon går och beter sig om hon är rak och ärlig, när den raka sidan egentligen bara är ett spel.. Jävla luder, hoppas slampan åker ut med huvudet före. Ut med Jessica!
KOlaviL varför hatar du jessica så mkt?...rädd för nakna tjer?
en död moderat är en bra moderat
JESSIKA FÅR INTE ÅKA UT
Fuck that shit bitch
ut med jessica som sagt, fjortistjejernas favorit.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Fan va skit... Vafan kunde inte Jessica åka istället >_>
JAAAAAAAAAAAAAAA Carina åkte... next - Crackwhore Linn...
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
va i helvete händer, linn vinner säkert skiten.. vad är det för fel på folket?!?! jävla mögelost är vad hon är.. snackar bara skit och röker den jävla sl**an -.-
Skyll inte på mig, jag rösta rött.
Vet nån vad låten som spelas när deltagarna åker ut heter?
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Linn måste vara nästa !
jessica måste fan vara nästa person som ryker. den människan äcklar mig.
don't watch me, watch yourself
linn & anna i final? vart fan är detta på väg DANNE TA HEM DETTA NU FÖR FAN
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
men jessica måste ju vinna..hon är lätt bäst"!!!!
Den Svenske Fanclub
JÄVLA FITTA! Den där jävla slampan Jessica lyckas med sin taktik gång på gång eftersom det finns SÅ MÅNGA BLÅSTA 15-ÅRIGA LUDER I DET HÄR LANDET! Jävla helvete.