Nej, Carina ska inte få åka innan Jessica gör... Horan jessica måste bli psykiskt misshandlad.......
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fest_Millan F21 Vafan för en gång skull höll jag ju med dig? :) Men skulle det vara någon, så skulle det nog vara Anton. MV7 Jessica kommer inte bli grinig. Hon kommer förlova sig med Danne istället då. KOlaviL Fo' real, Carina ska komma längre än Jessica, haha :D
"jessie" haha jag dör! . . Jag har inside dirt på jessica: En kompis till mig vi kan kalla denne X var kompis med A som knullade med "Jessie" lite hastigt. "Jessie" blev med barn och bestämde sig för att behålla det till A's stora förtret. Problemet var dock att "Jessie" krökade så stenhårt att hon fick missfall. Fräsch tjej!
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
dricka när man väntar barn.. det är väldigt smart.. och sen att vilja behålla barnet men ändå dricka är ännu smartare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Carina=calientapollas
Fest_Millan F21 Haha precis! :) Liyah F19 Kollar du på programmet ens? Är Carina den som kräver uppmärksamhet? Som någon sa.. vad fan har Jessica gjort i 3 månader??? Vilket idiot... bland det roligaste argumentet jag har läst.
Hon kanske ser på bb 24/7 man får ju som inte se allt hela tiden.
haha jävla tjat om "att vara sig själv" , idioter. citerar Jason Schwartzman från filmen "I heart huckabees" How can I not be myself?
Jessica är mest tragiskt tycker jag. Det är liksom inte roligt, det är uppenbarligen en tjej med problem som borde göra allt annat än att visa fittan i TV. Hon dissade stureplan förut men jag sätter 100 spänn på att hon blir största koksfnasket på stureplan så fort BB är slut. Hur som helst, en tjej som krökar så hårt att hon får missfall är ingen bra tjej och absolut ingen man borde idolisera.
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
uuuuuuh, jag kräker av big brother, jävla SKABBPROGRAM! fyfan!!
jag kände att jag ville berika er BB fantaster med min åsikt, fest millan ;)
Hoppas det blir nå fight snart på BB asså
Hoppas på Carina men tyvärr så blir det Anna :<<<
Ingen är värdig vinnare!
Vad skönt att Robin åkte! Hoppas att Anna vinner. :D
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Vadtråkigt att Robin åkte ut nu då. Han var bra mycket roligare än Carina och Anna iallafall. Det är nått konstigt med den här upplagan av BB, eftersom att alla tråkmånsar och idioter får stanna kvar medan dom roliga åker ut. Har typ kollat på BB två gånger sen Samuel åkte ut, tappade typ allt när den givna vinnaren åkte pga BB's fucked up röstsystem.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Bah... Undrar hur fan horungarna tänkte när dom rösta på Robin när det fanns två idioter och rösta på................
Oj blev visst lite för argt ord :p. Iställte för horungarna så skare vara idioterna
AngeliC Japp. :D
Victoria F24 "ok"....=S but...why???
Anna är i alla fall glad och positiv.
Shit vad alla blir upprörda. Jag bryr mig inte om vem som vinner, tycker det bara är kul att nån där inne är glad och positiv. Sen att hon verkar blåst bryr jag mig inte om. :)
Victoria F24 Det är ganska lätt att vara positiv när man är för dum i huvudet för att vara negativ... FÖRÖVRIGT VILL JAG TACKA DEN SOM LYFTE FRAM citatet "how can i not be myself". Det är liksom en självklarthet, men Jessica beter sig som om hon vill ha en medalj för att hon vågar vara en vuxen fjortis.
Liyah F19: Du köper alltså att hon "är sig själv"?! Vilket århundrade lever du i?
Äntligen åker "favoriterna" en efter en.. Nu får vi hoppas att tex anton åker nästa vecka.. Hoppas att Anna Linn och tex carina är i final om det nu ska bli något
iår verkar dem fan ha lyckats med att slänga ihop dem mest korkade och mest patetiska pack människor i bbs historia , han raggaren borde vinna nu med en gång. dem andra borde fan utvisas från landet
patetiskt att robin åkte...bara tjejer kvar snart, men men de blir väl som det brukar bli..en tjej som vinner anna borde verkligen åkt, hon kommer börja tro för mycket om sig själv nu när hon klarat flera nomineringar på raken, det hon inte vet är att hon varit på håret att ryka flera gånger... och snälla kan linn sluta snacka så jävla mycket, hon ska inte ens tro att hon nånsin i detta liv kommer vinna big brother, tyvär tyvärr så ser det ut som om hon hamnar i finalen, hur nu det kunde gå till?? för anna kommer åka nästa söndag hoppas ragger eller danne vinner
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Mr_Bonjangles Haha för de första bor jag i norrbotten och de finns el , och första granne ligger 2 meter bor inte 25 mil , du har nog inte så stor koll på hur det ligger till i norrbotten eler?
såja då åkte äckelrobin. mycket bra.
SKU - SKU - SKULASON!
EhsanK P20 Men det är ju kul för henne att hon inte har några bekymmer och kan vara glad varje dag. :)
fatta inte hur robin kunde åka.. å jag har börjat störa mig som fan på Carina nu.. idiot brud
Linn e en crackhora, varför e hon kvar? Jävla backtalker...
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
haha vem trodde att förlovningen skulle hålla? .. Robin är som sagt ett barn och skulle aldrig klara av att vara förlovad med jessica.. hans mamma skulle aldrig tilllåta det. Robins mål var att få jessica i säng och det fick han första kvällen.. sen att han förlovade sig med henne var bara något han gjorde för sakens skull. Men han började inse att hon är en riktig hora den där tjejen . vem vill att någons tjej går runt naken framför alla hela tiden och horar sig?
Det var jag som köpte dockan av Ragger!
robin förlovade för att hålla sig kvar i huset inget annat tyckte jessica hade rätt fin murra,, rakad och fin
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Menige-E P18 Om det var du, så tycker jag verkligen synd om dig.. slösa 6lax för sånt patetiskt.
Jessica e helt sjukt jobbig. Jag tror helt seriöst att hon är psykiskt störd. Hon kan verkligen inte prata normalt, Hon måste SKRIKA HELA TIDEN!½!!! pust.
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
hahhaahaha BRA DÄR DANNE OCH ANNA BRA DÄR !!!!!!!!!!!!!! Btw sa Anna att anton är för "fjorton årig" ??????
låg jessica brevid när danne knulla anna?
Hahahah...fan va ja garva när raggarn satt o ramla bakåt.. :D :D
Den Svenske Fanclub
Vad var det som Danne hade fått reda på om Carina?
knulla danne med anna hahahahahha
Danne är iof mer fjant än Anton så :)
Sa Anna att Anton var för "14-årig"? Det lät ju väldigt intelligent av henne, speciellt med tanke på att hennes egna intelligens knappt slår en 14-årings.
Fest_Millan F21 Hahaha, ett otippat par!!! Varför var det ett otippat par?. Anna har sagt sen dag 1 att hon vill knulla med Danne. och det tror jag danne visste. Danne har inte knullat någon i huset för han inte tyckt någon är snygg (förutom Carina som han skulle knulla på direkten om han fick av henne) Anna är en person som danne kunde tömma sin last på som han har hållit i , i flera månader Pang sa det, ni som såg liv när dom bazza haha.. 2min sen var danne klar haha..
Dessutom var det här första gången jag INTE röstade på Jessica. Det blev Linn. Hon har trots allt kommit för långt.
så det blev lite bäzz mellan anna och danne eller ?
SKU - SKU - SKULASON!
Jag tycker lätt att Ragger ska vinna nu!