ja, men jag säger inget förrän vi möter mora ikväll... kommer bli ett helvete framför radion...
DIIIF
Radio, eh? Den sänds på C+.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Kul all man missar varenda jävla match dom visar på tvn...
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet" /Leffe
det framstår som om det vore självklart att ha C+, har inte det.. Riktigt skönt med seger i varje fall... krossa HV, till Globen !
DIIIF
jag som mora-fan tycker inte ens att vi är värda att spela i elitserien.vi är så hemskt hemskt dåligt,är ju fan pinsamt att kolla på matcherna,visst dom kanske spelar skitbra hockey 4 ggr totalt på en hel serie.Men som dom spelade idag så kan dom fan åka ner i allsvenska igen,upp med leksand,dom kan ialf spela hockey och har lite mer stöd änn i mora. Även publiken i mora borde fan skämmas,man tycker ju att i en liten stad som mora borde den lilla fula helvetesburken vara full varje gång,men neeejdå. tomma stolar överallt."Drakarna" består av 10 morafyllon som står å gormar 5 minuter in i matchen,sen dör allt ut. idag var dom inte värde en applåd för jag på sittplats skrek fan mer.. Dif klacken knullade drakarna. Fattar inte varför dom inte skaffar ltie feta flaggot osv,eller ngt som gör att dom syns. dif ahde fan 3-4 olika hyffsat stora flaggor med sig som dom vifftade vilt med. Nej nu är jag så less,Spelar dom såhär så borde dom fan spela i allsvenskan,för vi platsar ialf inte i elitserien.
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Mora suportrarna har lite att lära av northpower ;) Även alla andra !! :P
/Mvh Q
Redaktionschef
2007-02-05 15:33
alla ni som tippade skellefteå aik sist ... vore intressant att höra vad ni har att säga nu när det bara är några omgångar kvar.
Smallfred P20 Daterat 06-09-13 01:22 kommer inte Skellefteå sist så lovar jag att jag ska ät 1 ton bajs!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Att tippa en tabell, i vilken liga och sport som helst (om det inte är typ två lag med), måste fan vara det svåraste som finns.
Redaktionschef
2007-02-05 18:26
japp, det är därför man borde sätta sig in i laguppställningarna och tidigare resultat innan man tippar. Att några av er tog det lätta alternativet och härmade "experterna" i massmedia är väl iofs rätt naturligt (det här var ju bara en rolig grej som sagt), men känns som att många av dessa experter bara tippade så pga nykomlingars tidigare säsonger i Elitserien samt okunskap och ointresse för Skellefteå AIK som lag. Hade fler gjort sitt jobb tror jag inte att man räknat ut Skellefteå på det sättet man gjorde. Vet inte hur många gånger jag läste "Skellefteå har en klen och svag trupp" som anledning till bottentippningen och skakade på huvudet. Som hockeyexpert borde det inte komma som någon överraskning att Wernblom och Söderberg fortsatt göra mål, eller att killar som Fredrik Lindgren, Johan Ramstedt, Fredrik Krekula, Andreas Hadelöv och Pontus Petterström fortsatt att göra bra ifrån sig. Alla som följde laget förra säsongen visste att alla dessa var på gränsen till landslagsklass (inklusive Åkerman, som då också var i laget) redan under tiden i allsvenskan.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Oracle P23 Äh, vafan, vi var inte lika feg som du, som inte ens vågade tippa ;)
Oracle Är ju dock bara 6 poäng ner till nästa sista plats, så än är det inte kört :) Frölunda, Luleå och Djurgården tar sig vidare till slutspel, Skellefteå och Mora klarar sig undan kvalet.
LHC åker ur! Shalalalala!
haha... finns inte. Tror faktiskt att vi klarar slutspel nu när ledningen äntligen vågat agera!
kommer inte Skellefteå sist så lovar jag att jag ska ät 1 ton bajs! HAHAHAHAHAHA! fan hoppas att Djurgården eller LHC kommer ner i kvalserien, man vill ju ha kvar mora i högsta serien, dom är sköna. fast kommer dom ner på kvalplats får de nog stryk av leksand tror jag. HV71 going strong ;)
Haters gon' hate...
Förövrigt är Wikegård än stor jävla skitsnackare! Han har inte en aning om vad som försegår men ändå tror han sig veta att alla tränare jämt skall vara kvar på sina jobb! Man behöver aldrig komma till någon förändring om spelet inte fungerar...nänä, inte i hans värld kanske!!!
Nu drar det ihop sig ordentligt nere kring kval Tror mora kommer ta sig till slutspel. ;p Hoppas ialf. vi e riktigt heta nu
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
ska bli skönt att få hängmatcherna spelade! Nu gäller det att alla som kan kommer till Globen på tisdag mot Luleå och sjunger fram DIF mot slutspel. Och givetvis? Jag är i fjällen så kommer få följa dramat i radion... Och mina sista ord vill jag tillägna Thomas Andersson, denne domare är ett skämt mot yrket. Hur fan kan han få döma hockey? KUK är vad han är...
DIIIF
Hehe kul att titta på hur fel ni alla har haft ang. Frölunda. Jag hoppas Mora och Skellefteå tar de sista slutspelsplatserna och att Frölunda och Luleå hamnar på 9-10 plats. Och Djurgården får kvala!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Inte en chans att Djurgårn får kvala.. Det här är redan klart. Djurgårn spelar slutspel
Aldrig mer....
djurgården tar sista slutspelsplatsen och frölunda får kvala, det vore något. Hur dåliga frölunda än ha varit i grundserien så kommer de att vara bland topp 4 om de tar sig till slutspel.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
ni kan inte, inte rubba oss, ni kan inte, inte rubba oss. Vi ska vinna SM-guld, ni kan inte rubba oss
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
Såja MIK! Dif kan ligga å laxa. Jävla sopor. Mora Får lira Sm slutspel. Nu växer slutspelsskägget!!!!!!
Redaktionschef
2007-03-02 22:13
Hmm... Skellefteå till kvalserien trots allt. Inte kul. Men samtidigt. Är stolt över det laget presterat och dom har lyckats ta sig ur svackan (dom två storförlusterna här på slutet) så det ska bli skönt att få tvåla dit Leksand och dom andra om ett par dagar.
Andreas Molinder är våran kung, är våran kung. Riktigt roligt att se hur dålig koll ni hade på Modo inför säsongen. Frölunda hade man tippat längre upp.
Yes dif missa slutspel
Hammarby Alcoholics
Yes Frölunda missar slutspel! Gogo Färjestad!
MIIIIIIIIIKKKKKKKKKKK!!!! Hoppas HV71 väljer oss. då ska vi kiisss på dom. jävla sopor
luleå klarade det?
Men lika glad är jag för det!
Klart att Luleå kirrade slutspel! xDxDxD SM-GULD SM-GULD SM-GULD!
Twee, Twee Yo mitt namn är Emil P, jag gillar att slåss så akta er!
Frölunda och Djurgården missar slutspel. Så jäkla gott!
Det här är redan klart. Djurgårn spelar slutspel mohahahaha! Dags för Hv71 att krossa brynäs nu ;)
Haters gon' hate...
Vilka tror ni tar sig vidare till semifinal? FBK HV71 BIF MODO tror jag.
frost HV och Brynäs möts i kvarten så det blir nog svårt för båda att gå vidare. Men den striden tro jag HV tar hem, dock kommer dom få slita hårt för det. FBK slår Mora, Timrå kan slå Modo om Backlund fortsätter storspela, Luleå slår Linköping.
Wassenius P21 Jo men om du tittar när jag skrev inlägget så ser du att de inte hade gjort dragningarna då.
Färjestad går förstås vidare mot Mora, inget snack om saken 4-0 i matcher. Brynäs slår Hv71 efter 7 matcher. Modo slår Timrå, 4-2 i matcher. Luleå slår LHC efter 4-3 i matcher, det kommer bli hatmatcher mellan lagen som förra säsongen.
Smallfred P20 Du har lovat att du ska äta ett ton bajs, nu gör du det också. "Om inte skellefteå aik kommer sist lovar jag att jag ska äta ett ton bajs"
vad ska man säga, enbart pajaslag i slutspel nu... "hockeyfeber" pyttsan... men ni i norr kan ni ha så kul, nu ska vi här nere se på fotboll så det slår härliga till :)
DIIIF
Jo för fotboll lär ju göra så att hockeyfeber stiger. Svårt att svälja nederlaget? ;)
Färjestad vinner mot mora med 4-0 i matcher
Modo slår Timrå med 4-1 i matcher
LHC slår Luleå med 4-3 i matcher. Brynäs slår Hv71 med 4-3 i matcher
SM guldet går till Färjestad (utan att vara partisk)
Freedomfighter In War?
om jag minns kartan rätt så ligger inte jönköping i norr.
Haters gon' hate...