det var som fan..på 4:an?
Någon av 4ans kanaler iallafall =) Tjockt najs hur som helst, får nog sporten att växa lite i Sverige.
_Everybody_ underestimates the kick in the groin
har mest läst om IFL,men möts inte coacherna ibland? tänkte på Frank mot Ken Shamrock skulle vara toknice...
Bara det inte är repriser på matcher för då ere endå ingen idé för oss lite mer insatta MMA fans. Mantankar endå ner varenda gala dagen efter :(, men ha rsvårt att tro att de skulle köra de live med amerikanska tv tider en lösning är väl att sända de en dag efter eller ngt.
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
jo förmodligen repriser. Men hellre ser jag repriser än "doktorn kan komma".
hehe var du tvungen o jämnföra den med världens sämsta program? klart jag kollar på IFL :)
Ja på lördag är det dags så jag tänkte posta lite predictions:Couture vs. Gonzaga Jag tror på Couture vill inte satsa emot honom ever, sen har inte Gonzaga imponerat mer mot mig än sin high kick mot Cro Cop.St. Pierre vs. Koscheck Tror Koscheck kommer att få det svårt att LnP:a sig mot St. Pierre och stående har han inget att komma med.Huerta vs. Crane Tror på Huerta även om Crane kan ha bättre groundgame så hoppas jag Huerta kan vinna dessutom har inte Crane gått en match sedan 2005. Pellegrino vs. Stevenson Tror Stevenson tar hem det han verkar ha ett lite mer balanserat game medans Pellegrino är mer renodlad grappler. Cote vs. Grove Ingen aning om vem som vinner båda är som jämna. Prelims:Sobral vs. Heath Tycker babalu borde vinna det här imo så hade Sobral en bra chans att vinna över Chuck Lidell men åh nej han skulle brawla med honom, hoppas han lärt sig något. Guida vs. Aurelio Aurelio är en väldigt bra brottare det brukar gå bra för dem i buren även om det gick ganska bra för honom i Pride-ringen dock så kan den här matchen bli väldigt bra synd att den är en prelim. Övriga matcher orkar jag inte predicta orka bry sig om Frank Mir och Travis Lutter. :-)
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
Couture vs. Gonzaga Någonting säger mig att Gonzaga kommer övertyga pch vinna den här matchen. Jag tror inte vi har sätt det bästa ur honom ännu. Visst Captain America skulle lika gärna kunna ta hem detta men jag tror värken att han kommer KO gonzaga eller avsluta matchen tidigt.St. Pierre vs. Koscheck Det är bara att kolla på St. Pierre merit lista, ingen i hans viktklass kan mäta sig med den meritlista av vunna matcher, förutom Matt Hughes. Jag var lite orolig över Koscheck's tråkiga ground game, där han hela tiden håller sin motståndare nere utan att göra ngn direkt skada. Men St. Pierre är inte Diego Sanchez så jag tror nog att där Diego misslyckades kommer Pierre att skina :)Huerta vs. Crane Huerta tar den här mot Crane relativt lätt. Huerta har mött svårare motståndare under sin korta UFC karriär så detta bör nog inte vara ett problem. Pellegrino vs. Stevenson Som Emo nämnde "Daddy" Stevenson är nog mer well-rounded och han fortsätter att imponera på mig match efter match. Pellegrino is no joke, but less of a joke is "Daddy". Detta kommer nog gå alla 3 ronderna, där Stevensons arm höjs mot slutet.Sobral vs. Heath Babalu är en stark och meriterad fighter, inte TOP 10 säkert inte heller TOP 20, men han är en top fighter endå. Här ska nog inte Heath kunna sätta något mot Sobral, han gjorde väl en ok match mot Machida sist, men annars så ser jag inget direkt farligt komma ur hans game. Guida vs. Aurelio Aurellio nog den vanligt viss tippade fightern id enna match, men jag tror så mkt på Guida, han har förlorat sina senaste två matcher mot grymma motståndade (Griffin, Din Thomas), men i båda matcherna har Guida imponerat och förlorat med den allra minimala skalan. Jag tycker att han vann matchen mot Griffin, men domarna tyckte något annat. Aurellio är den mer meriterade fightern och är en klass fighter, men något säger mig att Guidas otur kommer vända :)
fick mina ufc 75 tickets idag woooooohooooo
retard, ge mig de :) du får 1000kr :P
jag betalade 1000 styck så du frå nog punga mig 3 lax minst ifall jag ens ska överväga o sälja =)
Kan nästan inte ens tänka på 75:an just nu..bara tankar om 74:an som ekar i huvudet och förhoppningarna bara växer och växer! En riktigt bra MMA höst...mycket att blogga om!
www.mmabloggen.se<br><br>Vår blogg om MMA (Mixed Martial Arts) med förstoringsglaset på UFC, PRIDE, WEC, Cage Rage, King of the Cage, HERO´S och annat som rör MMA.
Couture Vs. GonzagaHuerta Vs. CranePellegrino Vs. StevensonSt. Pierre Vs. Koscheck Cote Vs. Grove Jensen Vs. Leites Mir Vs. Hardonk Guida vs. Aurelio Sobral vs. Heath
egentligen vill jag att gsp vinner men kosheck till 2.90 på unibet tycker jag är ett bra spel
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
Jaja fem rätt av sex iaf vem ska det bli härnäst för Randy då?
vinnaren crocop-kongo kanske? eller big nog
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
5 rätt av 6 här med, imponerande match av Randy. Återstår och se vad som hände nu i HW divisionen. Hoppas Tim Sylva får möta ngn av Crocop, Noguiera, Gonzaga, Werdum eller någon annan av de top meriterade HW killarna. Alltid en fröjd att se Tim få stryk :)
Jag vet inte om någon skrivit detta, eftersom jag inte vågat kolla resultatsnacket efter ufc74.
Men snart kommer "
Contender Muay Thai " serien.
(Ni som sett "The contender" vet vad det handlar om)
Annars kan Contender beskrivas som TUF, med thaiboxare från hela världen. (Och utan allt töntigt jidder och fylla)
Nyligen signade svenska k1-max fightern och fd svensk mästare i thaiboxning Joakim Karlsson från VBC att delta i serien. tränare kommer Ole Laursen mfl. vara.
k1.se Contender muay thai trailer pepp
Läste att Babalu skulle få böta bort halva sin vinstsumma för sin fight nu i UFC 74.någon som fattade varför?
Behram
Han vägrade släppa ett anaconda choke på Heath trots att han klappade domaren kunde inte få honom att avbryta choket heller, han släppte först då Heath hade svimmat. Hyfsat onödigt och jävligt osportsligt.
Emo: Det märks att Babalu verkar ha personliga problem...läste nånstans att Babben blev irriterad när Heath hade en t-shirt med Babbens mugshot på...Rättfärdigar inte beteendet. Tänk om det vore en submission som orsakade skada såsom en bruten arm eller nåt benlås...usch...Babsan tappar i anseende... Kommentarer och matchreferat om undercard/prelim matcherna hittar ni som vanligt på min blogg... 75:an nästa!!! :)
www.mmabloggen.se<br><br>Vår blogg om MMA (Mixed Martial Arts) med förstoringsglaset på UFC, PRIDE, WEC, Cage Rage, King of the Cage, HERO´S och annat som rör MMA.
PhatJenk P29 Yes, det där med mugshoten var bara ett rykte, nu har det kommit fram att det var en ren lögn. Och komissionen ska nu utreda om eventuell avstängning. Babalu is off, Dana is pissed as usual :)
gillar Huerta mer och mer.riktigt bra fighter.
fan! kan inte fatta att jag ska se UFC 75 live in london.. jävla orgasm..
next week ;) så skönt det är och nästa vecka haha.. känns så nära
Chattade med brorsan på msn...han sa att han hittat att Fedor ska möta Yvel inom Bodog...han kommer posta på bloggen snart...Yvel snackar säkert bara goja... Fyfan va dålig match det skulle vara i en tid då UFC´s tungviktsdivision är otroligt intressant...men det här med sambo-tävlingarna verkar vara viktig för Fedor och om inte UFC viker sig på den punkten kommer det förmodlien bli svårt...
Yvel?
Yvel skall möra fedor.... o fedor kommer troligtvis skriva på k-1 heroes o inte UFC
Så vad tror ni om TUF6? Sajten kom upp igår...
Mac Danzig hela vägen. Förresten, någon som har koll på MMA tröjor/kläder öht i Sverige? Finns de här alls? Annars - någon bra amerikansk sida med MMA kläder?
pasta sallad --> finns en del mma kläder. Kolla din lokala mma klubb. Budo-fitness har en del också.
WWW.PHOTOSHOP.NU
Schysst. Ska in till B&F imorgon tror jag, annars verkade jabb ha en del schysst också :)
PhatJenk P29 verkar bli riktigt underhållande tycker jag..
Babalu är kickad från UFC efter incidenten i matchen med Heath. Där ser man, inte ofta en fighter blir kickad från organisationen. But there u have it!
Lika bra det. babalu verkar vara en nolla. (som person alltså, inte som fighter ^^)
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
REBEL APE --- sånt skit alltså för han hade in choken för länge,,,visserligen e det farligt och man ska absolut inte göra det..men som JOSH BARNETT nyligen sa Bj Penn blev inte kickad när han submittade Penn i samma anda,,,bara för han e en av Whites "grabbar"
Bj Penn blev inte kickad när han submittade Penn i samma anda,,, submittade han sig själv?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jaa haha kulö du förstår vad jag menar
Då BJ Penn submitta Jens Pulver som jag antar du syftade på så släppte han då innan Pulver svimmade och sa då ingenting efteråt om att han lärt Pulver veta hut.
retard nä faktiskt inte, ingen aning vilken match du snackade om, därför frågade jag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hörde att UFC 75 ska visas på tv4 sport med Paolo roberto som kommentator. Får se om det stämmer...står inget på deras sida ännu.
vart hörde du det, hade varit positivt om dom gjorde det (nu när fight club har dragit vidare med Eurosport)
Läste det på forumet på MMA trackern.
jag såg matchen men det sa du inget om i ditt mess....
Ett lustigt inlägg av Monson angående anabola "It's hard to get to get to this level without having used something. When people ask me on the street or in the gym and they're polite about it, I'll tell 'em, and I've used things before. And it's been quite a while. ... "If it were up to me everything would be legal," said the Washington native.
retard X1 Det där är ju bara axplock av det han sa. Han kom med någorlunda bra argument om varör han tyckte det skulle vara lagligt.
håller dock inte riktigt med honom.
Han förlorade ju mot Rizzo igår också på art of war.
Legion=sötast