4/2 - R.A. The Rugged Man - Scratch @ Pusterviksbaren
Fan vad glad jag blev precis när jag läste att R.A kommer till Sverige. "Efter en helt fantastisk spelning på Hultsfredsfestivalen i somras är vi nu väldigt stolta över att kunna presentera en hel skandinavienturné med hip hop-artisten R.A. The Rugged Man från New York. Trots att soloplattan dröjde har han hållt sig ständigt aktuell genom samarbeten med artister som The Notorious B.I.G, Mobb Deep och Erick Sermon, men även genom hans medverkan på de hyllade Soundbombingsamlingarna från Rawkus Records." Turnéplan: 31/1 Stacken/Nalen, Stockholm 1/2 Tavastia, Helsingfors 2/2 John Dee, Oslo 3/2 KB, Malmö 4/2 Scratch @ Pusterviksbaren, Göteborg För mer info och källa: www.svenskunderjord.com Pressbild: Pressbild1
ojojoj, i'll be soooooo there !
Out in the streets, they call it döööööööönaaa... Döna Söundtrack.. www.myspace.com/donainc
Trevligt! Då gjorde det inget att man missade hultsfred i år då.. eller nåt.. haha..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Cleeeeeant! Ses på Scratch!
haha fy fan vad tungt. ses i gbg! lär dit, bara e så.
Crime Pays, ask the Rothschilds!
oh shit!! ge mig falskleg
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
tur att han alltid är så munter
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Fan va nice!! Jag paxar en biljett redan nu! PAX!
YES! fixa biljett nu typ hur gör man???
Menige-E: Du skriker bara PAX!
gött då har jag redan en biljett!
Har inte hört skivan. Men att han har jobbat med Ayatollah låter bra :)
Det är inne med mobiltelefoner igen
bara så jag e med på noterna,de e la 18 ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
erorone P18, Du e med på noterna, alltid 18 på Scratch Fridens / F.C
So so nice! Ännu en given kväll i Club Scratch sällskap!
"I ain't haitin, I just heard better" J5
R.A R.A R.A !!!!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Och nu slår Scratch till med ett biljettpris på 640 kr ;)
FEEEEEEEEEEEEEEEEEETT nice!!!
vad kostar det? faan, wu-tang killa beez är ju i lund på torsdagen.. kommer bli svårt att få råd, men det löser sig säkert.
www.klistermarkskriget.com
får ej missas, fan vad nice!
Skivgrävarns pöjk! Alltid med smutsiga fingrar!
fy fan va nice...
Vad kommer det kosta då ? Nån som vet
Tror inte priset är satt än, men man kan ju hoppas på att det är lika billigt som din mamma ;D
haha..oj oj. där högg han direkt va o det tog dig bara...35 minuter att komma på det!
2 månader kvar nu, ligger på 170kr i malmö, oslo & stockholm typ, blir lite billigare i GBG, men rykten går om att det kommer läggas på ett bängt föband ev. Time will tell / Dr Snuggels, Shark Attack Unit
Fried-Chicken: Ett förband alltså, sweet! Vågar man hoppas på Racklas and the janglers feat. Skalle-Adam på triangel och Blunt-Marty på C-walk? Jag är så pepp, släng upp en hårig mage för din stad!
fan va nice. missade på hultan eftersom man inte hade nån biljett. Så jag får ta igen det på scratch helt enkelt.
ska fan tälta utanför pustervik för att få biljett :D
David VS Goliath
R2B, tälta utanför shelta, där kan du fönstershoppa dildos medans du väntar iaf.. Pustervik är bara högljutt att sova utanför:)
ska lätt dit :D fyller 18 en vecka innan det är.. RA whats the leason for today Rugged Man
Efter drift kommer solsken. (Snackar inte bilar)..................
uhuuUUUUUUUUUUUUU!!!
ha ha ha
ok, kommer väl... tungt värre...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
i´ll be there
Fucks your life up crew Tjabo!
blir säkert bra, syns i februari... men vilka mer kör då?!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Biljetter släpps 1 månad innan, Fridens / Santa
4 dagar innan jag fyller jag ser det som en tidig födelsedag..
förresten... va fan e Pusterviksbaren?
Hur kan du vara 24 år, från GBG å inte veta vart Pustervik ligger?! Vid Järntorget.
haha jag e för mycket hood... e inte inne i stan så mycket.
så man kan köpa biljetter nu då eller
vilka andra kör adam då???!!!
Du kör ju Mayornas/Johan !
Vet att du snickrat på hårda punchlines hela 2000-talet!
Dags nu att du visar att du e Nordens bästa rappare & sånna grejjer.
Skämtåsido, tanken med förbandet vi hade i åtanke den gången fick strykas iom att det kommer bli en rätt sen spelning den lördagen 4:e Feb med R.A iom GBG´s Filmfestival som kommer husera nere i Pusterviksteatern den kvällen o köra filmer senarare än vad vi trodde från början.
Ang. biljetter så släpps dom på måndag 9:e Jan.
Nu på Lördag den 7:e Januari på Scratch är det dock riktigt tung Dansk Dynamit på besök (Don´t Sleep) DJ STATIC & NAT ILL kommer leverera en aptung show
www.1mc1dj.com Nytt album som precis släppts som e stabilare än Stena Jutlandica.
haha, ok, men vi gör så här big A: jag på technics, du på micken hehe... aight, då vet jag, var mest bara nyfiken... däremot får vi väl fortsätta vårat snack ifrån vibes senast, later bro... skoj med ra, off the krok...
hur fixar man biljett!!!
As I walk the fine line between insanity and genius