RA Thorburn Kan säga att Ret och Aet står för två vanliga amerikanska förnamn....hihi fundera på de...
jafan, kul för en artist att komma och spela, så står varenda jävel stilla och diggar lite! röj för faan! enda jävla rätta! men jag antar att det blir lite jobbigt för alla äldre vana konsertbesökare!
Jag vill bara sova... o spela fotboll,
fan skit i det nu... och man kan faktist röja utan att skada andra...
http://silenthillen.blogspot.com http://www.myspace.com/iceclimbershiphop
Blev inte du skadad då?
Bun out informer and police man.
Under FIGHT FIGHT FIGHT är det lag på att härja fritt.. Men att göra det när det inte ens är "befogat". Jaja, hoppas dom som är där blir lite vanare och mognare besökare någon gång här fram över!
Aggro: jag hade näven mot R.A's haka och han såg ut som om han var nära på att gå sönder, har en kass engångskamera så man får vänta lite med hur det blev. klart man får röja på konsert, skada andra är en annan sak. man behöver ju inte vara en idiot bara för att man röjer. jävligt nice var det iallafall.
Skivgrävarns pöjk! Alltid med smutsiga fingrar!
Vafan är detta för jävla tönt snack...Vadå klart man hoppar och röjer..inte så kul heller att rappa för en publik som står och nickar lite med huvudet som om dom var förlamade från halsen axlarna och neråt...jag kommer säkert tröttna på att stå mitt i högen och hoppas när jag blir äldre men kommer aldrig att tycka att dom som hoppar är amatörer eller fjortisar..i denna åldern så vill man ju att det ska va röj och livligt..har inget med att vara amatörer eller omogen...sen så tror jag att rugged man tyckte om att det va folk som hoppas runt.... Sluta att va så jävla "proffsiga" hela tiden.. "jag står stilla och nickar för jag vet hur man ska va på en spelning, man ska verkligen inte hoppa och dansa för det är inte proffsigt, alla måste veta att jag har vart på flera spelningar"
faty fat faty
Sen så slåss jag inte men jag hoppar och har kul...
faty fat faty
klart man ska hoppa. men man ska inte va så full att man inte kan stå på benen och ramla in i folk hela tiden och åka runt som en handske. en av er blev ju till och med nerputt från scenen.
www.klistermarkskriget.com
hahaha..scenen? fan det såg inte jag...men jag kommer ihåg en person som va sjukt jobbig..han va så jävla packad att han inte kunde stå rakt..ändå envisades han om att stå kvar...
faty fat faty
hahahahah inga jävla Oggedalito fasoner för fan, som att stå längst fram och bli arg när han får en arm i ryggen FUCK THAT!
det var jag!
Jag vill bara sova... o spela fotboll,
stallion P19 för i helvete! jag e 20 o vevar med armarna så mycket det går om RA säger att man skall göra det...man går på en konsert för att ha kul och om publiken röjer undanlättar det sjukt mycket för artisten också...särskilt om det e en artist som själv kastar sig ut i publiken...
It´s better to rule in hell than serve in heaven.
hahaha han som blev nerputtad från scenen å fick kepsen ryckt av ra va full... men det är en sak att va för full för att kunna stå rakt å en sak att hoppa som fan medvetet och målmedvetet... målmedvetet ja.
Jaså, det var alltså parodi som blev nerputtad från scenen... rätt på mig och min D.A army.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, nej ..jocke a.k.a parodi var stadig på benen Han som gick upp på scenen vetefan vem det var alltså.. Men en annan sak som var jävligt rolig var när den fula jäveln med keps o blont hår hela tiden ville prata i micken o ingen fatta va han sa , o R.A gjorde sig lustig över sina fans i förhållande till Talib Kweli's Haha
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Det var tur annars var vi beredda att göra hembesök och gå medieval på hans ass! ;) Trampade på mina skor och grejer... :( Vem fan var han som ville prata i micken?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, gör det ändå...jag vet var han bor, jag kan ta täten med fackla och högaffel . Nej men den killen va bara en ganska kort kille med stort blont hår och keps... såg han i min skola igår för övrigt, om nån är intresserad.
Mycket mycket ra uppträdande av denne udda man....dock en massa Big Up till bruden som hoppade upp på scen o gav järnet! Finnes d bilder än dåååååå??? Kom igen nu langa
vi har bara jorden till låns,så lämna den i bra skick till nästa generation!
Alla idioter här inne som rättfärdigar att stå och RASA in i andra och att slå armar/armbågar etc i huvudet på andra ska dö, så enkelt är det. RÖJJA OCH RÖJJA är två helt olika saker, det finns rätt röjj och fel röjj. Idioter.
Mickmästarn jag är intresserad haha! alla på hvitfeldska är töntar! jag blev under slutet knidnappat av en rejäl biff som tog mig under armen och försökte mosa mig, jag försökte fly men kom ingenstans! vet nån vem denna man är???
låter som aggro
haha, aggro aint got shit on him jag såg honom, och fruktade för emils liv där han hoppade runt med hans arm runt halsen o vettskrämd blick
det hade kunnat vara aggro men det va det inte... men han kramade mig och kollade på mig med en väldigt kärlekfull blick,otäckt va det!
Varför pratar ni om mig? Jag är ju snäll ju! A llas g oa g ubbe r äddar o mvärlden! Menige E: Var det han med baskern och skägget? Han satte sig brevid massan och snackade (tog min plats på soffan). Han sa nåt och så skrattade han. Sen gick han.
humm nu måste jag tänkte efter...basker och skägg..humm...kan stämma, enda jag kommer ihåg var att han stack ut från mängden iaf, mycket möjligt att det va han iaf! har ni sett eller hört något? kontakta oss på efterlyst/ emil aro
hahahahaha han gjorde intryck på oss alla i Lördags!
jo han va visst ett riktigt orginal vill jag minnas,vem va denna man ?!
comviq kontant kostar 100 spänn, säger jag, i brist på information. Var är Massan? Han satt ju och snacka med snubben ett bra tag.
Comviq Kontant kan kosta 90 spänn, om man går till rätt affär. Säger jag i väntan på att någon ska lösa mysteriet
röde knut nere på drottningatan tar 95 om man gillar sånt
en skäggig biff-stråganoff klädd i basker det var jag
Svammel, nu i din mormors walkman
är du fullkomligt ärligt nu tjack? isåfall måste jag kyssa dig!
Aggro: hmm jag är här nu... vad ska jag säga. Nån snacka med mig å så skratta jag. Det äör ju typ så mycket jag kommer ihåg av honom oxå... Förutom att jag skratta haha
http://silenthillen.blogspot.com http://www.myspace.com/iceclimbershiphop
nä ja ljög
Svammel, nu i din mormors walkman
mysteriet fortsätter
Inte så länge till, snart kommer det upp en massa härliga bilder från R.A kvällen, (he,he)
Nästa gång lör. 4e Mars blir det lite annat typ av stuk men minst sagt lika mycket röjj, 9 pers skall knö ihop sig på scenen o kommer gå loss totalt.
www.scratchgbg.com Mvh / Scratch-Unit
ahh bilder! släng upp jag sa SLÄNG UPP!
pics folks pics???
vi har bara jorden till låns,så lämna den i bra skick till nästa generation!
Det verkar vara nåt problem med bilderna. Scratch GBG och Djungeltrumman insåg väl att RA inte var särskilt bildskön.
nej nej men jag är såfan bildskön!
Imorgon torsdag är nog realistsikt att bilder förhoppningsvis kommer upp. Förlåt att det tog tid, vi vet att ni väntat, Problem med västtrafik, hajja att vi kämpat / AYO
MOAHAHA mina armar och händer och där! FO! och för er som vill veta är det jag som är den leende snyyging till vänster på det sista kortet innan dom sista bilder på R.A! fo! fast aggro kan varit den snyggast i publikhavet efter min polare adrian som lyckads vara skitful på alla bilder han kom med på! Big up till Emeile Tubbin!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Hahahah "otroligt vacker människa", den bilden slår allt. Jävlar alltså. Vilken man..vilken man.
fy satan vad ful han är.
Vad var det för jävla retardbild jag hittade på mig? Måste varit jävligt ful...