Helt sjukt fett i sthlm trots ljudproblemen. GÅ DIT!
www.ff-dvd.com / www.clubtraffic.org www.myspace.com/clubtraffic / www.myspace.com/alloutdubstep www.myspace.com/stucklife / www.stucklife.com
fuck att jag ser d så sent! fuck att jag inte har cash!!!!
http://www.myspace.com/akinonline
Bara nåra timmar kvar nu tills skiten brakarlös på allvar!!! = )
...One Of Many, GBG'z...
wack, jag var helt säker på att biljetterna var slut.. O köpt en biljett för 150 till en jäval stundentfest istället, helvete. Dock önskar jag er andra en oförglömlig spelning!
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
kom i baddräkt vetja!
www.swingkids.se
Var på KRS1 i Oslo i lørdags.. riktigt fetta! Helt olik den i Sthlm førra året, antar æven att den i gbg blir unik.. så før er som redan set honom. GÅ IGEN MAN KAN ALLDRIG FÅ NOG AV KRS!!!! Ha d gøtt alla ni som har møjlighet ikvæll!
priyde
Hoppas innerligt att ni får bättre ljud i gbg, en legend som KRS ska inte behöva sound-checka varannan låt.. för att citera KRS "They fucked it up"
"The beast looked upon the face of beauty. Beauty stayed his hand, and from that moment he was as one dead"
hoppas ni får höra Duck Down, han sket i att spela den i sthlm i år igen.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
fan, forst detta och sedan klubb klasskrig pa fredag. jag missar fan superveckan nagonsin :C
shit va tight det va! 14 timmar på jobbet start 07.30 kommer gå som en dans efter det här. big up scratch unit! för att citera stare : sveriges bästa klubb..
www.Bassline-Express.com
alltså att gå på denna spelningen, och att göra det i tunna kläder, är bland det bästa jag gjort i hela mitt liv. SJUKT FETT!!
helt av kroken va bra det var! Tack Ayes o Lövet för att ni räddad min sommar! Massive Big Up!
...One Of Many, GBG'z...
kan vart min livs upplevelse.. har nog aldrig vart så svettig efter en spelining någosin innan. helt grymt!
Off - the - chain! Mad grym spelning, mad svettigt och mad trött just nu på jobbet, men det var det helt klart värt!
"I ain't haitin, I just heard better" J5
de va ju en mördare att stå där framme
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
indeed en mördare. the real hiphop is ova heeeee!
kinky_jojje: Varför badar du alltid med kläderna på? Då sitter man här på jobbet sjuk och efter 4 timmars sömn. Riktigt fresh spelning må jag säga. Inte många som gör det bättre och varmare. Helt flippat att KRS körde halva settet i tjocktröja och mössan hade han väl under hela? Woo! Woo! Det är ljudet av polisen!
nå, fick ni höra duck down?
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Helt jävla galet asså!! Bästa jag någonsin sett i Hip hop väg!!!!!!! Bra studs på publiken, jumping higher than MJ in his best day. Sjysst att han drog av första versen på Loves gonna getcha, trodde aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle få se KRS ONE framföra den låten live, än mindre på hemmaplan i Götet. Scratch Unit fortsätter hålla fanan högt och förgylla vardagen för oss Göteborgare, blir svårt att överträffa KRS dock. Party people in the place to be KRS ONE attack! Mvh Svettfläcken
bästa spelningen någonsin! stor besvikelse att han inte signa skivor dock!
www.klistermarkskriget.com
Så jävla bra igår! Var sjukt trött när jag kom dit men fick värsta energikicken när han drog igång! Varmt som tusan bara... och blev boxad i magen av en väska i slutet men krs var så grym att jag knappt tänkte på det. Riktigt trött idag (knappt 4h sömn) och sjukare än jag vill vara, men damn vad det var värt det! =D
Jag hatar att skära mig på papper!
Usch.. så säger alla att det var skitbra o jag fick lyssna på carola o basshunter på trägårn, fan vad jag längtade bort till pustervik.. Nå blev det nåt filmat?, kanske för trångt?
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Grymt.
Bun out informer and police man.
Fy faaaaan, sitter i Spanien å gråter (skojar inte ens) för att jag missa det... KRS är som en andra far för mig. por que? POR QUE????!!!!!????
Mabuhay!
sjukt jävla bra! orkade inte me hoppandet där framme så länge dock, men nått av de bästa jag sett asså! big up scratch o KRS med crew!
Byaaah!
Jag gör som daddy-dan och gråter över att jag inte kunde komma. Får hoppas göbbarna tar hit Masta Ace eller diamon D eller något som kan få mig på bättre humör i framtiden =)
ELLER WU SOM BARA KOMMER TILL NORGE OCH FINLAND
Har någon footage som du vill lägga upp online och länka ? Jag skulel vilaj se hur jag breakade på scenen när han körde "step into a world" hahaha ..
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams
jag gråter också. gråter!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Toastare
2006-06-14 23:10
aj aj...vet att jag missade nått. Men min hund operarades och blev riktigt sjuk... så det var inte läge för krs1. Men nu är hunden bra, så vi ska ha vår egen konsert här hemma.. och jag är inte bitter!!
Jag skyller allt på Emma!
damn damn damn ... den där videon gjorde mig heeeelt frustrerad att jag inte gick .. o den va inte ens i bra kvalite eller längre än 20 sekunder
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Riktigt maxat! Värt varenda blåmärke att stå längst fram....fett me ös! Peace
vi har bara jorden till låns,så lämna den i bra skick till nästa generation!
Bun out informer and police man.
hmm har inte GP's recensent fått det lite om bakfoten.. det är väl "The real hip hop is over here " han säger och inte "The real hip hop is all there is " eller är det jag som fått det om bakfoten?
Lalene: Du har så rätt, Over Here är det. Inte första Kalle gör konstiga fel som han borde sätta, särskilt när han är en sådan oldschoolräv. Han som annars brukar skriva så bra, kul att hna fick en 4a, måste nog hålla med! Tack Scratch återigen!
"...ett helt gäng supertajta South Bronxkillar på scen... " reagerade jag på annars. Busy Bee är från Staten Island om jag inte är fel ute, och han S-5 var väl från Philly och DJn var inte heller från Bronx kommer dock inte ihåg varifrån.
CoCheese e från LA Busy Bee e från Baltimore
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
finns några bilder i Krs @ Berns, Sthlm
vada kort? han spelade minst tva timmar i Berlin
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
YesYesYes!!! Det var fett som f-n! Nån som känner för att lägga upp lite bilder?
"The only real reality is the fact that we're all gonna die" /Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
fan vadå det var ju perfekt längd. folk hade ju dött annars.
det var maxat ! 300 heads...!!så det ska se ut!
vi har bara jorden till låns,så lämna den i bra skick till nästa generation!
fy fan vad nice det var. Definitivt en av de bästa spelningarna jag varit på i gbg