Inför Hiphop-Jam @ Majorna

Klubb & Konserter - Göteborg

Inför Hiphop-Jam @ Majorna

Hej! jag och några polare (samt lite vuxna på kommunen och dylikt) planerar att göra om förra årets "Hiphop-Jam" i majorna och jag behöver eran hjälp..

förra årets flyer..

jag vill veta vad som var najs (om ni var där).. och typ, mindre najs.. jag vill också veta vilka artister ni helst skulle vilja se till sommaren, främst gbg folk..

peace!

Västkust Rockerz
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Och om det finns några som skulle tänka sig att ställa upp i poetry slam, å rap battles?
The top is so much better den d bottom!
silversystrar
och
snakkas kapell
www.silversystrar.se
kolla lite bättre artister än dom där snubbarna från floda eller va de skulle förställa. skit i att ha graffbattle å lägg burkarna på att dom som va dommare får göra målningar ist. eller andra sånna gubbar.
vädret va nice dock.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
erorone

förra året hade vi ju Illizit gänget där.. synd att mkt folk redan hade gått vid den tiden, det är en sak som vi kommer ta i tu med detta året, att göra schemat mer komprimerat.

det med graff battlen har vi redan tänkt på, det kanske är schysstare att ha nån jävligt duktig som målar under tiden än just en tävling.

men kom med mer förslag/förbättringar! vilka artister vill ni se?

peace

Västkust Rockerz
Illizit är bra men de kanske kan va lite tidigare ?
Grand Prix, victor hollender, olsep, e ju några andra som håller till i majorna som säkert kan köra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Today's the tomorrow you should've feared yesterday"
Det hade varit fett, som erorone säger, att få med Gp, Hollender och olsepp. Dom är ju från majorna och duktiga mc's.
Vill se Illizit, X.O och annat gött från göteborg!
både XO och GP har vi högt upp på önskelistan.. XO släpper väl, om jag inte minns fel, sin EP typ till hösten så dem lär ju vara aktuella som fan..
Västkust Rockerz
Även ett mixtape snart har jag för mig!
ve punkt hollender!!!
finns det någon som vill se hollender förutom hans 1289193742742 vänner hahah?
Västkust Rockerz
räcker inte det ?
han har f.ö groupies också
hahaha, vi får tänka på det.
Västkust Rockerz
bättre dj´s och mer musik ifrån majorna som redan sagt...illizit!!!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
mayornas P33

håller verkligen med dig.. DJ X-Lent var väl inget att hänga i granen direkt.. och med musiken från majorna, vi ska kolla med eLDhee och hans gäng om dem är intresserade, så det är ju majorna.
Västkust Rockerz
eldhee är sjukt bra! ^^
aa verkligen, får se om våra pengar duger! men vi vet inget ännu.
Västkust Rockerz
holla at me om du behöver artist för poetry slam, battle, bara uppträdande eller b-boy battle man... har ett gäng grabbar som e lite sugna om man får lite hjälp o komma dit ^^
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
aight, poetry slam och rap-battlen är fortfarande endast i planeringsstadiet och att det överhuvudtaget ska bli av förutsätter många anmälningar.. breakdance kommer garanterat bli av.. förra året var det hur fett som helst. 
Västkust Rockerz
snacka med grabbarna i hiphop akademin
form one! hooka rough lynx me lången.. vfan de hade vart coolt.. o så avslutar ni dagen me en fet fest i nån lokal.. o behåll graff tävlingen jag vill vinna över förra årets rookies :p
o säg för allt i världen inte "äre nån som vill gå upp sjunga lr nåt?" så slipper vi små tjejer som ska sjunga glassigt.. jag har en dans grupp härifrån som dansar street/hiphop/mtv grinding så dom är as bra.. typ fått jobb o sponsorer o grejer.. holla back på myspace så blire göt..
stay on your hustle.
Rough lynx på ett hiphopjam? ja säger då de.. Dancehall är ju typ det som tog kål på schyssta hiphophak i götet..
Boka FHTEOD och Prop Dylan på samma reseersättning.
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.
erorone

snackade lite med mahan från octagon för någon vecka sedan och han kanske är med nästa år igen och fixar med breakdancen.. hoppas det iaf!

Västkust Rockerz
dres-four P17

du vet allt om allt och alla va? haha.. aa det var lite kaos där, typiskt negin att säga något sånt..! men holla angående dansgruppen.. kan alltid vara något.
Västkust Rockerz
Ta Knapis här på whoa ;)
lången

mahan är ju alltid skön, han e ju aldrig feg för jams heller :)
riktigt skönt med breakdance iofs. det ger de hela en riktig hiphopvibe ~
word! knapis, han tar fett med pröjs antar jag? :P
Västkust Rockerz
Vill också se Hustlahbacken!

http://www.youtube.com/watch?v=ogpncxcrte0
Hällre död än neon grön.

^ line-up ovanför ser ju helt ok ut + eldhee och bricks ^
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
hehe varför köra så hårt på majorna rappare?

folk i majorna har redan hört majorna rappare 1000gånger, e de inte roligare å ge kidsen något nytt å se på?

ett tips ifrån än som menar väl.
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.
TeKoNe P24

du har en poäng.. det är ju viserligen roligt att ha någon som är på hemmaplan liksom men det finns ingen regel som säger att vi bara kommer dra dit majornarappare..

fan folket, önska er mer! vi vet inte hur vår budget ser ut än men ingen svensk artist är omöjlig så droppa mer namn för fan! inte bara era polare..! sådana ni vill se men inte orkar betala för hehe!
peace =)
Västkust Rockerz
nej, jag har snackat med lite folk, 3 olika akter från sthlm.. feta artister.. vet tyvärr inte hur ekonomin kmr se ut än så vi avvaktar lite.. kan däremot säga att Bricks kommer kicka några låtar.. antar att ni de flesta av er inte vet vem han är men han är jävligt duktig.. kommer från majorna och har spelat in lite grejer med typ eldhee och del bland annat..

Västkust Rockerz
Ordet på gatan säger att V. kräver ett helt otroligt gage som Långens veckopeng kan klara av. Rykten på diverse hemmafester i Majorna är också att Bricks låst in sig i studion för att komma ut när det är sommar med feta tracks!

Tycker det är tokdåligt med Stifflockönskningar dock!

Menige-E, frågan är om ni dyker upp. Har ni inte gjort er förtjänta av lite wu-tangrykte efter blöta krogkvällar runt kaptensgatan/chapmanstorg?
Jag är helt inne på Lady In Red, slipper jag kolla på skärmen!
jaja, jävla tjat hahaha. lägger det i tankarna..
Västkust Rockerz
kommer v punkt kommer hela majorna.. så är det bara. ph ska med också. radarparet
www.myspace.com/olseppgbg
haha hela majorna.. okej
Västkust Rockerz
ph är inget måste
haha okej, jag har alltid tyckt att Hollender vart den sämre av dem två, men jag är inte särskilt insatt..
Västkust Rockerz
Jaja Joel hahaha

Glödande Bröder
You on the other end crying like me.
Rysskaligan?

haha aa det ryktas om comeback..!
Västkust Rockerz

Om ken ring kommer dit hoppar ja från angeredsbron.
det lovar ja dig.

få dit timbuktu och ja kommer kyssa dina fötter joel!

what u know´bout me
Ken Ring hade fan vart soft.. undra vad han kostar..
Västkust Rockerz
fy fy fy fy fy fy alltså fyyyyyyy.
snälla ni vill väl endå inte att man ska börja gråta??
de e endå lite konstigt om alla står där och gråter och mår dåligt...
what u know´bout me
smaken är som baken..
Västkust Rockerz
Ken Ken Ken!!