scenen å att de hela va lite lågbudgetaktigt är ju en del av jam-känslan tycker jag det är inte en stor festival. det är ett gratis jam å då har man inte så mkt krav enligt mig ! förra året va fett!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan jag tror det här jamet kommer bli fett!
www.sharpchest.com
synd att det är så jävla långt kvar bara men jag är lätt på fotboll också , jag o emil i tagteam
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Love, kommer du ihåg när vi mötte Robert och Jocke? Sämre killar får man leta efter haha
okej, nu håller vi oss till ämnet!
Västkust Rockerz
DET SOM SKA KÖRA ÄR V.Hollender & PH, Grand Prix, MBMA och Tredje Linjen
Memzet productions
elDhee är min nya gud.. what u know e bara äckligt bra!
what u know´bout me
aha är det mehemt som bokar banden nu? Det visste jag inte..
lika äcklig som du besaaa eller?
va snackar du om, ja menar ju positivt!!
what u know´bout me
men dra...
what u know´bout me
o well.....
what u know´bout me
jag får nog hålla med menige e på den punkten är jag rädd
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
var inte rädd..
what u know´bout me
Lugn i stormen nu arbresha, whoa is all about vara spydig
hahah hemskt e det. verkligen. vart har kärleken försvunnit?!
what u know´bout me
ni borde hålla det i slottskogen denna gången istället för på karljohansskolan..
På whoa finns inget som kallas kärlek
The_passenger P18 ska kolla lite på alternativa ställen att ha det på, droppa gärna förslag!
MILES & SHARPCHEST - "STRIVIN' ON" MUSIKVIDEO UTE NU!!! - // JOEL 'LÅNGIELIZZLE' IGHE
Menige-E P19 bråka inte med abbe för fan! haha..
och jag håller med dig, när fan blev mehmet ansvarig för artistbokandet?! hahaha.. det visste inte jag heller haha
Västkust Rockerz
a slottskogen hade varit jävligt nice.. men då kommer de la massa emo äckel o lägger sig i antar jag
hahaha, men vad har man glasflaskor till då?
Västkust Rockerz
Ryktas att Lången P17 själv är emo så jag vet inte...
haha tror du jag har råd med glasflaskor eller nä men annars är ju emo kidsen rätt bra på att skada sig själva så det löser sig nog men du det hade dock varit nice att ha det lite tidigare.. känns så jävla långt till september. o jag vet att det var i september förra året, men ändå. bara så du vet JOEL!
Menige-E P19 hahahaha.. vem fan snitchade?! MickMästarn P18 eftersom att det i princip bara är ungdomar som annordnar jamet så bestämde vi oss för datumet då vi inte pallar att planera så mycket nu när vi har skola.. bara så du vet LOVE!
Västkust Rockerz
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
men vafan, ni har ju skola i september med ? ni kan la ha det i slutet av sommarlovet då
Men då kan ju Menige-E börja med att sprida some love... tack joel. din kompis har attityd.. och lite emo e du allt. speciellt ditt hår...
what u know´bout me
MickMästarn P18 1 september är en vecka efter sommarlovet, då är alla hemma i stan också..
Västkust Rockerz
Graffare
2007-04-07 18:23
Illizit & X.O på scen, Lägg mahan som ansvarig på B-Boy fronten och styr upp Graffen... Lången P17 BIG up ska du ha för att du ställer till med ett till Jam, sånt här behöver vi.. Hiphop Don't Stop!
http://metafourhiphop.com/
Graffare
2007-04-07 18:24
..så ser ni att allt löser sig finemang! =)
tack tack, vad gör man inte för hiphopen liksom =)
Västkust Rockerz
Slottskogen eller samma place som förra året? eller något annat förslag?
Västkust Rockerz
Graffare
2007-04-09 23:46
Slottskogen!!!
samma som förra,vindstilla my man,vindstilla.
vi har ju basket också om vi kör på det gamla.. men slottis är också fint och då hittar alla till stället
Västkust Rockerz
styr upp det fett bara ok!!!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
jaa de blir fett.. ge dom ba stöd o hjälp så löser de sej... ja tycker fan graff tävlingen ska va kvar asså.. men som jag uppfattade rätt så va de typ dom 8 "bästa" ? .. kasnke borde höja kravet lite.. eller nåt.. aja
stay on your hustle.
skärp er me offtopic snacket tack!
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
dres-four P17 på vilket sätt höja kraven? vi tog dem 8 bästa som hade skickat skisser.. det var jävligt få som anmälde sig.. jag tycker att det är roligare att få se riktigt grymma målare.. det behöver ju itne tävlas, men det kanske blir seriösare och mer anmälningar i år.. vem vet.
Västkust Rockerz
aah jo de tänkte jag me på men vfan ge de lite tid.. låt de marinera så blir de väl mer i år lixom.. ni kan ju börja me att be dom skicka in tidigt och om de bara är massa bajs ni får in så kan ni ju bestämma att de inte blir nåt alls eller nåt.. lite smidigt i slutet lixom.. get it?
stay on your hustle.
mkt möjligt.. vi får se, tack för idéerna bruv!
Västkust Rockerz
http://blogg.getloose.se // http://www.getloose.se
ja tycker ni ska ha massa dansgrupper också! ja och mina vänner har en grupp. lite skaka skaka om ja får säga;) ska ni ha dans?
We in the car we drive slow the boys stare we smile back..
vi hade ju det förra året och det var lyckat så det är mkt möjligt!
MILES & SHARPCHEST - "STRIVIN' ON" MUSIKVIDEO UTE NU!!! - // JOEL 'LÅNGIELIZZLE' IGHE
okej.. trevligt trevligt. ska det vara typ breakdance då? jaa ni kan ha typ sån typ öppen scen liksom. asa kul.
We in the car we drive slow the boys stare we smile back..
ja breakdance kommer vi garanterat fixa, det blev ju jävligt nice förra året.