Suggan = Västerhus förr i tiden. Du måste ju kunna din västerhus historia emil!
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Mohahaha, nu blir jag rädd för dig Love, på riktigt!
hahahaha!
Västkust Rockerz
MILES & SHARPCHEST - "STRIVIN' ON" MUSIKVIDEO UTE NU!!! - // JOEL 'LÅNGIELIZZLE' IGHE
www.myspace.com/victorhollender
Graffare
2007-07-29 11:52
http://metafourhiphop.com/
får droppa en ny tråd om allt nytt snart,.. däremot så kan jag redan nu säga att Killla Clowns är klara! bless
Västkust Rockerz
e några fler klara ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
no.. inga är klara, men finns lite aktuella.. kommer snart!
Västkust Rockerz
inga fler är klara*
MILES & SHARPCHEST - "STRIVIN' ON" MUSIKVIDEO UTE NU!!! - // JOEL 'LÅNGIELIZZLE' IGHE
kommer det vara lika jävla tidigt i år ? för det var lite segt
aa.. tyvärr så får vi inte hålla på längre än till 20:00..
Västkust Rockerz
orkar inte läsa tråden.. vilket datum? tid? vart i majorna? se detta som ett upp..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"
Kan glatt meddela att Eldhee har en feet överraskning till alla som kommer och kollar när han spelar live 1 sept. i Majorna." skrev, "
The_Messenger"
Västkust Rockerz
borde bjuda hoodet på hela min feta samling he he, bra jävla blandning av musik
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
boye du e mkt ensam illizit soundsystem vore nått dock =))
Att hans röst är unik, iaf om man kollar till den svenska scenen.
han flowar å skriver bra. va mer krävs liksom?
hörde idag att även del som har grupp me eldhee ska vara me å kicka
St-music.net Nucca.se Dirtycrowd.com Xoworld.net Nucca Unlimited - 0707 44 30 11 - The Pipeline
vissa behöver bara lite bättre mixing när det gäller ispelning av röst så sitter det fint
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Om Callep O gubb kunde komma hade de ju vart nice o typ pst=)
ta dit pst/q, Calle P och Gubb funkar.. fan en rapbattle skulle vart rå-tajt :D
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Yo! Planeringen har gått åt skogen en smula och vi trodde att detta skulle kunna lösas med att skjuta upp det någon vecka eller så.. men efter dagens möte så har vi beslutat att årets hiphop jam inte blir av utomhus, det blir helt enkelt för kallt.. vi har också inte hunnit söka dem pengar som behövdes för att få det som vi ville ha det,. (det har även tillkommit lite extra oväntade utgifter mot slutet).. så, vi återkommer med nytt datum, och det kommer bli av snart, det kan jag lova! Men aja, det skjuts upp tills vidare för att vi vill få det så bra som möjligt. Jamet kommer garanterat bli av, och det kommer bli feeeeett! 1 love!
Låt folk anmäla sig till ett rapbattle! och sen kan man få vinna en 1000lapp eller nåt vafan, det skulle vara fett som fan å se! Förra året var helt okej, men det fattades ju såklart rapbattle.
Göteborg, heja gais.
Typiskt Joel att inte kunna göra nått ordentligt...suck
gangstaflow F0 känns inte som att det finns så många som ställer upp, eller? om 10 seriösa anmäler intresse så kan vi tänka på det,..
Västkust Rockerz
Ångpannegatan ruff shit! Men det är inte samma. Detta är i Majorna det där jamet är på ön.
kolla med röda sten, musikens hus och andra inomhus ställen fan var dags det är att fixa en majorna/linné samligsplats för alla som vill jobba med musik, ska kolla detta lite, vi är värda det
mayornas exakt vad vi gör just nu =)
chana_masala nej det är inte samma, det där är dock anledningen till att vi flyttade våra första datum, med såpass lite hiphop händelser i götet vill vi verkligen inte konkurrera med andra,.
peace
Västkust Rockerz
är det nått datum satt än eller?
nej, kommer snart! oroa er inte =)
Västkust Rockerz
ooouuuhh.. haha fan va gött.. jag trodde att jag hade missat skiten :P joel du får fan slå en signal så att jag inte missar de.. you liiil biietch ;)
stay on your hustle.
Graffare
2007-09-04 13:45
dres-four P17 ta sånt snack i gästboken e du snäll..
Lången P17 hur går det egentligen? =)
Blir det Röda, och Datum?
one, upp
Har ordnats graffjams förr i tiden på Röda utan nått tjaffs och såvitt jag vet utan något speciellt tillstånd..
modern de e insidan man ska ha tillståndet för :/ så man kan ha dunka dunka osv hur det än blir så e detta bra intieativ !
Nej, inget datum än. Kommer snart.
Västkust Rockerz
godlovesugly vilket snack? "joel ring mej så att jag inte missar de, pusshej" ?
stay on your hustle.
hade varit skoj med en liten rapbattle måste jag påstå.
datum och lokal kommer förhoppningsvis vara helt klart nu denna veckan, stay tuned! bless
Västkust Rockerz
eller egentligen så är det redan klart... haha. men vi går ut med det om några dagar.. peace!
det kommer vara i en lokal då alltså? det underlättar ju med tanke på att gud pissar oss i ansiktet nu typ 6 månader framöver
yes lokal, och gud pissar oss fan i ansiktet året runt..
Förutom semesterveckorna då man pissar sig själv i ansiktet
Datum: 31 Oktober Plats: Röda Sten postar all annan info i en ny tråd nästa vecka.
Västkust Rockerz
Graffare
2007-09-27 10:58
ny tråd tack! :D
ny tråd,
HÄR fast de där länkarna funkar ju aldrig så kolla bara efter den här i Göteborg.
Peace!
Västkust Rockerz