nån borde har hört om förband nu!!!???
thundercooperfuckinbird
hehe, det börjar bli tråkigt att sitta och vänta vilka som blir förband..
Ganska rörigt, har M.O.P. ställt in både på Mejeriet och Berns eller?
kanye för i helvte!!!
Ska´ru ha spö??
Kanye-intervju i Sthlms-Metro idag (finns på nätet som pdf, metro.se) checka!
"...and you can Quote me on that"
blir inget förband enligt en metro intervju med kanye idag alltså..
KrAv: Njae, han sa att han inte har någon gäst med sig, vet inte hur det blir med förband. Men det lär väl inte bli någon hotshot, möjligen Consequence eller GLC, han ska ju släppa dem på sitt bolag. För man vågar väl inte hoppas på Common...
Charon : sant.. jag var bara lite för kvick med att dra slutsatser ;)
Kanye ska starta eget, Very Good Music. Cons, GLC, Common och Keisha Cole är signade. Han håller precis på att göra klart Commons "B.E."-skiva.
Saxat från luger.se: Ison & Fille support till Kanye West Ison & Fille är bokat som support till Amerikanska hip-hop stjärnan Kanye West när han spelar på Annexet i Stockholm den 19:e november. Så mycket för förhoppningarna om Kweli eller Common....
hmm... hade hoppats på nån amerikansk akt, nu blev man mycket besviken..
soft.
Walk in my shoes, hurt your feet. <br> Then you'll know why I do dirt in the street.
dääm va fett för dom att ha så fet publik asså!
www.twitter.com/mzamora036
Det var ju mindre kul :( Ison & Fille känns inte så spännande. De är okej, men inte som förband till Kanye.
Skivgrävarns pöjk! Alltid med smutsiga fingrar!
big deal, det är väl Kanye man går dit för right?! Är ju kanske inte det lättaste att få hit stora amerikanska akter som förband.. jag tycker det är svinfett att Ison & Fille får öppna, kommer säkert bli bra drag. Hoppas de tar ut lite polare på scen.
visst är ison och fille bra. men dom kunde väl ha tagit hit nån rappare ifrån usa, som dom skulle göra. Kanske Planet Asia? skulle var grymt, man behöver inte ta hit dom kändaste rapparna precies.
jag tror inte intresset är så stort bland rapparna overseas..
Som Trendnet sa, man går dit för att se Kanye. Det är därför man har köpt biljetter. Sen att en stor amerikanskt artist skulle komma är ett plus, men det behövs egentligen inte fast det skulle vara jävligt nice. Spela roll om ison & fille ska starta, diggar man inte dem behöver man inte komma. Man kan komma lite innan den riktiga konserten börjar, alltså runt 20:00 tiden (räkna inte med bra platser då). Dörrarna öppnas kl. 18.30 och så jag räknar med att ison och fille börjar köra runt 19.30 tiden. Själv ser jag fram emot att se ison & fille!
Keep it classic!
Fan vad härligt! Ison&Fille - mina absoluta favoriter på den svenska scenen Kanye - En favorit på den amerikanska scenen.. Ljuvligt även om jag SJÄLVKLART hellre hade sett kweli..
All respekt till Ison & Fille, de gör säkert bra musik (för de som gillar den typen av hip hop). Man får ta det som det kommer. Är det någon som vet om Kanye har med sig några lirare?
Trednet klart som fan att dom kommer ta me polare, det här är ju det största jamet hittills för dom, hela highwon kommer upp. annars blir dom nog lite lite tjuriga :)
Walk in my shoes, hurt your feet. <br> Then you'll know why I do dirt in the street.
jag är inte förtjust i den typen av hip hop som Ison & Fille gör, men jag respekterar det ändå. det är det jag menar.
jag hoppas att han inte ställer in. Själv så får man åka själv till sthlm och se han, alla kompisar bangade :)
hehe näe han hade ju inget å göra med ODB över huvud taget. kanye e ju en kaxig nykomling vafan.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
fan om han ställer in
thundercooperfuckinbird
The Sun God: ODB gästade ju iaf på College Dropout så...
ODB gästar en låt på The College Dropout Dropouts om jag inte minns fel.. alltså en låt som inte kom med på albumet.
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
Japp, ODB var med som Dirt McGirt på spåret "Keep the receipt" som inte kom med på College Dropout. Finns med på en 12:a, helt okej låt.
Vet ngn om kanye kommer till köpenhamn?
kan man beställa biljetter imorgon och hämta ut dom på fredag!? alltså atg.
dirtfirts Yes, det kan man. Det finns gott om biljetter kvar!
Keep it classic!
okej bra. för mina kusiner skulle med, men dom får pengar på fredag!:) tack för infon!
1 dag kvar nu =)
thundercooperfuckinbird
dirtyfist petig pet fan de beror ju på hur man ser de=)
thundercooperfuckinbird
hehe:) men nu är det en dag kvar och jag har fått troligtvis feber. nu ber jag till gud att jag ska bli frisk :)
Hörde att de inte sålt för många biljetter...
www.dalacamp.com
Undra hur länge han/dom håller på... såg en konsert från amsterdam på video, där hade han med sig John Legend på piano som är grym o sen nån violintjej. kna nog bli bra det här assooo.
hur många ticks e sålda typ? vet någon? Peace!
"Doggy fox minks gators that's necessary Accessories my closet's pet cemetery I get approached by animal activists,I live in a zoo I run scandals with savages"
Vilken tid är det insläpp?
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
20.30 enligt EMAs hemsida
Vem har ens sagt att det blir efterfest? Han har konsert dagen efter i Irland.
Keep it classic!
Det är ingen officiell efterfest vad jag vet. Inte så att det är gratis att be han komma förbi något ställe.
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL http://www.twitter.com/djcrona http://www.facebook.com/djcrona
John legend kör i michigan imorgon så det går nog inte....
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL http://www.twitter.com/djcrona http://www.facebook.com/djcrona
Fan, nu missar man en av världens bästa sångare med andra ord. Har ju tjatat om snubben i ett år. fuck....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ElMaco och KrAv - Insläppet är 1830.
The_Sun_God Jag kände att jag behövde kommentera ditt uttalande som löd fölrjande: "hehe näe han hade ju inget å göra med ODB över huvud taget. kanye e ju en kaxig nykomling vafan." "kaxig nykomling"? hehe... han har varit med LÄNGE...det är bara det att nu är hans tid att få erkännande genom att sprida sin musik generellt lättare och mer genom media... Och trots vad alla säger om kanye..eller vilken artist som helst som tar sig an ett juicy konrakt...att dem blir commercial...well..om jag vill att en större publik ska kunna ta del av min musik, och att jag ska kunna tjäna pengar på det på samma gång..så ser jag ingen annan utgång..om det nu ska betonas som en "dålig" grej...vilket jag för övrigt inte tycker. För jag tycker om pengar ..=)).. fastän dess smutsiga realitet är ett faktum, så gillar jag comforten jag får utav det att kunna äta det jag vill när jag vill det, köpa det jag vill när jag vill ha det, ge ut en bra proddad skiva jag vill ha gjord, när jag vill det... Tack för mig! Adios
Chicks with Dicks don't belong In The Mix...
lazrak P16 fo' real? GRACIAS.
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
Saxat från globens hemsida: "OBS! Konsertstart ändrad till kl 20:30! Dörrar öppnar kl 19:30. Kl 20:30 - Förband ISON & FILLE. Kl 21:00 - Change over (paus) Kl 21:30-cirka 23:00 - KANYE WEST V. g. notera att tiderna ovan är preliminära."
http://www.myspace.com/DjAkilles